Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Eilen ja tänään on munista jomotellut niin taas vähän elättelen toiveita oviksesta, olisi sit myöhemmin mitä edellisissä kierroissa. Ihanku ois nyt kanamunalimaa tullut mutta en voi olla varma, jos se onkin tuota miehen tuotosta, viimeksi su pupuiltu.. Ei täs ihmeempiä, antaa kierron mennä omalla painollaan. Sit jos tissit taas kipeytyy parin päivän sisään, voin kuvitella oviksen kuitenkin olleen mut jos jatkuu seesteinen vaihe niin sit tuskin on ovistakaan ollut.
 
Alisalle paljon onnea matkaan, toivottavasti plussa vahvistuu! :flower: Kokeile eri merkkisillä testeillä varmuuden vuoksi ettei käy niin kuin minulle viime kierrossa ( eli Clearbluella ja First Signalilla plussat (näytti samalta tuo Clearbluen plussa mulla kuin tossa sinunkin kuvassa) ja sitten muilla testeillä (dbest, Predictor, Apteekin oma) negat. ) ONNEA siis oikein paljon, ja laitahan pian viestiä vieläkö plussa pärähtää tikkuun :)

ON: Clomeja 2 tbl ottamatta, sitten odottelemaan ovista. Taidanpa kokeilla niitä Prisman RFSU-ovistikkuja, joita on kuulemma kehuttu. Onko teillä kellään kokemusta niistä? En tilaa enää mammaksin tikkuja kun en ole koskaan niihin saanut kahta yhtä vahvaa viivaa vaikka ovuloinut olen taatusti...
 
Onnea Plussanneille, IHANAA!!!

Mulla ei ilmeisesti tästä ekasta clomikierrosta saatu toivottua vauhtia munasarjoihin, loppuviikosta tosin vielä uudestaan ultraan, mutta siis ainakaan ma tehdysssä ultrassa (kp 11) ei näkynyt johtofollikkelia. Onko kellään kokemuksia, että olisi ultrattu uudestaan samassa kierrossa myöhemmin ja sitten olisikin löytynyt johtofollikkeli?
Turhaan kait pelkäsin clomien haittavaikutuksia, ei oo onneksi ollut kuin muutamia hikoilukohtauksia. Onks teillä muilla jatkunut haitat vielä tuon viiden päivän kurin jälkeen? Vai vaan niinä päivinä kun oikeasti ollette ottaneet sen tabletin? Onpa taas vaikeasti esitetty tääkin kysymys ;)
(Mulle voisi muuten lisätä tohon listaan et nyt siis menossa jo kp 13 ja apuna terot++clomit)

Onkohan tässä ketjussa jo puhuttu, että missä käytte hoidoissa? Siis yks. vai julk.puolella? Me käydään yksityisellä, ja tuntuu että rahaa palaa jo nyt ihan hirveästi.... No, meneepähän hyvään tarkoitukseen.

 
Patricia, toivottavasti sulle vielä loppuviikoksi kehittyy johtofolli, mulla ne joskus kasvoivat hyvinkin yllättäen :)

Mullon lämmö koholla ja viluttaa ja jalat ja kädet jäässä lähes koko ajan. Oon kun p*rseeseen ammuttu karhu :kieh: enkä voi keskittyä mihinkään.

Ella: ovislima on venyvää jos koitat sitä sormella niin huomaat kumpaa se sun on ;)
 
Kananmunalimaa taas bongattu, tuleeko ovis sittenkin myöhästyneenä. Enää en syö särkylääkettä, oisko se ibuprofeeni voinut siirtää ovista, vai oliko nyt vaan sattumaa että limat alkoivat kun oon ollut eilisestä ilman buranaa... :)
 



TORSTAI 17.9.2009


Nimi.....................kp:t............yk...........haaveissa.......apuna
IlonaG........24/28-29.......yk??............................Luget
Garden.........62/??..........yk2...........Toinen.......Terot
Neitim.............9/??..........yk?............Neljäs........Clomit
Patricia...........13/??.........yk??.........Esikoinen......Terot, clomit
Ansku-84.....13/30...........yk10...............................Clomit
Moonshadow....22/??...........yk?.........Toinen.........Clomit
ärrieri...........7/??.........................Kolmas...........Clomit
Titityy80............3/28.......yk5........Esikoinen......Terot, Clomit
Kapa..............23/32-34.........yk8..........Esikoinen....Clomit
Nasu-76..........39/21-26......yk3......Esikoinen
Kipinäkenkä...52/28............yk4..........Esikoinen......Clomit
Nallekarkki...........................................Kakkonen
Areliina............52/27..........yk 9............................Terot
Ella-83.............20/24-26.........yk11..........Kolmas...........homeopatia
Miukula...........47/?.......yritystä -05 asti....Esikoinen...terolut, metut, tamofen, puregon, pregnyl ja lugesteron
Yöperhonen......21/28.........yk20................Esikoinen.........Terot
Syyshortensia....9/24-30...........yk9..........Toinen......Terot
Alisa84............39/26-32..........yk8........esikoinen......Clomit+menopur
rusina85...........46/31............yk 13....... esikoinen.......terot
Purmeli83.........36/32............yk6....... esikoinen...terot,metut,clomit
Devi.................55/27............yk10..........esikoinen........terot



Taustalla
höperö75
Myrtle
Zande
Evenstar
Hope22
Miira
Emppu3008
MAM2
Duffy
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73






Haamuilijat:



Plussanneet:



Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa

Kesäleijona
Lily of the valley
Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009..................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?

 
Onpas pinossa ollut tapahtumia. :)

Alisa: Ihanaa!!!!! Onnea paljon plussasta! Kunnon pläjäys vauvaliimaa, että tämä pysyy kyydissä ainakin 38 viikkolle ja sitten putkahtaa maailmaan, kun on valmis tulemaan äidin ja isän syliin. :heart:

Tervetuloa kaikki uudet mukaan keskusteluihin! :wave: Mukava saada uusia puhelemaan, kun nyt on menossa selvä ja odotettu plussapuhuri. Toivotaan puhurin tuovan kaikille iloisia plussauutisia. =)

on: ovisaikaa kohti mennään ja tietenkin toivon moisen löytyvän, mutta saa nähdä. Harmillisesti uusi työni joka viikkoisine iltatöineen vähän häiritsee pupuilua, mutta täytyy oviksen bongattua koittaa raivat jokin kolo toiminnalle... ;) Minä käyn yksityisellä ja mietinkin pitäisikö seuraavassa kierrossa käydä taas vastaanotolla, ainakin papan voisivat ottaa. Viime papasta on vuosi ja mulla välillä on näkynyt jotain pieniä muutoksia siinä. Lisäksi kiinnostaisi tapahtuuko ovulaatio oikeasti välillä vai luulenko omiani.

Iloa kaikille! B)
 
Alisalle onnittelut :flower: ON: kp 20 ja limoja ollut pari päivää, eilen eniten. Alavatsalla on paineen tuntua ja eilen ja toissapäivänä särki päätä, nämä saattavat liittyä ovikseen. Olen huomannut että mulla on usein pää kipeä kierron puolivälissä, ja taas ennen menkkoja.

Nännit eivät arista yhtään, siitä epäilen ettei ovista ole vielä ollut. Hiljalleen oon alkanut hahmottaa kroppaani, ja edellisissä ovuloiduissa kierroissa nännit kipeytyivät heti oviksen jälkeen ja olivat kipeinä menkkojen alkuun asti. Kyllä mä vahvemmin silti uskon, että tämä on ovuloimaton kierto mutta talvella mulla oli luultavasti ovikset kp 21-22 kierroissa jotka kesti 32-33 päivää.

Mä oon käynyt gynellä 11/08 ja 6/09 niin ei tässä kiirettä ole ultriin yms. Homeopaattiset lääkkeet riittää vielä 2 viikoksi, sen jälkeen katotaan jääkö kierto pelaamaan itsestään. Alunperin homeopaatti suunnitteli, että jos kierrot sekoontuu/ raskaus ei ota alkaakseen, niin kokeillaan keltarauhashormonivalmistetta seuraavaksi. kiva tietää, että on jotain, mitä seuraavaksi kokeilla. Synteettisiä lääkkeitä mä nyt yritän välttää viimeiseen asti.
 
Kiitos kaikille niille, jotka ovat onnitelleet :flower: :)

Marta Muistan juu :) Kiitos! :)

Kesäleijona Voih, kohta pääset kurkkaamaan mitä masussa näkyy :heart:

ilona G Tervetuloa mukaan! :wave:

ärrieri Hui, nyt alko entistä enemmän pelottaa :eek: En oo jaksanu enää testailla.. Saas nähä kauanko pystyn olla testaamatta..

Patricia Sillon ku söin clomeja 2tbl:a/pvässa niin, mulla kesti noi hikoilut/kuumat aallot ihan melkeen menkkojen tuloon asti :x Mää oon käyny hoidoissa julkisella.

Nyt kaikille oikein iso ovis ja plussapuhuri +++++++++++++++ :whistle:

Täällä jännitettään hcg-verikokeen tuloksia. Kävin aamulla labrassa ja soittelen iltapäivällä kokeen tulokset :/ Jännittää ihan hirveästi mikä on tuomio...
 
Onnittelut kaikille plussauutisista! =) Ja toivotaan samalla muillekin vielä lisää! :D

Itse odottelen tuloksia labrasta noista kilpirauhas- ja prolaktiiniarvoista. Toivon mukaan olisivat ok, niin ei tarvitsisi niitä pohtia. Odottelen sellaisia megakuukautisia tulevaksi terojen jälkeen ja vuodan ihan varmaan kun uppoava laiva. :D Nyt on jo sellainen olo, että kohta alkaa, vaikka pillereitä on vielä jäljellä. Selkää ja päätä särkee ihan kivasti ja täytyy ottaa särkylääkettä helpottaakseen oloa...
 
Hei!

Olen tuolta pikku kakkosta toivovien pinosta...siis ennestään on kohta 2-vuotias tyttö.
Yritettiin raskautta yli 1.5 vuotta,ei olla käyty tutkimuksissa,kävin kerran vyöhyketerapiassa,sen jälkeen tulin raskaaksi. Nyt ollaan toista lasta haluttu reilu vuosi..ei kuulu,ei näy.

Kysyisinkin teiltä viisaammilta et mitä meidän kannattas nyt ekaksi lähtä selvittelemään? Olen ihan ummikko noiden clomejen ym kanssa. Kiitos jo etukäteen sille,kuka viitsii mua vähän valaista asiosta!

Tsemppiä kaikille raskautumiseen!
 
t77 Ihan alkuun varmasti kannattaa selvittää oma hormoonitoiminta verikokeilla ja miehen simppa tilanne. Siitä me ainaki lähettiin liikkeelle. Sit jos ne on ok niin aukiolotutkimusta varmasti tehdään ja sit kattellaan mihin suuntaan kandee lähtee.

Toivottavasti ja varmasti kaikki onkin ok. Ja saatte nopeasti avun esim. clomeista. :)

ON: täällä bongaillaan ovista ja heilutellaan peittoja remontin lomassa. Aivan tajuton väsy eikä ees mieli tee.. :LOL: mut kaikkensa on annettava. Jos vaikka ihme sattuisi ja tärppi tulisi. :heart:
 
Täällä mies on niin vaisu pedin puolella että.. Sillon vaan hommaillaan jos miestä sattuu huvittamaan. Eikä sit mua välttämättä huvita enää ku ukko suostus mutta en halua omalla käytökselläni missata mitään mahiksia. Oon niiku sit aina valmiina :LOL:
 
Alisa84: Miulla taasen tuli siun CB:n testin kaltainen plussa silloin vuoden vaihteessa ja ihan oikea plussa se oli. Peukkuja! Tuuhan ilmotteleen verikokeen tulokset!



).( Kävin tänään polilla ja oikein hyvä reissu oli. Ultrattiin ja sitä ennen varuilta tehtiin r-testikin, joka oli odotetusti nega.

Nyt vaan ootellaan vuotoa alkavaksi ja seuraavassa kierrossa käyn kp3-5 labrassa ja Clomit myöskin entiseen malliin kp3-7.
Seurantaultraan kp8 ja samalla aukiolotutkimus ja miehen simpat analyysiin.

Jos Clomit ei oo tepsineet, niin mie ymmärsin että aletaan piikittelemään siinä samassa kierrossa sitten.

Metforminia mietti lääkäri kanssa tohon PCO-onkelmaan, mutta kun on tää diabetes olemassa, niin ei uskaltanut ilman d-lääkärin konsultointia niitä määrätä.

Tosi huojentunut olo tuli kun nyt tiedetään että jotain käydään tekemään

Toivottavasti nää selän pakottamiset ja satunnaiset juilimiset tarkottais että menkat alkaa pian. Jos vaikka jo parin viikon sisällä pääsis sitten sinne ultraan... ja muutkin hommat alkamaan.

 



PERJANTAI 18.9.2009


Nimi.....................kp:t............yk...........haaveissa.......apuna
IlonaG........25/28-29.......yk??............................Luget
Garden.........63/??..........yk2...........Toinen.......Terot
Neitim.............10/??..........yk?............Neljäs........Clomit
Patricia...........14/??.........yk??.........Esikoinen......Terot, clomit
Ansku-84.....14/30...........yk10...............................Clomit
Moonshadow....23/??...........yk?.........Toinen.........Clomit
ärrieri...............8/??.........................Kolmas...........Clomit
Titityy80...........4/28.......yk5........Esikoinen......Terot, Clomit
Kapa..............24/32-34.........yk8..........Esikoinen....Clomit
Nasu-76..........40/21-26......yk3......Esikoinen
Kipinäkenkä...53/28............yk4..........Esikoinen......Clomit
Nallekarkki...........................................Kakkonen
Areliina............53/27..........yk 9............................Terot
Ella-83.............21/24-26.........yk11..........Kolmas...........homeopatia
Miukula...........48/?.......yritystä -05 asti....Esikoinen...terolut, metut, tamofen, puregon, pregnyl ja lugesteron
Yöperhonen......22/28.........yk20................Esikoinen.........Terot
Syyshortensia....10/24-30...........yk9..........Toinen......Terot
Alisa84............40/26-32..........yk8........esikoinen......Clomit+menopur
rusina85...........47/31............yk 13....... esikoinen.......terot
Purmeli83.........37/32............yk6....... esikoinen...terot,metut,clomit
Devi.................56/27............yk10..........esikoinen........terot



Taustalla
höperö75
Myrtle
Zande
Evenstar
Hope22
Miira
Emppu3008
MAM2
Duffy
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73






Haamuilijat:



Plussanneet:



Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa

Kesäleijona
Lily of the valley
Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009..................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?



 
Ansku Hehe, tuttu tunne tuo ajoittainen "pakkopulla" :D Onkos teillä kuinka iso remontti menossa? :p

Kipinäkenkä Kiitos! Ihana kuulla, että sullakin hommat alkaa rullaamaan ja saat heti piikit avuksi, mikäli clomeilla ei tule vastetta. :) Hcg oli eilen 151, hoitajan mielestä hieman alhainen, mutta mitä netistä kattelin, niin monilla oli ollu tuota luokkaa ja kaikki menny hyvin. :ashamed:
 
Alisa84 Ostettiin uusi asunto ja kaikki seinät maalataan. Keittiö uusitaan vko 41 ja wc/kylpyhuone/sauna remppa alkaa n. vko 40. Eli aikamoisen härdellin keskellä sitä yritetään elää... Tilannetta ei auta avuliaat koirat jotka mielellään "auttaa" maalauksessa. :LOL:
 



LAUANTAI 19.9.2009


Nimi.....................kp:t............yk...........haaveissa.......apuna
IlonaG........26/28-29.......yk??............................Luget
Garden.........64/??..........yk2...........Toinen.......Terot
Neitim.............11/??..........yk?............Neljäs........Clomit
Patricia...........15/??.........yk??.........Esikoinen......Terot, clomit
Ansku-84.....15/30...........yk10...............................Clomit
Moonshadow....24/??...........yk?.........Toinen.........Clomit
ärrieri...............9/??.........................Kolmas...........Clomit
Titityy80...........5/28.......yk5........Esikoinen......Terot, Clomit
Kapa..............25/32-34.........yk8..........Esikoinen....Clomit
Nasu-76..........41/21-26......yk3......Esikoinen
Kipinäkenkä...54/28............yk4..........Esikoinen......Clomit
Nallekarkki...........................................Kakkonen
Areliina............54/27..........yk 9............................Terot
Ella-83.............22/24-26.........yk11..........Kolmas...........homeopatia
Miukula...........49/?.......yritystä -05 asti....Esikoinen...terolut, metut, tamofen, puregon, pregnyl ja lugesteron
Yöperhonen......23/28.........yk20................Esikoinen.........Terot
Syyshortensia....11/24-30...........yk9..........Toinen......Terot
Alisa84............41/26-32..........yk8........esikoinen......Clomit+menopur
rusina85...........48/31............yk 13....... esikoinen.......terot
Purmeli83.........38/32............yk6....... esikoinen...terot,metut,clomit
Devi.................57/27............yk10..........esikoinen........terot


Taustalla
höperö75
Myrtle
Zande
Evenstar
Hope22
Miira
Emppu3008
MAM2
Duffy
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73






Haamuilijat:



Plussanneet:



Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa

Kesäleijona
Lily of the valley
Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009..................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?
 
tervehdys.!!

jopas on ollu paljon pulinoita täällä.. luen paremmalla ajalla teidän kuulumiset :)
mutta onnea siis kaikille plussanneille.! :flower: :)
ja tervetuloa uusille.!
pahoittelut tädin kanssa kamppaileville.

täällä elellään kierron loppuvaihetta, eikä ole kyllä minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen.. joten siis odotellaan:)
tänään meillä on tuon rakkaan kanssa vuosipäivä :heart: ihan kotosalla kahdenkesken ollaan, syödään hyvin ja käperrytään varmastikin sohvalle katsomaan jotakin elokuvaa herkkujen kera tietystikin:)
 

Yhteistyössä