Ärsyttää taas kaverin käytös *turhaa murinaa*

Alaston lohikäärme

Aktiivinen jäsen
09.12.2007
16 436
3
36
Yritin soittaa sille perjantaina, ei vastannut eikä soittanut takaisin.
Lauantaina laitoin tekstaria, vastasi siihen sunnuntaina ja pyysi tänään kylään. Laittoi vielä siihen viestiin, että soitellaan aamulla (eli ymmärsin, että sillä hetkellä ei olisi ollut hyvä hetki soittaa sinne päin).

No, nyt aamulla olen yrittänyt soittaa, mutta eipä vastaa taaskaan puhelimeen. Kiva.

Eli pitäiskö tästä nyt päätellä, että me ollaan tekemisissä vain silloin kun hänelle sattuu sopimaan? Ei ole ihan eka, eikä toka kerta, kuin näin tekee.

itsellä on pieni vauva joten normaalisti tunnollisena ja ystävistäni välittävänä ihmisenä olen muuttunut hajamieliseksi. en muista vastata, vaikka haluaisinkin, luen viestit kyllä. unohtelen ja kaiken shown keskellä en vain saa asioita järjestykseen. eli tunnistan itseni. tosin, jotkut ovat tuollaisia luonteeltaankin.

• Tykkää
Reactions: Blue cat
Mä en jaksaisi tollaista. Jättäisin kaikki soittelut hänelle ja vastaisin hänen puheluihinsa ja viesteihinsä vain silloin tällöin. Jos sattuisi huvittamaan. Luulen, että erittäin harvoin sattuisi huvittamaan.

mulla oli samanlainen ystävä ja juurikin tuosta samaisesta syystä hänestä puhun menneessä muodossa. Hermo paloi siihen että häntä ei oikein koskaan saanut kiinni, ei vaivautunut soittamaan takaisin, sovitut tapaamiset kaatuivat siihen ettei hän ilmaantuntunut paikalle, ei soittanut tai saati vastannut sillä hetkellä puhelimeen. Lopetin ite yhteydnpidon ja niin ne välit viileni melko nopeasti. Aina silloin tällöin hän harmittelee että kun ei enää nähdä jne, mutta minä en kaipaa tuollaista ystävää vaikka muuten mukava ihminen onkin.
Olen sitä mieltä että ei siinä puhelimen päässä tarvi päivystää ja aina olla tavoitettavissa, mutta kyllä sen yhteydenpidon pitää olla molemmin puoleista ja sovituista jutuista tulee pitää kiinni tai ainakin ilmoittaa jos tulee muutoksia suunnitelmiin.

[QUOTE="vieras";24115912]Voihan olla että kaverilla puhelin äänettömällä eikä ihan joka hetki ole puhelintaan vilkuilemassa.[/QUOTE]

Voihan se olla äänettömällä tosiaan aina kun mä soitan, eikä hän varmaankaan joka päivä tarkista tekstiviestejään.

Kas kummaa, mutta silloin kun me tavataan, niin hänen puhelimensa kyllä soi vähän väliä (ja hän kyllä ehtii siihen vastaamaan). Esimerkiksi viimeksi kun tavattiin (pari tuntia) niin sen mies soitti neljä kertaa sinä aikana.