Mies jäi kiinni pettämisestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todellakin harmaana.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

todellakin harmaana.

Vieras
Kävi sillä tavalla, että vaihdoin puhelinta ja tulin samalla hävittäneeksi kaikki puhelinnumerot. Suurinta osaa en ulkoa muista, ja yksi tarvitsemistani oli anopin puhelinnumero. Ajattelin sitten että katson numeron miehen puhelimesta, koska se nyt helpoin, nopein ja halvinkin tapa kaiketi on.

Mies oli sillä hetkellä lasten kanssa pihalla, enkä nähnyt syytä kysellä puhelimen käyttölupaa erikseen. (Ei meillä ole koskaan kyselty.) Ohjauduin vahingossa viesteihin. Katseeni pysähtyi omituiseen lähettäjän nimeen. En viitsi sitä tähän kirjoittaa, koska pelkään että mies tunnistaa itsensä tästä - lukee silloin tällöin palstaa. Sanotaan nyt kuitenkin että kyseessä oli typerä hellittelynimi, vaikka nyt "Söpöliini" tai sinne päin.

Ajattelin aluksi, että onpas mies nimennyt mut hassusti. Tiedän, että tein väärin, mutta avasin sitten tuon viestiketjun ja täytyypä sanoa, että yllätyin. Se ei tosiaankaan ollut mun numero ja viestitkin oli aika lailla paljonpuhuvia. Joukossa oli kuvaviestejä, muunmuassa naisen alusvaatteita ja yhdessä kuvassa alapääkuva, jossa varsinainen tekstiosio kuului "Oli ihanaa eilen... Oon ihan märkänä kun ajattelen sua. Milloin tuut?" Mies oli vastannut ko. viestiin ettei pääse nyt, mutta soittaa myöhemmin. Tuo alapääkuva teksteineen ja miehen vastaus siis samana päivänä, eli eilen.

Kun mies tuli lasten kanssa pihalta, en osannut sanoa asiasta mitään, en oikein tiennt mitä olisin sanonut. Toisekseen lapset oli paikalla, joten aika hankala alkaa siinä mitään parisuhdekuvioita setviäkään. Päätin, että nukun yön yli vaikka kuinka ottais lujille ja katson tänään asiaa uudelleen.

No, asia on pyörinyt mun päässä aamusta asti. Yökin meni pitkälti valvoessa. Mies on ihan tavallinen, oma itsensä, hellä ja rakastava ja huomaavainen. Mitä kulissia se vetää?

Mies oli tänään töissä. Miehen työaika on vakio, mutta tuli vasta pari tuntia myöhemmin työajan päätyttyä... Aiemmin en ole tätä ihmetellyt, musta on ollut okei että mies on muutaman kerran viikossa käynyt työpäivän päätyttyä treenaamassa. Nyt kuitenkin epäilin kun laittoi viestiä jossa kyseli, onko ok että menee treenaamaan tänään? Tossukka kun olen, vastasin tuttuun tapaan että mene vain. Epäilen kuitenkin että meni sen Söpöliininsä luo, ehkä on käynyt siellä jo pitkään treenien varjolla. Saatana.

Mies tuli sitten kotiin ja meni suihkuun. Tiedän, että toimin taas väärin, mutta otin miehen puhelimen ja tutkin sitä. Halusin tietää, oliko se soittanut sille Söpöliinilleen eilen. Oli se, mutta sen jälkeen ei ollut ilmeisesti vaihdettu uusia puheluita eikä tekstiviestejäkään. Vanhat viestit oli edelleen tallella...

Miehen tultua suihkusta laitoin ruuan pöytään hänelle, me muut oltiin syöty jo aiemmin. Ruuan jälkeen mies meni ruokasavuille, ja änkesin mukaan. Kysyin, kuka on Söpöliini. Miehen ilme jotenkin jähmettyi mutta naurahti vain kevyesti että mistä mä tiedän. Sanoin, että turhaan saatana esität, temppus on ainakin osin mun tiedossa. Mies kääntyi katsomaan mua raivostuneen näköisenä, tai ehkä säikähtäneen, en tiedä. Kivahti vihaisesti, että kaikki ei oo aina niin kuin voisi luulla.

No. Kerroin miehelle ihan suoraan eilisestä. Että eksyin viesteihin, näin oudon nimen, näin kiinnostavia kuvia ja viestejä. Ja että tiedän, että mies oli soittanut eilen Söpöliinilleen. Sanoin, että haluan tietää, kauanko tätä on jatkunut. Mies vastasi nopeasti, ettei ole pettänyt mua, kaverin kanssa kuulemma vaan pilailevat. Kysyin, onko miehen kaveripiirissä yleistäkin että naiset lähettelee kuvia pillustaan ja sormistaan ukkomiehille ja kerroin, etten oikein ymmärrä tämmöisiä piloja. Siihen mies ei sanonut mitään.

Sen jälkeen ei olla puhuttu mitään, jotain normaalia sananvaihtoa iltatoimiin ja lapsiin liittyeen käyty. Lapset on nyt nukkumassa ja kovin kauaa ei ole siitä kun mies ilmoitti lähtevänsä kaverilleen. Kivahdin perään, että kaverin nimi taitaa olla Söpöliini. Mies murisi jotain mistä en saanut mitään selvää, mutta lähti kuitenkin.

Mä oon ihan puulla päähän lyöty. Miksi mies pettää? Miksi vitussa se pettää?! Meillä on ymmärtääkseni mennyt hyvin. Meillä piti olla parisuhde kunnossa. Meillä on ihana koti, meillä on ihanat lapset, meillä on käsittääkseni ollut rakkauttakin?! Ainakin mä olen ollut onnellinen ja mieskin on sanonut olevansa. Rakkaudesta on puhuttu. Rakastamisesta. Tulevaisuuden suunnitelmia tehty. Ja samaan aikaan tuo kusipää elääkin jotain kaksoiselämää?! Mä oon ihan helvetin raivoissani. Pettynyt. Surullinenkin. Mitä meille nyt tapahtuu? Erotaanko me? Miten tuo kusipää voi tehdä perheelleen noin?!

Mitä mä teen?

Seksi on joskus ja joillekin kumma juttu. Se vie. Se, että joku osoittaa haluavansa juuri sua, on joskus jotain kovin tärkeää...

Ei mies välttämättä ole pettänyt sua oikeasti. Juttu saattaa olla vai kuvien lähettelyn/netti/camseksin asteella.

Ja missään tapauksessa miehesi ei tee sitä loukatakseen perhettään tai sinua.

Vaan vain siksi, että on kiva tunte olla haluttu.

Seksi on joskus ja joillekin kumma juttu. Se vie. Se, että joku osoittaa haluavansa juuri sua, on joskus jotain kovin tärkeää...

Ei mies välttämättä ole pettänyt sua oikeasti. Juttu saattaa olla vai kuvien lähettelyn/netti/camseksin asteella.

Ja missään tapauksessa miehesi ei tee sitä loukatakseen perhettään tai sinua.

Vaan vain siksi, että on kiva tunte olla haluttu.

Ymmärrän, että ihminen haluaa olla haluttu. Mutta musta hän on haluttu munkin taholtani. Pidän itsestäni huolta, en ole ns. rupsahtanut. Meillä on seksiä, aika intohimoistakin sellaista. Teen aloitteita, ostelen kauniita/seksikkäitä alusvaatteita miehen silmäniloksi. Olen kokeillut uusia juttujakin miehen ehdotuksesta. Harvoin kieltäydyn seksistä, itse asiassa ainoat ajat jolloin me ei juurikaan seksiä harrasteta, on ne muutama päivää jolloin mulla on menkat.

Mäkään en usko että mies ainakaan tietoisesti on halunnut loukata. Hän on hyvä mies, ihana. Mutta tämän paljastuttua en enää tiedä mitä ajatella, ehkä se ihanuus onkin kulissia? Ehkä haluaiskin elää toisenlaista elämää. Miksi mä en riitä miehelle? Vaikkei olisikaan pettänyt fyysisesti, en ymmärrä miten kehtaa ottaa vastaan tuollaisia kuvia. Tai soitella jollekin naikkoselle, joka niitä lähettelee. Samaan aikaan kun viereisessä huoneessa vaimo hoitaa kotia ja lapsia.

Kyllä mulle kuvien lähettely ja härskien kirjoittelu on jo pettämistä ja jos kysellään milloin tulet ja vastataan, et nyt ei ehdi niin melko varmasti fyysistä pettämistä on tapahtunut. Ja kun tollaseen lähtee, niin silloin nyt vaan LOUKKAA toista osapuolta pahimmalla tavalla, vaikka syyt itse pettämiseen ei olekaan halussa loukata toista.

Tuntuu todella kurjalta ap sun puolesta. :(:hug: Kyllä pettämisestäkin voi päästä yli eroamatta, mutta se vaatii melkosta tahtoa ja ponnistelua molemmilta.

Jos mies lähti menee niin ei se susta välitä tipaakaan. Ja toi on yks taktiikka saada se petetty rukoilemaan petturia takas, aika moni tohon lankeeki.

No joo, en tiedä minne meni, mutta sanoi menevänsä kaverilleen ja vittuilin sitten että menee varmaan sinne Söpöliinille. Tuntuu että menkööt mihin menee ja toisaalta pelkään että menikin sen naisen luo. Toivottavasti ei mennyt. Ei se mitään mukaansa ottanut, eli kaipa on tulossa takaisin vielä tämän illan aikana.

Mä en aio rukoilla. Mutta haluaisin tietää että mitä tarkalleen on tapahtunut ja miksi. Mikä on se syy, että mies hakee huomiota muualta? Mikä vittu sitä vaivaa?! Samaan aikaan elää jotain kaksoiselämää jonkun pillukuvanaisen kanssa, ja vihjailee mulle että pitäiskö meidän yrittää uutta vauvaa. On siinä pokkaa!

[QUOTE="Heidi";29862037]Vain mies voi olla niin idiootti, että nimeää rakastajattarensa puhelimeensa hellittelynimellä. Sinun ukkosi ei näköjään ole mikään ruudinkeksijä. Sen voi päätellä myös tuosta naurettavasta selittelystä.[/QUOTE]

Mulla kävi mielessä sekin onko halunnut että löydän ne viestit. Kun kuitenkin eilen piti puhelintaan ihan näkösällä eikä ole mitenkään sitä peitellyt tms. Tosin harvoin mä olen miehen puhelinta muutenkaan käsitellyt enkä ole koskaan ollut ns. viestien lukija- tyyppiä. Ehkä mies on sitten ajatellut että mä en tule niitä viestejä lukemaan koska en muutenkaan kollaa miehen puhelinta. Luottamus mieheen on ollut kohdillaan, mutta eipä ole enää... Mä en voi käsittää miten mies voi sanoa ettei kaikki ole niin kuin voisi luulla. Miten ne asiat sitten oikein on, eihän tossa mun mielestä ole kovin montaa vaihtoehtoa!

Musta tuntuu, että pää hajoaa.

Edellisen miehen laitoin aivan saman tein pihalle pettämisestä ja saman tekisin uudestaan hetkeäkään empimättä jos mieheni olisi niin jumalattoman typerä ja itsekäs. En edes vaivautuisi kysymään, se olisi omaisuuden jako ja ero siltä seisoamalta vireille. Kertomatta jättäminen kaikista pahinta kun siinä altistaa toisen taudeillekin vielä. Hyi hele..

Jos sitä haluaisi ikuisesti pysyä miehen silmissä kiimasena seksiobjektina niin ei pitäisi hommata lapsia.
Perseestähän tuo on, paha olisi tuosta jatkaa eteen päin. Mä en jaksais jatkaa jos toinen ei ole sitoutunu siihen perhe-elämään vaan haikailee jotain ihan muuta.

• Tykkää
Reactions: Boboo
Kyllä mulle kuvien lähettely ja härskien kirjoittelu on jo pettämistä ja jos kysellään milloin tulet ja vastataan, et nyt ei ehdi niin melko varmasti fyysistä pettämistä on tapahtunut. Ja kun tollaseen lähtee, niin silloin nyt vaan LOUKKAA toista osapuolta pahimmalla tavalla, vaikka syyt itse pettämiseen ei olekaan halussa loukata toista.

Tuntuu todella kurjalta ap sun puolesta. :(:hug: Kyllä pettämisestäkin voi päästä yli eroamatta, mutta se vaatii melkosta tahtoa ja ponnistelua molemmilta.

Musta myös tuo kuvien ja tuollaisten viestien lähettely on pettämistä. En tiedä onko varsinaista yhdyntää tapahtunut, mutta tämän perusteella mitä nyt tiedän, musta vaikuttaa että on. Ainakin jonkinlaisissa kanssakäymisissä ovat, jos miestä kerran pyydellään käymäänkin. Toisaalta musta tuntuu etten tiedä haluanko edes tietää, ovatko harrastaneet seksiä mutta toisaalta haluaisin. En tiedä, auttaisiko se mua tietämään mitä itse tekisin.

Mä en haluaisi erota. Mä oon tyyppiä joka on avioon mennessään tarkoittanut sanoja, jotka on papin edessä lausuttu. Mutta tällä hetkellä en tiedä, jos mieskin on valmis heittämään avioliittonsa ja perhe-elämänsä romukoppaan vain siksi että haluaa tuntea olevansa haluttu (vaikka seksiä saa kotonakin) niin en tiedä mihin tässä voi enää uskoa. En tunne olevani minkään arvoinen, tuntuu että lapset tai heidän onnensakaan ei miehelle paljon merkkaa, jos tässä erotaan niin kohdistuuhan tuo heihinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja yök;29862076:
Edellisen miehen laitoin aivan saman tein pihalle pettämisestä ja saman tekisin uudestaan hetkeäkään empimättä jos mieheni olisi niin jumalattoman typerä ja itsekäs. En edes vaivautuisi kysymään, se olisi omaisuuden jako ja ero siltä seisoamalta vireille. Kertomatta jättäminen kaikista pahinta kun siinä altistaa toisen taudeillekin vielä. Hyi hele..

Mä en tiedä, mitä tekisin. Rakastan miestä, eihän se rakkaus mihinkään hetkessä kadonnut, mutta luottamus on nollilla. En tiedä, mitä mun pitäisi tehdä. Mikä olisi parasta lapsille, mikä minulle? Mitä mies haluaa? Jos mies olisi jäänyt kotiin eikä lähtenyt kaverilleen, olisin kai koettanut puhua jostain jotain... Selvittää miehen ajatuksia, kysynyt että miksi.

En oikein tiedä uskonko tuota tarinaa. Kuka jättää tuollaisia viestejä puhelimeensa poistamatta niitä, pillun kuvista puhumattakaan?

Valitettavasti tämä on täysin totta. Mä ihmettelen itsekin, miksi ne kuvat oli siellä miehen puhelimessa. Miksi oli jättänyt ne sinne? Halusiko se että löydän ne, että saa syyn erota? Vai eikö vain tullut mieleen että kävisin katsomassa. En tiedä, mitä ajatella tai mitä uskoa... edes, vaikka mies selittäisi.

Olen itse ollut miehesi tilanteessa, ja voin kertoa, ettei sekään helppoa ole.
En vieläkään osaa sanoa, miksi petin. Ja sitä kesti kauan. Podin huonoa omaatuntoa, mutta ailti jatkoin.
Kun mies kysyi miksi niin tein, en osannut vastata. Enkä osaisi vieläkään, jos mies kysyisi!
Onneksi mieheni ei ollut valmis luovuttamaan, sillä nykyään meidän avioliitto on taas entisellään ja vanhat asiat on jätetty taakse.

• Tykkää
Reactions: Metsäpeikko
Jos sitä haluaisi ikuisesti pysyä miehen silmissä kiimasena seksiobjektina niin ei pitäisi hommata lapsia.
Perseestähän tuo on, paha olisi tuosta jatkaa eteen päin. Mä en jaksais jatkaa jos toinen ei ole sitoutunu siihen perhe-elämään vaan haikailee jotain ihan muuta.

Mietin, miten voisin jatkaa tästä. Kuten sanoin, olen ajatellut että kaikki vaikeudet selätetään jollain tavoin mutta mies onkin tainnut selättää jotain ihan muuta. Enkä mä tiedä, voinko päästä asiasta yli niin että voin jatkaa miehen kanssa. Haluaisin kyllä, mutta miten voin luottaa jatkossa. Jos asia painuukin unholaan, mistä tiedän ettei mies toista taas samaa asiaa tai jatka salassa multa yhteydenpitoa Söpöliiniinsä?

Musta kaikista pahinta tässä on lapset. He tulevat automaattisesti huomaamaan ettei kaikki ole kunnossa. Mua pelottaa, kuinka se heihin vaikuttaa. Tai se ero sitten...

Itkettää.

Musta myös tuo kuvien ja tuollaisten viestien lähettely on pettämistä. En tiedä onko varsinaista yhdyntää tapahtunut, mutta tämän perusteella mitä nyt tiedän, musta vaikuttaa että on. Ainakin jonkinlaisissa kanssakäymisissä ovat, jos miestä kerran pyydellään käymäänkin. Toisaalta musta tuntuu etten tiedä haluanko edes tietää, ovatko harrastaneet seksiä mutta toisaalta haluaisin. En tiedä, auttaisiko se mua tietämään mitä itse tekisin.

Mä en haluaisi erota. Mä oon tyyppiä joka on avioon mennessään tarkoittanut sanoja, jotka on papin edessä lausuttu. Mutta tällä hetkellä en tiedä, jos mieskin on valmis heittämään avioliittonsa ja perhe-elämänsä romukoppaan vain siksi että haluaa tuntea olevansa haluttu (vaikka seksiä saa kotonakin) niin en tiedä mihin tässä voi enää uskoa. En tunne olevani minkään arvoinen, tuntuu että lapset tai heidän onnensakaan ei miehelle paljon merkkaa, jos tässä erotaan niin kohdistuuhan tuo heihinkin.

Eihän sitä auta muu kuin alkaa selvitellä asiaa ja puhua, puhua ja puhua. Johonkin onnettomiin hätävaleselityksiin en alkaisi uskomaan, totuus sattuu, mutta sen kertomalla luottamuksella on edes jotain mahdollisuuksia palautua joskus. Toivon todella, että miehesi älyäisi tunnustaa ja katua tekoaan ja tahtoisi sitoutua parisuhteeseensa sun kanssa unohtaen tollaset söpöliinit. Jos olisi yhteisiä lapsia ja paljon yhteisiä vuosia takana niin olisin valmis antamaan toisen mahdollisuuden jos mies sitä todella haluaisi ja katuisi. Voimia! :hug:

Nokka pystyyn, nainen! Se ei välttämättä oikeati ollutkaan sitä miltä se näyttää.

Ja jos olikin, se ei ole kaiken lopppu vaan se voi olla ihan minkä tahansa alku.

Tää kuitenkin vaikuttaa aika konkreettiselta. Paha tietysti sanoa kuinka konkreettista tää on ollut. Sitä mä vaan mietin, niin kuin sanoinkin, että mikä mussa on vikana tai miksi mä en riittänyt. Että miksi sitä huomiota pitää saada niin monelta taholta. Miten mies joka on niin hellä ja huomaavainen perhettään ja vaimoaan kohtaan muuten, voi tehdä jotain tuollaista?

Voihan tässä olla alkukin, mutta minkä alku? Uuden elämän ilman miestä? Elämän jossa lapset on heittopusseina miehen halujen vuoksi? Tai ehkä paremman avioliiton? Haluaisin vain että tätä koko sotkua ei olis tapahtunutkaan, että kaikki olis pahaa unta. Kun ei tässä voi mitään tehdäkään paitsi odottaa.

Mies ei selittänyt tätä mitenkään muuten, kuin että "ei oo sitä miltä näyttää"?

Jos ei olisi ollut, miksi ei olisi avannut koko asiaa samantien, vaan mykkäkoululla mentiin..

Vaikuttaa siltä, että paljon paskaakaan nakkaa enää susta ja sun tunteista.

Mä en ole ikinä tutkinut mieheni puhelinta, enkä ole mustasukkaista tai epäileväistä tyyppiä ollenkaan.

Silti tuossa sinun tapauksessa on minusta lähes 100 % varmaa, että miehelläsi on ollut seksiä naisen kanssa. Päätellen alapääkuvaviesteistä ja siitä, että avoimesti sen yhteydessä myös keskustellaan tapaamisesta. Sinuna en uskoisi mitään selityksiä (joita pettänyt varmaan hätäpäissään lähes poikkeuksetta antaa), vaan lähtisin siitä että pettäminen/pettämistä on tapahtunut. Älä ole naiivi, koska todisteet nyt ovat aika selkeät.

Yritä saada mies puhumaan. Loopuhan määräytyy sen mukaan pystytkö sinä antamaan anteeksi, haluatko antaa anteeksi, ja haluaako mies ylipäätään jatkaa sinun vai söpöliininsä kanssa.

Siinä on vähän niinkuin 2 vaihtoehtoa, joko jäädä suhteeseen tai erota. Sitä kumpi on juuri sinulle itsellesi se oikea vaihtoehto, ei tiedä kukaan. Tuskin edes tiedät sitä vielä itsekään. Tekstisi perusteella lähtisin suosittelemaan kolmatta osapuolta, jotain parisuhdeterapeuttia avuksi.

Olen itse ollut miehesi tilanteessa, ja voin kertoa, ettei sekään helppoa ole.
En vieläkään osaa sanoa, miksi petin. Ja sitä kesti kauan. Podin huonoa omaatuntoa, mutta ailti jatkoin.
Kun mies kysyi miksi niin tein, en osannut vastata. Enkä osaisi vieläkään, jos mies kysyisi!
Onneksi mieheni ei ollut valmis luovuttamaan, sillä nykyään meidän avioliitto on taas entisellään ja vanhat asiat on jätetty taakse.

Mä en osaa sanoa tähän mitään, en osaa olla myötätuntoinen, en ymmärrä. Sanot, ettei sekään helppoa ole. Helppoa kenelle? Pettäjääkö pitäisi sääliä? No, kyllä mäkin toisen mahdollisuuden kannalla useissa asioissa olen ja hatunnosto sun miehelle että on halunnut vielä yrittää, toivottavasti oot luottamuksen arvoinen. Mä en vaan itse tiedä mitä ajatella, en osaa ajatella niinkään että voi kun miehelläkin on nyt vaikeaa. Tuntuis jotenkin absurdilta...

Miten voit kuvitella jatkavasi miehen kanssa, joka ei ole edes pyytänyt anteeksi, selittänyt tekoaan ja vakuuttanut sinua siitä, että rakastaa vain sinua ja on tehnyt hirvittävän virheen? Sen sijaan mies jotain mutisee ja lähtee kotoa, eipä kuulosta arvostavan sinua millään tasolla.

Yhteistyössä