Astrolabe ja Data!

• Viestiketjun aloittaja riittää jo
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja riittää jo!;26622164:
nyt kun Datakin on saapunut taas palstalle, voisitko vastata, että MIKSI sitä rakkautta pitää palstan ketjuissa jauhaa? Eikö sitä vois laittaa vaikka puhelimella tekstarin ko. ihmiselle. Tuoko se julkinen rakkaudentunnustus jotain lisäarvoa?
Samaa olen miettinyt erään kaveripariskunnan kohdalla, kun kummankin seinä facessa on täynnä tuollaista samanlaista lässytystä ja mussutusta ja sydämiä. Molemmat kirjoittaa koneella toisen sivulle, vaikka ovat usein samassa asunnossa. En tajua :D
Kyllä ihmiset vähemmälläkin uskoo, että rakkautta on. Ei sitä tarvii koko ajan alleviivata.
Koska se tapahtuu kaikilla tavoilla, pelkkä tekstari ei riitä. Käytössä on tämä palsta, facebook, skype, puhelin, live ja vielä toinen palsta. Ei ole kyse siitä että haluaisimme vakuuttaa teidät, vaan yksinkertaisesti siitä että en kykene olemaan hiljaa. Ikävää jos joudut kärsimään tästä, mutta en ainakaan hauku sinua lyttyyn.

riittää jo!
Mun mielestä kenenkään ei tarvii alkaa haukkua kenenkään ulkonäköä, se ei todellakaan ole tän ketjun tarkoitus. Enkä mä toivo noitten eroa, en missään nimessä.
hieman vaan peräänkuuluttaisin toisten ihmisten huomioimista, että vaikka se oma rakas niin ihana onkin, ei tarviis muitten kutjuihin tulla jauhamaan sitä rakkausjuttua, jos se ei kerta aiheeseen millään lailla liity.
Tehkää vaikka joku oma ketju, missä voitte ladella toisillenne imelyyksiä, jos kerraan se palstarakkauden toitottaminen on "se juttu".

"vieras"
Ajatteletko sinä eroavasi miehestäsi? Miksi pitäisi mennä naimisiin tai viettää kultahääpäivää ajatellen mahdollisesti eroavansa?

Toisaalta, kyse voi olla myös siitä miten ihminen luottaa muihin ja ylipäätään elämään.
Mä lisään vielä että ihmettelen sitä, että ihmettelet myös toisenlaista palautetta. olette laittaneet myös kuvanne tänne esiin, ja kertoneet niin paljon itsestänne, että pakollahan teidät jotkut tuntee..Mitä odotit`?

[QUOTE="vieras";26622221]Mä lisään vielä että ihmettelen sitä, että ihmettelet myös toisenlaista palautetta. olette laittaneet myös kuvanne tänne esiin, ja kertoneet niin paljon itsestänne, että pakollahan teidät jotkut tuntee..Mitä odotit`?[/QUOTE]

Nyt en ymmärrä. Tietenkin moni tuntee meidät, olemme kuvillamme olleet täällä. Lisäksi ystäväni tietävät että pidän Datasta ja olen osalle kertonut olevani tällä palstalla. Mitä minä olen odottanut?

En minä ihmettele negatiivista palautetta, sellainen oli täysin odotettavaa.

Viimeksi muokattu:
Nyt en ymmärrä. Tietenkin moni tuntee meidät, olemme kuvillamme olleet täällä. Lisäksi ystäväni tietävät että pidän Datasta ja olen osalle kertonut olevani tällä palstalla. Mitä minä olen odottanut?

En minä ihmettele negatiivista palautetta, sellainen oli täysin odotettavaa.
omg! mikä lapsus!! :popcorn::popcorn::popcorn:

*toivoo sormet ristissä,että joku salapoliisi nyt tarttuu tähän...* :popcorn:

• Tykkää
Reactions: Sanna80
---
Koska se tapahtuu kaikilla tavoilla, pelkkä tekstari ei riitä. Käytössä on tämä palsta, facebook, skype, puhelin, live ja vielä toinen palsta. Ei ole kyse siitä että haluaisimme vakuuttaa teidät, vaan yksinkertaisesti siitä että en kykene olemaan hiljaa. Ikävää jos joudut kärsimään tästä, mutta en ainakaan hauku sinua lyttyyn.
Mutta mikä ero siinä on ettet voi kirjoittaa kaikkea vuodatusta vaikka hänen facebook-seinälle vaan ne pitää jakaa mahdollisimman moneen paikkaan?

Taitaa olla vaan kyse siitä, että halutaan muille kuuluttaa asiaa.

Yhteistyössä