Astrolabe ja Data!

• Viestiketjun aloittaja riittää jo
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="hmmm";26620695]joo, mutta jos joku jossain ketjussa itkee kun oma mummonsa on kuolemansairas, niin eiköhän tää pari tuu sinne pusuttelemaan ja ihquttelemaan..[/QUOTE]

No tuo ei ehkä sopivin ketju ole pusutella.

Mun täytyy myös todeta, että mä en ole huomannut heidän kuherteluaan missään ketjuissa. Ilmaisesti mä en sittenkään roiku täällä niin paljoa, kuin luulin. :)

"vieras"
Luulin Astrolabea tosi kauniiksi avattaren perusteella ja ihastuneena menin vielä profiilistakin katsomaan, mutta mitä ihmettä!!! Siellähän tuli vastaan se sama mulliturpa, jonka olen joskus kuvaketjuissa nähnyt :O

"Heh"
Alkuperäinen kirjoittaja näin;26620366:
Toukokuun alussa Astrolabe oli vielä sinkku, ja nyt ovat naimisissa. Eivät asu vielä yhdessä, ja lapsia liuta..
Nyt jo NAIMISISSA, OMG. Kauankohan liitto kestää :D No voi kestääkin kauan kun kaks piip tapas toisensa :D

Kaikki julkikuhertelu on ällöä :x
Aiheuttaa myötähäpeää ja on ällöä. Sellaista hattaraa ja serpentiiniä ja ihanaa ja takkatulta ja sampanjaa, mansikoita ja suukkoja, seksiä, luoja paratkoon ja niin hempeetä. Romanttista siis.
Eli ällöä.

*puistatushymiö*

luulen että on paljon kauniimpi luonnossa kuin sinä. Ja ihmeen paljon jonkun ulkonäkö sua kaivelee.

[QUOTE="vieras";26621333]Luulin Astrolabea tosi kauniiksi avattaren perusteella ja ihastuneena menin vielä profiilistakin katsomaan, mutta mitä ihmettä!!! Siellähän tuli vastaan se sama mulliturpa, jonka olen joskus kuvaketjuissa nähnyt :O[/QUOTE]

"niin"
Minä kyllä ymmärrän, mitä ap tarkoittaa, vaikka väki täällä tuntuu nyt lukevan hänen viestejään kuin piru raamattua. Astrolaben ja datan rakkaus on tietysti hieno juttu, siitä ei ole kyse. Itsekin olen tälläkin hetkellä rakastunut, ja katselen maailmaa aika vaaleanpunaisten lasien läpi. :) Kuitenkaan minusta ei ole - mitähän sanaa käyttäisin - asian- tai tarkoituksenmukaista tulla muita asioita käsitteleviin keskusteluketjuihin hupsuttelemaan omia rakkausjuttujaan, koska niitä varten voi aloittaa aina oman ketjunsa. :) Keskustelupalstalla kun olisi hyvän tavan mukaista pysytellä suurin piirtein aloitusaiheessa. Eikä siis todellakaan sanottuna millään pahalla; tässä ei ole kyse kateudesta, ei perisuomalaisesta tunteiden näyttämättömyydesta, ei negatiivisuudesta eikä nutturan kireydestä - ei minun kohdallani ja tuskin ap:nkään. :)

Vahvasti eri mieltä.
Minusta on vain mukavaa kun vastarakastuneet ovat auliita jakamaan onnensa muidenkin kanssa.

Jos oikeasti ärsyttää niin, (sen ohella, että kannattaa ihan oman itsensä vuoksi tovi pohtia MIKSI ärtyy toisten rakkaudenosoituksista) kannattaa rekkautua ja laittaa ko. nimimerkit estoon. Jos taas ei ärsytä vaan haluaa vain yrittää loukata ja latistaa toisten hyvää mieltä, niin kannattaa eston sijaan alkaa tällaisia ketjuja...

:)

• Tykkää
Reactions: WhiteSnow
Kieltämättä hiukan ärsyttävää.. Olen kanssa huomannut, että nämä lässyttävät toisilleen hyvin useassa ketjussa, joissa keskustelun aihe ei mitenkään heihin liity.
Mutta inhoni johtuu siitä, että itse inhoan kaikenlaista lässytystä ja mussutusta, yök. :x

Ei siis ole mitään ihmisinä niitä kahta vastaan.

annabellux
Eiiiii noin! :)

Rakkaus on ihanaa. Ja minusta on ihanaa lukea ja eläytyä siihen, mitä nuo vastarakastuneet mahtavatkaan tuntea ja kokea juuri nyt. Ihan melkein kateeksi käy! Toista se on täällä pikkulasten äitinä rätti kourassa... Mutta ei voi kuin hyväksyä, että minullakin oli aikani.

"minä"
itse mietin tällasta, että kun suhde on alusta alkaen palstan ruodittavana. Asettaa se myös erilaiset paineet. Silloinhan palstalaisilla on oikeus kysellä asioista. Ja kun ei ole matalaa profiilia pidetty aikaisemminkaan, niin pystytäänkö pitämään sittenkään, kun tulee kriisejä.

Tosin vaikuttaa siltä että halutaankin olla esillä. No, olemme erilaisia. Itse ehkä uskon tähän "kel onni on - se onnen kätkeköön ", ja en minkään kateuden vuoksi, vaan ihan sen että mihin vedät rajan jatkossa, kun niitä huonojakin aikoja tulee

[QUOTE="äiti";26621466]Ja viimeistään vuoden päästä saadaan lukea heidän erostaan.[/QUOTE]

Ei me erota. minä rakastan astrolabea täysin ja kokonaisvaltaisesti. Toivon että kaikki saisivat kokea tällaisen tunteen :heart: Ne jotka ovat kokeneet, pitäkää rakkaastanne kiinni älkääkä ikinä unohtako arvostaa omaa rakastanne.

Nyt kun ketju on pystytetty ihan meitä varten, niin tähän lienee saa kirjoittaa vaikka mitä söpöstelyä?

riittää jo!
nyt kun Datakin on saapunut taas palstalle, voisitko vastata, että MIKSI sitä rakkautta pitää palstan ketjuissa jauhaa? Eikö sitä vois laittaa vaikka puhelimella tekstarin ko. ihmiselle. Tuoko se julkinen rakkaudentunnustus jotain lisäarvoa?
Samaa olen miettinyt erään kaveripariskunnan kohdalla, kun kummankin seinä facessa on täynnä tuollaista samanlaista lässytystä ja mussutusta ja sydämiä. Molemmat kirjoittaa koneella toisen sivulle, vaikka ovat usein samassa asunnossa. En tajua :D
Kyllä ihmiset vähemmälläkin uskoo, että rakkautta on. Ei sitä tarvii koko ajan alleviivata.

rakkaus on ihanaa.

mulla ja miehellä tänä vuonna tulee 10 vuotta yhteistä taivalta täyteen.
ja aina vaan Hän on se Ihanin ja paras.ja Rakkain.
ja meidänkin juttu nosti kulmakarvoja aikanaan ,kun kaikki alkoi ja eteni niin nopeasti.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Alkuperäinen kirjoittaja riittää jo!;26622164:
nyt kun Datakin on saapunut taas palstalle, voisitko vastata, että MIKSI sitä rakkautta pitää palstan ketjuissa jauhaa? Eikö sitä vois laittaa vaikka puhelimella tekstarin ko. ihmiselle. Tuoko se julkinen rakkaudentunnustus jotain lisäarvoa?
Samaa olen miettinyt erään kaveripariskunnan kohdalla, kun kummankin seinä facessa on täynnä tuollaista samanlaista lässytystä ja mussutusta ja sydämiä. Molemmat kirjoittaa koneella toisen sivulle, vaikka ovat usein samassa asunnossa. En tajua :D
Kyllä ihmiset vähemmälläkin uskoo, että rakkautta on. Ei sitä tarvii koko ajan alleviivata.
Ehkä se on vain joidenkin tapa? Muistan, että ainakin Astrolabe kirjoitteli aiemman palstarakkautensa kanssa noita samoja imeliä viestejä viime syksynä.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja riittää jo!;26622164:
Sama piirre kun näissö Nykänen - Tauski - Keskinen ym..kaikki rakkaudet tuodaan kansan eteen, ja hups

Yhteistyössä