Astrolabe ja Data!

• Viestiketjun aloittaja riittää jo
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja riittää jo!;26620389:
Koska mä en käytä duunipostia jonku profiilin luomiseen ja toista postia mulla ei oo, eikä tuu.

Toivottavasti eivät ole irl noin epäkohteliaita, että kesken toisten keskustelun alkavat jauhaa omia juttujaan. Sanokaa mitä sanotte, se on ihan sama asia. Sen verran voisi täälläkin kunnioittaa toisia kirjoittajia, että ei toisten ketjuun tungeta omia asioitaan jauhamaan jos ne eivät aloitusta koske.
Löysää vähän nutturaa! *love is the air... diidiidi, diidiidi"

• Tykkää
Reactions: Jennan unelma
Ehkä se ei ole niin selvää heille itselleen? Pikarakastuminen ja naimat..hmmm
Mitä siellä hymistelet. Mäkin olen aikoinaan pikarakastunut (tosin livenä, netti ei sillon ollu vielä mikään joka kodin juttu) ja pikakihlauduinkin pikarakkauteni kanssa. Ja ei oo pitkä aika enää, kun meillä on 20v hääpäivä. Miksei vauhdilla edennyt suhde vois muka kestää??

riittää jo!
[QUOTE="akka";26620400]Mielummin luen näitä höpsötyksiä kuin venakon jatkuvaa mitä tulee mistäkin reijästä- paskaa ja kuinka on taas ryypätty ja kontattu kotiin.
Rakkaus on ihana ja iloinen asia, se onni kenelle on suotu että saa rakastaa ja tulla rakastetuksi, kyllä sitä saa kuuluttaa.
Suomalainen nyt on mitä on, positiivisuus on perseestä - tyyppiä.
Oma elämä päin persettä niin ei kestä muidenkaan iloa.[/QUOTE]

Joo, mun elämä on todella päin persettä :D Sen takiahan mä en jaksa lässytystä. Jep :D :D

Todellinen rakkaus ei tarvitse jatkuvaa vakuuttelua että rakastaa, rakastaa. Kyllä mekin sanotaan, että rakastetaan ja on ikävä, mutta en mä sitä joka paikassa toitota. Ei mun mieheni faceprofiili (saati joku yleinen keskustelupalsta :D ) oo täynnä mussunmussunlässytystä ja sydämiä. Meidän kun ei tarvii vakuuttaa kellekään että mitä me tunnetaan. Se riittää, että me keskenään se tiedetään.

Alkuperäinen kirjoittaja riittää jo!;26620435:
Todellinen rakkaus ei tarvitse jatkuvaa vakuuttelua että rakastaa, rakastaa.
Niin suomalaista jotenkin. TODELLINEN rakkaus elää vaiti onnestaan eikä vaan näytä sitä kenellekään, sehän olisi ärsyttävää ja noloa jopa. Paskan marjat, mitä kukaan on sanomaan siitä mitä todellinen rakkaus vaatii tai tarvitsee? Tarvitseeko se mitään muuta kuin kaksi rakastunutta, ja he sitten ovat keskenään miten ovat, ilman rakkaudenosoituksia tai niihin hukkuen?

"mamaa"
Joo, mun elämä on todella päin persettä :D Sen takiahan mä en jaksa lässytystä. Jep :D :D

Todellinen rakkaus ei tarvitse jatkuvaa vakuuttelua että rakastaa, rakastaa. Kyllä mekin sanotaan, että rakastetaan ja on ikävä, mutta en mä sitä joka paikassa toitota. Ei mun mieheni faceprofiili (saati joku yleinen keskustelupalsta :D ) oo täynnä mussunmussunlässytystä ja sydämiä. Meidän kun ei tarvii vakuuttaa kellekään että mitä me tunnetaan. Se riittää, että me keskenään se tiedetään.
Ja keskenään olette miehen kanssa sopineet, että toinen kertoo sitten kun ei enää rakasta. Siihen asti ei tarvi ällösöpöillä ja vaivata toisen korvia mokomalla siirapilla. Nih. Eikä tarvi halailla ja pussailla, kun kerran rakastaa niin ei sitä tarvi vakuutella ja todistella sellaisella turhalla lääppimiselläkään. Ei ainakaan vahingossakaan jos joku näkee!

Äh, antaa rakastuneiden olla rakastuneita ja onnellisia. Mua häiritsee paljon enemmän tämän palstan yleinen henki, että "lyö lyötyä, niin että varmasti tulee lyödyksi".

riittää jo!
[QUOTE="mamaa";26620508]Ja keskenään olette miehen kanssa sopineet, että toinen kertoo sitten kun ei enää rakasta. Siihen asti ei tarvi ällösöpöillä ja vaivata toisen korvia mokomalla siirapilla. Nih. Eikä tarvi halailla ja pussailla, kun kerran rakastaa niin ei sitä tarvi vakuutella ja todistella sellaisella turhalla lääppimiselläkään. Ei ainakaan vahingossakaan jos joku näkee!

Äh, antaa rakastuneiden olla rakastuneita ja onnellisia. Mua häiritsee paljon enemmän tämän palstan yleinen henki, että "lyö lyötyä, niin että varmasti tulee lyödyksi".[/QUOTE]

Juuri tätähän mä tarkooitin :D Se, että ei lässytä joka paikassa yleisesti tarkoittaa sitä, että hellyyttä ja rakkautta ei näytetä koskaan. Näinhän se menee.

"Poikia3"

Sä et taida ollenkaan muistaa millaista oli rakastumisen alkuhuumassa, silloin se oli juuri tuollaista, toisesta ei voinut mitenkään saada tarpeeksi.

Ja mitä tulee todelliseen rakkauteen, sitä on varmasti hyvin monenlaista. Sinä et voi sanoa mikä on todellista rakkautta ja mikä ei. Itse olen vakaasti sitä mieltä, että todellisessa rakkaudessa kerrotaan päivittäin, että rakastetaan, ja se myös sanotaan siten, että sitä tarkoitetaan.

Ja kolmanneksi, sinä et liene tavannut puolisoasi täällä tai jollakin yleisellä keskustelupalstalla? He taas ovat - ja tämä on senkin vuoksi heille luontainen viestittelypaikka.

Minusta ärsyyntymisesi kuulostaa pikemminkin siltä, että olet kateellinen. Minä ainakin olen, ihan pikkuriikkisen, se onni kuulostaa niin ihanalta!

riittää jo!
[QUOTE="Poikia3";26620526]Sä et taida ollenkaan muistaa millaista oli rakastumisen alkuhuumassa, silloin se oli juuri tuollaista, toisesta ei voinut mitenkään saada tarpeeksi.

Ja mitä tulee todelliseen rakkauteen, sitä on varmasti hyvin monenlaista. Sinä et voi sanoa mikä on todellista rakkautta ja mikä ei. Itse olen vakaasti sitä mieltä, että todellisessa rakkaudessa kerrotaan päivittäin, että rakastetaan, ja se myös sanotaan siten, että sitä tarkoitetaan.

Ja kolmanneksi, sinä et liene tavannut puolisoasi täällä tai jollakin yleisellä keskustelupalstalla? He taas ovat - ja tämä on senkin vuoksi heille luontainen viestittelypaikka.

Minusta ärsyyntymisesi kuulostaa pikemminkin siltä, että olet kateellinen. Minä ainakin olen, ihan pikkuriikkisen, se onni kuulostaa niin ihanalta![/QUOTE]
Ja vedettiinhän se kateuskortti taas sieltä :)
Kyllä, hirrrveän kateellinen olen. Siis todella. Kun on rakastanut samaa miestä yli 10v. ja edelleen perhoset hyrräävät vatsassa, onkin todella kateellinen.

Miten täällä VOI olla näin mustavalkoista sakkia? :D

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
"akka"
Alkuperäinen kirjoittaja riittää jo!;26620543:
Kyllä, hirrrveän kateellinen olen. Siis todella. Kun on rakastanut samaa miestä yli 10v. ja edelleen perhoset hyrräävät vatsassa, onkin todella kateellinen.

Kamalasti sua silti tuntuu asia hiertävän kun oikeen aloitus siitä piti erikseen tehdä miten sua ärsyttää. :D:D:D

Data on kaukana poissa reissussa. Törkeästi käytän hyväkseni kaikki areenat ilmaista hänelle ikävääni (palsta on vain Higgsin bosoni siinä meressä, joka muita reittejä hänelle virtaa vuodatuksiani). Sunnuntaina meitä tuskin tullaan palstalla näkemään, ellen sitten maraboun aamuketjuun ehdi huomenia toivottamaan.

Olemme vastanaineita, joten ehkä meille sallitaan pieni höpsöttely, vaikka emme lukeudukaan siihen sakkiin, joka yrittää epätoivoisesti toisille jotain vakuuttaa.
Ootteks te ihan OIKEESTI pari? :O Vai sellainen palstan feikkipari? Mä oon ihan pihalla....taas vaihteeksi:D

riittää jo!
[QUOTE="akka";26620568]Kamalasti sua silti tuntuu asia hiertävän kun oikeen aloitus siitä piti erikseen tehdä miten sua ärsyttää. :D:D:D[/QUOTE]

Niin, sehän tosiaan on ihan eri asia olla kateellinen jostain kuin se että on jostain asiasta erittäin ärsyyntynyt. Ihan samalla lailla mua vituttaisi, jos keskustelisin ystäväni kanssa asiasta A ja hän vaahtoisi siihen päälle omaa asiaansa B. Eikä se tarkoita, etteikö mua kiinnostaisi se asia B, mutta sen voisi kertoa sitten kun se toinen asia on ensin käsitelty.
Tarviitko rautalankaa?

"akka"
Alkuperäinen kirjoittaja riittää jo!;26620596:
Niin, sehän tosiaan on ihan eri asia olla kateellinen jostain kuin se että on jostain asiasta erittäin ärsyyntynyt. Ihan samalla lailla mua vituttaisi, jos keskustelisin ystäväni kanssa asiasta A ja hän vaahtoisi siihen päälle omaa asiaansa B. Eikä se tarkoita, etteikö mua kiinnostaisi se asia B, mutta sen voisi kertoa sitten kun se toinen asia on ensin käsitelty.
Tarviitko rautalankaa?
Tarviitko sä ehkä pienen palstatauon kun elämäs on pilalla mammapalstan keskustelujen takia, hanki itelles elämä.Ei ole tervettä ärsyyntyä noin paljon nettijutuista.

"poikia3"
Alkuperäinen kirjoittaja riittää jo!;26620543:

Heh, niin minäkin olen rakastanut samaa miestä yli 10 v, niin minullakin hyrrää perhoset vatsassa. MUTTA tällä tunteella ei ole mitään tekemistä alkuhuuman kanssa.

Jos et ole kateellinen, niin suosittelen sitten oikeasti ISOSTI MIETTIMÄÄN, mikä toisten rakkaudessa ja onnen näyttämisessä ärsyttää. Sillä se ärsyyntyminen tapahtuu sinussa, ja se syy on silloin myös sinussa!

hanki sä elämä
[QUOTE="akka";26620615]Tarviitko sä ehkä pienen palstatauon kun elämäs on pilalla mammapalstan keskustelujen takia, hanki itelles elämä.Ei ole tervettä ärsyyntyä noin paljon nettijutuista.[/QUOTE]

Voi elämä sentään!! Muista sä pysyä niistä Milannan ketjuista pois!!!

"Vieras"
Mua ei vaan häiritse. Kivaa, että palstalla on jotain positiivistakin. Rakkautta ei ole koskaan liikaa. Kuherrelkaa siis rauhassa <3

Jos mulla joku asia häiritsee, niin mä en lue, vaan hyppään yli.

"totta"
Alkuperäinen kirjoittaja riittää jo!;26620312:
JA jos lukaisee keskustelun säännöt niin siellähän jo ekana mainitaan että ketjuissa pysytään otsikon osoittamassa asiassa. Ees suurinpiirtein!
No tämä on kyllä totta. Mua ei haittaa toisten söpöstely, mutta tämä on kuitenkin keskustelupalsta, jossa keskustellaan asioista tietyn otsikon alla, ja palstalla on tietyt säännöt. Ja jos säännöissä sanotaan, että ketjussa tulee pyrkiä pysymään ko. asiassa, niin kyllähän sellainen vähän häiritsee, että joka ketjussa aletaan ihan tarkoituksellisesti lässyttämään keskenään muusta. Ei todellakaan millään pahalla, eikä mua sinänsä haittaa, mutta kyllä ap tässä oikeassa on.

"hmmm"
[QUOTE="Vieras";26620663]Mua ei vaan häiritse. Kivaa, että palstalla on jotain positiivistakin. Rakkautta ei ole koskaan liikaa. Kuherrelkaa siis rauhassa <3

Jos mulla joku asia häiritsee, niin mä en lue, vaan hyppään yli.[/QUOTE]

joo, mutta jos joku jossain ketjussa itkee kun oma mummonsa on kuolemansairas, niin eiköhän tää pari tuu sinne pusuttelemaan ja ihquttelemaan..

Yhteistyössä