Huomenta leidit
Duffy Onnittelut hyvistä uutisista ja säästyi ylimääräiseltä tutkimukselta. Luuletko, että kirurgi puoltaa patin poistoa, nyt kun todettu vaarattomaksi?
Ja mä tosiaan liputan ton clearbluen digitestin puolesta, eipä tarvi tihrustella vastauksia
Mulla meni ajat sitten hermot noihin liuskoihin kun en osannut, enkä osaa vieläkään, tulkita milloin ovisplussa on vai onko se vasta tulossa |O
Piglet itse sain metut vasta syksyllä pitkän ruinauksen jälkeen, juuri vedoten noihin tm+km, epäonnisiin raskauksiini. Oon ollut ihan ihmeen tyytyväinen, älä ihmettele jos aluksi on huonohko olo ja vatsa kuralla, menee ohi kun annostus on tasaantunut
Alisa Tottakai pitää olla kriittinen nettitietouden suhteen
Ja mulle ainakin sopii, että rupeet päivittämään listaa, itse kun en kykene mihinkään kirjoittamista suurempaan toimintaan näillä koneilla
Shendalle :hug:
Ja sitten taas mun TODELLA onnistuneeseen testailuun, kyseessä siiis mammaksin puikkotesti, erittäin herkkä ja dpo 10..rupesin tulkitsee testin vastausta, niin sen hiivatin testin sisällä oleva liuska oli luikahtanut reippaasti oikeelle :kieh: :kieh: joten siis kontrolliviiva oli lähes keskellä näyttöä ja kun testiä sitten pahoinpitelin, hakkasin ja ravistelin, niin sain sen vähäsen liikahtamaan ja joku haamun esiäiti tai viivanpaikka siinä oli näkyvissä, mutta tähän testin kanssa taisteluun kului yli se viis minuuttia, joten tulkitsen sen negaksi, en jaksa enää kattookkaan koko testiä :kieh: :kieh:
Mulla yleensä noi mammaksit toiminut ihan ok, olen käyttänyt puikkoja niiden helppouden takia, vaan tuskin enään jatkossa tilaan..No, testailen varmaan viikonloppuna vasta seuraavan kerran kun yövuorot on loppu. Oireita on edelleen aivan samoin, palelu ja rintojen arkuus vaan pahenee, joten katsellaan miten eukon käy
Emppu