Poikakaverin naisystävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ooolle: Siitä mun mieheni mieshomosalarakkaan koirasta. Sillä on sellainen nimi, josta ei oikein tiedä kumpaa sukupuolta se on. Mä vähän pelkään, että se koira onkin joku pervo transu? Pitäiskö mun huolestua?

Ja sitten vielä. Mun mies on aika hyvä virkkaan. Entä jos mun mieheni onkin nainen? Miten mä selviän, jos se onkin naishomotransukoiriinsekaantujapervopetturi? Onko muilla samanlaisia miehiä? Kertokaa kokemuksistanne pliiiz!!!!!

""Mä en ole moneen vuoteen ollut näin rakastunut, miten mä saan sen huomenna uskomaan, että ma rakastan sitä kovasti ja samalla olen epäileväinen ja mustasukkainen, mutta en ole niitä tahallani tai etten rakastaisi""

Et sinä ole oikeasti rakastunut, vaan sinä olet läheisriippuvainen ja epäluuloinen. Syytät poikakaveriasi epärehelliseksi ja samalla olet sitä itse, kun menet penkomaan toisen kännykkää. Mitäs muuta epärehellistä olet tehnyt, kun noin pitää toista ahdistella ja epäillä?

Mene peilin eteen ja puhu itsellesi rehellisesti ensin. Ja sitten mene poikakaverisi eteen ja ole hänellekin rehellinen!

Oletkos Liisa siitä maasta, jossa noin ihmeellisesti reagoidaan näin yksinkertaiseen ja selvään asiaan? Yritä nyt vain uskoa, että sinä olet mustis ja riipus ja... Ei tässä maassa kukaan petä.

Ja vaikka ei pettäisikään, niin olen sitä mieltä, että sun kaverisi retostelee naikkosellaan aivan turhaan. Mikäli ei ole aivan pönttö, niin on tajunnut viestisi.

Anna sen olla. Miehen pitää miettiä ja miettiä. Kyllä se jo viikonlopuksi on yhtälönsä ratkaissut.

no Renttu,tuo on harvinaista kuule,että mies on uskollinen jolla on niitä naisystäviä tai saa vaimon luvalla tavata tai jopa tutustua toisiin naisiin.( niin miksiköhän saat? ;-)

En huolis tuollaista miestä IKINA itselleni,joka haluaa ,ei kun jolla on TARVETTA tutustua uusiin toisiin naisiin tai pitää joitakin naisystäviä jonka kanssa menee vähän kahville vaiko?
Hey Renttu bebe,älä naurata mua kuule! heh! kyllä miehet tunnetaan! :D

En minäkään naisystävistäni luovu, vaikka seurustelen ja kerron heistä avoimesti. Tyttöystävälläni on miespuolisia ystäviä ja he ovat ok. Meillä luottamus pelaa.

Toiset hallitsee ton avoimuuden, luottamus pelaa ja homma toimii. Toiset naamioi salasuhteen ystävyydeksi ja näihin suhteisiin liittyy salailua ja valheita. Mulle kävi just näin. Mies petti naimisissa olevan naisen kanssa. Naisella oli lapsiakin.

Mua yritettiin manipuloida ja painostaa tämän suhteen avulla. Jos en ollut mieliksi, mies järjesti menoja tämän naisen kanssa kahden kesken ja nosti tämän naisen elämämme keskipisteeksi. Väittivät olevansa vain ystäviä. Viettivät jopa öitä yhdessä! Tämä ei ole provo! Meitä ON moneen junaan. Onneksi meillä ei ollut lapsia ja pääsin suhteesta pois vähällä vaivalla. Löysin tämän mekkoilijan jälkeen MIEHEN. Ottaisin kyllä tämän uuden mukaan tyttöjen iltoihin ja tyttöjuttuihin, mutta ei vaan jaksa kiinnostua tyttöilyistä;) - Onneksi.

Alkuperäiselle: älä odota, että toinen ymmärtää. Sulla on ratkaisun avaimet. Jos kaipaat toisenlaista suhdetta, niin etsi toisenlainen mies!

Yhteistyössä