Niin voiko se olla vaikka appendisiitti? Kun mä en tiedä voiko se aikuisella olla, ainakin tunnen 16v poika kenellä se puhjenut, muta se on melkein varaton juttu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Niin voiko se olla vaikka appendisiitti? Kun mä en tiedä voiko se aikuisella olla, ainakin tunnen 16v poika kenellä se puhjenut, muta se on melkein varaton juttu
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Lapselta salaat asian, joka sentään koskee hänen isäänsä?
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Lapselta salaat asian, joka sentään koskee hänen isäänsä?
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Ettei haimatulehdus olisi? Toivottavasti syy selviää pian ja paranee.
Alkuperäinen kirjoittaja m:Kyllä mun mieheni ainakin olis iloinen, jos menisin hänen luokseen vastaavassa tilanteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja m:Kyllä mun mieheni ainakin olis iloinen, jos menisin hänen luokseen vastaavassa tilanteessa.
Ymmärrätkö, että miehelle tehdään tutkimuksia? Tuskin hänen luokseen edes pääsee just nyt.
Ymmärryksessäni ei ole vikaa, mutta kyllä minä istuisin jossain lähistöllä oven takana.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja m:Kyllä mun mieheni ainakin olis iloinen, jos menisin hänen luokseen vastaavassa tilanteessa.
Ymmärrätkö, että miehelle tehdään tutkimuksia? Tuskin hänen luokseen edes pääsee just nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja m:Ymmärryksessäni ei ole vikaa, mutta kyllä minä istuisin jossain lähistöllä oven takana.
Alkuperäinen kirjoittaja m:Ymmärryksessäni ei ole vikaa, mutta kyllä minä istuisin jossain lähistöllä oven takana.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja m:Kyllä mun mieheni ainakin olis iloinen, jos menisin hänen luokseen vastaavassa tilanteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja m:Ymmärryksessäni ei ole vikaa, mutta kyllä minä istuisin jossain lähistöllä oven takana.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja m:Kyllä mun mieheni ainakin olis iloinen, jos menisin hänen luokseen vastaavassa tilanteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja m:Ymmärryksessäni ei ole vikaa, mutta kyllä minä istuisin jossain lähistöllä oven takana.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja m:Kyllä mun mieheni ainakin olis iloinen, jos menisin hänen luokseen vastaavassa tilanteessa.
Mitä se auttaisi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Divertikuliitti aiheuttaa vatsakipuja ja kuumetta.
http://www.poliklinikka.fi/?id=5953106&page=4629174
Oma mieheni on käynyt vatsaongelmien vuoksi useamman kerran sairaalassa. Hänellä on diverkuliiitti. Kananmunia hän ei siedä. Niistä tulee kuume. Stressi on myös pahasta. Jos on jotain isompia huolenaiheita, niin vatsavaivat ovat odotettavissa. Parhaan avun hän on saanut yksityisen puolen erikoislääkäreiltä. Työterveyslääkäristä ei ollut ollenkaan apua, päinvastoin. Sairaalastasta saatu apu on ollut lähinnä kipulääkitystä, lepäilyä ja perustutkimuksia. Kun oireet ovat menneet ohi, on kotiutettu ilman tietoa, mistä vaivat aiheutuvat, koska mitään ei ole löytynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Voisivat olla divertikkeleitäkin: http://www.poliklinikka.fi/?page=1797825&id=0959855
Jaksamista sinne teille, potilaalle ja sinulle =)