Mieheni jäi kiinni pettämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiva palata kotiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiva palata kotiin

Vieras
Olen syksystä asti kummaksunut miehen outoa käyttäytymistä. Nyt tiedän, että mies pettää. Mieli on todella maassa ja kiukkuinen =( Mies ei tiedä, että minä tiedän.

Olen tällä hetkellä vanhempieni luona 400 kilometrin päässä kotoani. Aikomuksenani on olla täällä vielä 3 päivää ja sen jälkeen mennä takaisin kotiin. Mies ei ole ottanut minuun mitään yhteyttä koko tämän reissun aikana (olen ollut täällä jo viikon). Mies siis itse halusi jättäytyä pois tältä reissulta.

Tämä juttu alkoi selvitä, kun ystäväni oli ennen aattoa mennyt viemään joulumuistamisia kotiimme. Mieheni tietenkin oli häntä ovella ollut vastassa (kauluspaita päällä, partavedet tuoksuen). Olipa vielä niin ovella, että ystäväni oli rappukäytävän puolella joulumuistamiset joutunut antamaan. No tämä ystäväni oli kysynyt mieheltäni, että voisiko hänen lapsensa äkkiä käydä vessassa johon mies oli hieman kangerrellen antanut myöntävän vastauksen.

Ystäväni oli astellut poikansa kanssa meille sisälle ja hoksannut entuudestaan tuntemattoman naisen meillä sohvalla istuskelemassa musta pikkumekko päällä viinilasi kädessä. Nainen oli laittanut heti musiikin pois päältä ja vähän vaivaantuneen näköisenä lyhyet moikat sanonut.

Ystäväni ei tietenkään ollut kysellyt mitään siitä, kuka tämä nainen on tai vastaavaa. Lähtenyt vain äkkiä vessareissun jälkeen menemään.

Eilen ystäväni oli kuitenkin lenkkeillyt talomme ohi ja hoksannut ruokapöydässä palavat kynttilät. Tänään aamulla hän oli nähnyt punaisen auton poistuvan meidän pihastamme.

Oloni on tosi surkea. Itkettää ja raivostuttaa!

Sellaisia ne miehet valitettavasti on. Suurin osa pettää jos vaan sopiva tilaisuus tulee eteen... :( Valitettavaa mutta totta. Se on kait miehillä jo verissä, että pitää päästä siittämään mahdollisimman monelle taholle, vähän kuin eläinuroksilla. :(
Mä en enää osaa luottaa miehiin ollenkaan, kaikki ne on tollaisia.
Omakin on mennyt pettämään. Yli vuosi kesti päästä siitä yli ja nyt en edes tahdo ronkkia tietoja sen menoista ym. Kasvakoot lapset nyt vielä lisää ennen kuin harkitsen eroa, kun kuitenkin arki meillä on ok.
Sellaista se on. Ärsyttävää, miesten kanssa! :(

Sellaisia ne miehet valitettavasti on. Suurin osa pettää jos vaan sopiva tilaisuus tulee eteen... :( Valitettavaa mutta totta. Se on kait miehillä jo verissä, että pitää päästä siittämään mahdollisimman monelle taholle, vähän kuin eläinuroksilla. :(
Omakin on mennyt pettämään. Yli vuosi kesti päästä siitä yli ja nyt en edes tahdo ronkkia tietoja sen menoista ym. Kasvakoot lapset nyt vielä lisää ennen kuin harkitsen eroa, kun kuitenkin arki meillä on ok.

Miksi sä alennut elämään moisen kusipään kanssa? Tuhlaat omaa elämääsi jota tulet vielä katumaan.

Et voi yhden miehen tekemisten vuoksi yleistää. Minä olen ainakin löytänyt kunnon miehen, johon luotan 100 prosenttisesti.

[QUOTE="mama";27775016]Miksi sä alennut elämään moisen kusipään kanssa? Tuhlaat omaa elämääsi jota tulet vielä katumaan.[/QUOTE]

Lasten takia. Ja toisaalta kyllähän mä saan etujakin mieheni vuoksi. Saan työkuviot paremmin järjestymään kun se voi viedä/hakea lapsia. Saan tehdä rauhassa omia juttujani kun mies hoitaa lapsia jne. Rahallisestikin helpompaa. Eihän tässä nyt kovin ruusuisesti tietenkään meillä mene.
Lisäksi otin ja petin minäkin, kostoksi kait ja otin muitakin omia vapauksia miehen tempauksen jälkeen. Käytän rahaa omiin juttuihini aiempaa enemmän ja en kysele miehen mielipidettä sisustusjuttuihin/mun menemisiin jne.
Ei tää nyt pelkkää tuskaa ole, mutta kieltämättä parisuhteen kannalta nihkeää.

Minäkin lähtisin aiemmin kotiin tai ilmoittaisin että olen muka pari päivää pisempään. Veisin lapset, jos sellaisia on, sille ystävälle siksi aikaa, kun käräytän miehen ja toisen naisen.

[QUOTE="vieras";27775041]Lasten takia. Ja toisaalta kyllähän mä saan etujakin mieheni vuoksi. Saan työkuviot paremmin järjestymään kun se voi viedä/hakea lapsia. Saan tehdä rauhassa omia juttujani kun mies hoitaa lapsia jne. Rahallisestikin helpompaa. Eihän tässä nyt kovin ruusuisesti tietenkään meillä mene.
Lisäksi otin ja petin minäkin, kostoksi kait ja otin muitakin omia vapauksia miehen tempauksen jälkeen. Käytän rahaa omiin juttuihini aiempaa enemmän ja en kysele miehen mielipidettä sisustusjuttuihin/mun menemisiin jne.
Ei tää nyt pelkkää tuskaa ole, mutta kieltämättä parisuhteen kannalta nihkeää.[/QUOTE]

kunhan ei vaikuta lapsiin

[QUOTE="mama";27775053]kunhan ei vaikuta lapsiin[/QUOTE]

Ihan sovussa me miehen kanssa täällä elellään. Lasten kanssa meillä on koko perheellä jopa hauskaakin välillä, mutta enimmäkseen menee niin, että mies hoitaa lapsia kun mä en ehdi/jaksa/halua ja minä silloin kun huvittaa. Ei ole riitoja pahemmin...

Lapset vasta 1,5v, 2,5v, 4v ja 5v ja en viitsi vielä erota pamauttaa, kovin tulis rankkaa ilman miestä. Kieltämättä miehen pettämistä edelsi aika, jolloin mä olin niiiin väsynyt ettei seksi huvittanut saati miehen huomioiminen, joten syytä osaksi itseänikin. Hyvin ei meillä mene, mutta ollaan melko rauhallisia ja sopuisia ihmisiä molemmat, joten toimeen tullaan.

[QUOTE="...";27775058]No ei ole miestäsi suurilla älynlahjoilla siunattu, jos vehtaa vieraan naisen kanssa omassa kodissaan, vaimon kaverin naapurissa :O[/QUOTE]

Ja vielä senkin jälkeen kun vaimon ystävä jo näki heidät.
Luulis olevan helppo käräytettäväkin. B)

[QUOTE="...";27775032]Et voi yhden miehen tekemisten vuoksi yleistää. Minä olen ainakin löytänyt kunnon miehen, johon luotan 100 prosenttisesti.[/QUOTE]

Jaa, mun näkemän ja kokeman mukaan olen johtopäätökseni vedellyt. Mua on petetty ennenkin (eri mies kyseessä) ja ystäviä kans, useasti.

Alkuperäinen kirjoittaja näin minä tekisin;27775005:
Soitappa miehellesi että olet vielä pari ylimääräistä päivää mutta palaatkin kotiin silloin kun pitikin. Yllätät rysän päältä ja heität ukon akkoineen ovesta pihalle saman tien.

Kannatan.

Mielellään niin, että heität ämmän alasti pihalle kuolemaan kylmyyteen ja sen jälkeen jututat miestä.

• Tykkää
Reactions: Joxu

Kadut tota hyöhemmin, heität hukkaan elämääs tollasen turjake, kusipään kanssa. Mutta toki itse teet valinnan. Mä en tyytyis tollaseen elämään ja kohteluun enää, vihdoinkin sen oppinu ja vielä kantapään kautta. Meni neljä hyvää ja parhainta vuotta hukkaan mulla ja vaan oman typeryyteni ja sinisilmäsyyteni takia. Pettämisen lisäks oli henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Mutta, enää en pettämistä anteeks anna, jos mun nykynen mies mua pettäis, niin meijän kihlaus purkaantuis samantien kun asia mun korviini tulis. En suostuis asiaa myöskään milläänlailla puimaan/kuuntelemaan, koska tollasessa tilanteessa en vaan yksinkertasesti jaksa/pysty kuuntelemaan mitään lässynlässyn yhyy, anteeks, en tienny mitä tein, meillä meni niin huonosti,olin niin kännissä- paskaa. Huoh, noi on vaan tekosyitä sille, että tollanen ihminen on nimen omaan halunnu pettää ja halunnu kokeilla. En myöskään usko ihmistä, joka mua on pettäny ja väittää rakastavansa, en vaan pysty sillä hetkellä uskomaan, ensinnäkin tollanen vääristää sen rakkauden rumaks ja mitättömäks. Jos rakastaa, niin ei petä ja pettämistä en tule hyväksymään ikinä, enkä anteeks antamaan. Pahemmin ei voi mun mielestä toista enää satuttaa, nolata ja nöyryyttää.

[QUOTE="arg";27775033]Tsori, mutta meni perjantaiprovoksi tuon rappukäytävä-sekoilun myötä. Parempi onni ensi perjantaina![/QUOTE]

Ap:n kaveri jäi rappukäytävään ja sit ei olekkaan mitään rappukäytävää, vaan omakotitalo :laugh:. PROVO!!!

Toisaalta, eipä mun elämä muutenkaan ole muuta kuin pikkulasten hoitoa tällä hetkellä. Omat jutut on ihan minimissä. Vielä enemmän sumussa menis jos oisin yh...... Valitettavasti.

Kadut tota hyöhemmin, heität hukkaan elämääs tollasen turjake, kusipään kanssa. Mutta toki itse teet valinnan. Mä en tyytyis tollaseen elämään ja kohteluun enää, vihdoinkin sen oppinu ja vielä kantapään kautta. Meni neljä hyvää ja parhainta vuotta hukkaan mulla ja vaan oman typeryyteni ja sinisilmäsyyteni takia. Pettämisen lisäks oli henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Mutta, enää en pettämistä anteeks anna, jos mun nykynen mies mua pettäis, niin meijän kihlaus purkaantuis samantien kun asia mun korviini tulis. En suostuis asiaa myöskään milläänlailla puimaan/kuuntelemaan, koska tollasessa tilanteessa en vaan yksinkertasesti jaksa/pysty kuuntelemaan mitään lässynlässyn yhyy, anteeks, en tienny mitä tein, meillä meni niin huonosti,olin niin kännissä- paskaa. Huoh, noi on vaan tekosyitä sille, että tollanen ihminen on nimen omaan halunnu pettää ja halunnu kokeilla. En myöskään usko ihmistä, joka mua on pettäny ja väittää rakastavansa, en vaan pysty sillä hetkellä uskomaan, ensinnäkin tollanen vääristää sen rakkauden rumaks ja mitättömäks. Jos rakastaa, niin ei petä ja pettämistä en tule hyväksymään ikinä, enkä anteeks antamaan. Pahemmin ei voi mun mielestä toista enää satuttaa, nolata ja nöyryyttää.

Yhteistyössä