A
"anni"
Vieras
varoisin tilanteessa sitä miehen kaveriakin, joka tietoinen söpöliinistä...ainakin jos söpöliini on tietoinen tästä kaverista. ja luulisin että täysi hiljaisuus ja söpöliinin poissulkeminen paras ratkaisu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten tästä ketjusta tulee se kuva, että ap on varsin naiivi. Miksi pitää sivukaupalla vatvoa asioita, ja silti viestien sisällöistä puuttuu täysin se, että se MIES on kohdellut ap:ta väärin. Ihme jankkaamista jostain Söpöliinistä, ja kuinka se nyt pommittaa viesteillä miestä blaa blaa. Miksei pommittaisi, onhan hän ollut mieheen rakastunut, ja häntäkin vedetty nenästä, ja sitäpaitsi MITÄVÄLII?? Kannattaisiko heittää se mies hetkeksi pellolle, ja ihan OIKEASTI miettiä mitä mies on sinulle tehnyt, ap?
Ai niin, mut olitkin keksitty hahmo, joka jaksaa jankkaa täällä sivukaupalla keksittyä tarinaa jostain ihme söpöliinistä. Toi nimi on ehkä tässä tarinassa se idiootein juttu. Muutenkin koko homma haiskahtaa, eihän tätä pysty ottaa tosissaan. Liikaa pohdintaa turhista asioista, ja liian naiivi. Ap:n ikä oli?
Miten tästä ketjusta tulee se kuva, että ap on varsin naiivi. Miksi pitää sivukaupalla vatvoa asioita, ja silti viestien sisällöistä puuttuu täysin se, että se MIES on kohdellut ap:ta väärin. Ihme jankkaamista jostain Söpöliinistä, ja kuinka se nyt pommittaa viesteillä miestä blaa blaa. Miksei pommittaisi, onhan hän ollut mieheen rakastunut, ja häntäkin vedetty nenästä, ja sitäpaitsi MITÄVÄLII?? Kannattaisiko heittää se mies hetkeksi pellolle, ja ihan OIKEASTI miettiä mitä mies on sinulle tehnyt, ap?
Ai niin, mut olitkin keksitty hahmo, joka jaksaa jankkaa täällä sivukaupalla keksittyä tarinaa jostain ihme söpöliinistä. Toi nimi on ehkä tässä tarinassa se idiootein juttu. Muutenkin koko homma haiskahtaa, eihän tätä pysty ottaa tosissaan. Liikaa pohdintaa turhista asioista, ja liian naiivi. Ap:n ikä oli?
Mistä söpöliini sai ap:n puhelin numeron?? Juttu haiskahtaa ja pahalta. Ensin mies ei ole pettänyt ja nyt onkin käynny kastaa tuppeaan märillä vesillä.
![]()
![]()
Go Taina Go =)
Jos ap ei viitsi kommentoida, niin voi olla varma, että sinä viitsit.![]()
En tosiaan ymmärrä miten olen naiivi. Tosiaanko te kaikki muut tai suurin osa potkaisisitte miehen pellolle hetimmiten, olisitte valmis heittämään yhteiset vuotenne ja elämänne hukkaan puhumattakaan lasten kodin rikkomisesta. Vaikka mies on pettäessään ollut ajattelematon ja itsekäs, niin eihän minun tarvitse olla.
taidat olla väsykka ota eroKävi sillä tavalla, että vaihdoin puhelinta ja tulin samalla hävittäneeksi kaikki puhelinnumerot. Suurinta osaa en ulkoa muista, ja yksi tarvitsemistani oli anopin puhelinnumero. Ajattelin sitten että katson numeron miehen puhelimesta, koska se nyt helpoin, nopein ja halvinkin tapa kaiketi on.
Mies oli sillä hetkellä lasten kanssa pihalla, enkä nähnyt syytä kysellä puhelimen käyttölupaa erikseen. (Ei meillä ole koskaan kyselty.) Ohjauduin vahingossa viesteihin. Katseeni pysähtyi omituiseen lähettäjän nimeen. En viitsi sitä tähän kirjoittaa, koska pelkään että mies tunnistaa itsensä tästä - lukee silloin tällöin palstaa. Sanotaan nyt kuitenkin että kyseessä oli typerä hellittelynimi, vaikka nyt "Söpöliini" tai sinne päin.
Ajattelin aluksi, että onpas mies nimennyt mut hassusti. Tiedän, että tein väärin, mutta avasin sitten tuon viestiketjun ja täytyypä sanoa, että yllätyin. Se ei tosiaankaan ollut mun numero ja viestitkin oli aika lailla paljonpuhuvia. Joukossa oli kuvaviestejä, muunmuassa naisen alusvaatteita ja yhdessä kuvassa alapääkuva, jossa varsinainen tekstiosio kuului "Oli ihanaa eilen... Oon ihan märkänä kun ajattelen sua. Milloin tuut?" Mies oli vastannut ko. viestiin ettei pääse nyt, mutta soittaa myöhemmin. Tuo alapääkuva teksteineen ja miehen vastaus siis samana päivänä, eli eilen.
Kun mies tuli lasten kanssa pihalta, en osannut sanoa asiasta mitään, en oikein tiennt mitä olisin sanonut. Toisekseen lapset oli paikalla, joten aika hankala alkaa siinä mitään parisuhdekuvioita setviäkään. Päätin, että nukun yön yli vaikka kuinka ottais lujille ja katson tänään asiaa uudelleen.
No, asia on pyörinyt mun päässä aamusta asti. Yökin meni pitkälti valvoessa. Mies on ihan tavallinen, oma itsensä, hellä ja rakastava ja huomaavainen. Mitä kulissia se vetää?
Mies oli tänään töissä. Miehen työaika on vakio, mutta tuli vasta pari tuntia myöhemmin työajan päätyttyä... Aiemmin en ole tätä ihmetellyt, musta on ollut okei että mies on muutaman kerran viikossa käynyt työpäivän päätyttyä treenaamassa. Nyt kuitenkin epäilin kun laittoi viestiä jossa kyseli, onko ok että menee treenaamaan tänään? Tossukka kun olen, vastasin tuttuun tapaan että mene vain. Epäilen kuitenkin että meni sen Söpöliininsä luo, ehkä on käynyt siellä jo pitkään treenien varjolla. Saatana.
Mies tuli sitten kotiin ja meni suihkuun. Tiedän, että toimin taas väärin, mutta otin miehen puhelimen ja tutkin sitä. Halusin tietää, oliko se soittanut sille Söpöliinilleen eilen. Oli se, mutta sen jälkeen ei ollut ilmeisesti vaihdettu uusia puheluita eikä tekstiviestejäkään. Vanhat viestit oli edelleen tallella...
Miehen tultua suihkusta laitoin ruuan pöytään hänelle, me muut oltiin syöty jo aiemmin. Ruuan jälkeen mies meni ruokasavuille, ja änkesin mukaan. Kysyin, kuka on Söpöliini. Miehen ilme jotenkin jähmettyi mutta naurahti vain kevyesti että mistä mä tiedän. Sanoin, että turhaan saatana esität, temppus on ainakin osin mun tiedossa. Mies kääntyi katsomaan mua raivostuneen näköisenä, tai ehkä säikähtäneen, en tiedä. Kivahti vihaisesti, että kaikki ei oo aina niin kuin voisi luulla.
No. Kerroin miehelle ihan suoraan eilisestä. Että eksyin viesteihin, näin oudon nimen, näin kiinnostavia kuvia ja viestejä. Ja että tiedän, että mies oli soittanut eilen Söpöliinilleen. Sanoin, että haluan tietää, kauanko tätä on jatkunut. Mies vastasi nopeasti, ettei ole pettänyt mua, kaverin kanssa kuulemma vaan pilailevat. Kysyin, onko miehen kaveripiirissä yleistäkin että naiset lähettelee kuvia pillustaan ja sormistaan ukkomiehille ja kerroin, etten oikein ymmärrä tämmöisiä piloja. Siihen mies ei sanonut mitään.
Sen jälkeen ei olla puhuttu mitään, jotain normaalia sananvaihtoa iltatoimiin ja lapsiin liittyeen käyty. Lapset on nyt nukkumassa ja kovin kauaa ei ole siitä kun mies ilmoitti lähtevänsä kaverilleen. Kivahdin perään, että kaverin nimi taitaa olla Söpöliini. Mies murisi jotain mistä en saanut mitään selvää, mutta lähti kuitenkin.
Mä oon ihan puulla päähän lyöty. Miksi mies pettää? Miksi vitussa se pettää?! Meillä on ymmärtääkseni mennyt hyvin. Meillä piti olla parisuhde kunnossa. Meillä on ihana koti, meillä on ihanat lapset, meillä on käsittääkseni ollut rakkauttakin?! Ainakin mä olen ollut onnellinen ja mieskin on sanonut olevansa. Rakkaudesta on puhuttu. Rakastamisesta. Tulevaisuuden suunnitelmia tehty. Ja samaan aikaan tuo kusipää elääkin jotain kaksoiselämää?! Mä oon ihan helvetin raivoissani. Pettynyt. Surullinenkin. Mitä meille nyt tapahtuu? Erotaanko me? Miten tuo kusipää voi tehdä perheelleen noin?!
Mitä mä teen?