No mun autossa on automaattiloota, joten en sillä ajaessa paina kytkintä lainkaan.
Mutta jos ajan jostain syystä manuaalilla, niin sitten monesti risteystä lähestyttäessä nakkaan vaihteen vapaalle ja annan auton rullata risteykseen, jossa tilanteen tsekattuani lyön soveliaan vaihteen sisään ja jatkan matkaa, tai punaisissa liikennevaloissa pysähdyn toki. Jos voin olettaa, että punaisissa seistessä ei mene kuin ihan tovi, saatan pitää ykkösen silmässä ja kytkimen pohjassa, mutta jos tiedän, että siinä joutuu tököttämään useammankin hetken, pistän vaihteen vapaalle ja pidän autoa jarrulla paikallaan.
Hyvissä ajoin ennen kuin valot vaihtuvat vihreiksi, laitan sen ykkösen silmään ja valmistaudun liikkeellelähtöön; mikään ei ärsytä enempää kuin se, että valojen jo ollessa vihreät RUVETAAN VIELÄ ARPOMAAN SITÄ VAIHDETTA sieltä esiin. Ei hyvää oäivää, kyllä sen ykkösen pitää olla siinä vaiheessa pesässä, kun valot vaihtuvat vihreiksi!