Aseksuaali paikalla, saa kysyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aada"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis koulun seksivalistustunnilla. Mitä sä nyt oikein tarkoitat, ettei voi koulussa puhua? Kai siellä nyt seksivalistusta on? Siinä yhteydessä tulisi mainita, että osa ihmisistä ei ole kiinnostunut seksistä ja se on ihan normaalia. Takana ei ole mitään traumaattista, itse en tiedä, ei sitä varmuudella tiedetä mikä se syy on. Itse mietin, mikä osuus on hormoneilla.. Olemme yksiöitä hormonaalisestikin, onhan toisilla suuremmat halutkin kuin toisilla.

Ja mistä olemme järkyttyneitä? En kai mä mitään sellaista sanonut vai en muista..?

Eiku yritän vain sisäistää syytä, että miksi olete haluton...
Ja varmaan yksi syy, miksei Aseuksaalisuudesta kerrota, on se, koska silloin jokainen ujo lapsi luulee olevansa Aseksuaali. ;)
Jotka eivät oikeasti sitä edes ole. :)

Aseseksuaali? Mikä sekin muka on? Jollain nallipyssyillä naidaan ja paukutetaan pilluun? Niinkö? Ja miestäkö paukutetaan vesipyssyllä perseeseen ja ruiskitaan lopuksi suoleen? Häh? En todellaakaan ymmärrä enkä harrasta!!!

Mjaa.. En kyllä tiedä voisiko ujojen kehitystä haiata plus että mikä idea olisi sitten aseksuaalien kustannuksella suojella ujoja.. Voishan sitä sanoa, että jos on sukupuolisia haluja niin sitten et ole aseksuaali, vaikket pystyisi tekemään aloitteita, tai jotain?

Kone heitti mut ulos

No onhan siitä nyt yleensä aika vahvoja viitteitä! Aika harvoin homokaan huomaa vasta ihan aikuisena että ei tytöt kiinnostakaan tai normaali seksuaali herää vasta parikymppisenä normina pidettävään seksuaalisuuteensa.

Yhteistyössä