Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Joo ovistesti taas ihan hailakka haamu eli ei se tummunut tässä välipäivienkään aikana. Edellinen varmasti ovuloimaton kierto oli touko-kesäkuussa 38 päivää, sitten aloitin homeopattisen hoidon ja eka kierto 25 päivää, uskon ovuloineeni, toisesta 24 pituisesta en ole yhtään varma, kun taas viime kierto 26 päivää oli ihan varmasti ovuloitu kierto. Sinänsä jo kivat luomuovismahikset viime kiertojen perusteella on, mutta tylsäähän tää on että just nyt tulee ovuloimaton. Se siitä hienosta hääpäivä/synttärilahjasta.. Toisaalta inhottava se tätikin olisi sillon ollut saada kylään jos toiveita elätellyt.

Tuntemusten mukaan se huonompi munis olisi toi oikeanpuoleinen kun sillä puolella en yleensä tunne mitään, kun taas vasemmalla nippailee useinkin kierron aikana, niikun viime kierrossa tuntu että nippaili pitkin kiertoa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja syyshortensia:
vielä piti kysymäni
Kesäleijona: Mikä tilanne? Onhan vuoto poissa ja plussa edelleen vahvana? =)
Moikka, juu, menkat on pysyneet poissa ja viimeks perjantaina testasin plussan :) Huomenna meen aiemmin tilattuun lääkäriin (jatkohoitoja lapsettomuuteen oltiin ajateltu suunnitella) ja katsotaan mitä siellä sanotaan :D.
En tiedä milloin uskallan toisaan olla varma raskaudesta, ehkä sitten ekan ultran jlkn vasta, mutta ilmoittelen mikä tilanne.

Tsemppiä kaikille oviksiin ja plussauksiin :heart:
 



MAANANTAI 14.9.2009


Nimi.....................kp:t............yk...........haaveissa.......apuna
Patricia...........9/??.........yk??.........Esikoinen............Terot
Ansku-84.....10/30...........yk10...............................Clomit
Moonshadow....19/??...........yk?.........Toinen.........Clomit
ärrieri...........4/??.........................Kolmas...........Clomit
Titityy80............??/28.......yk5........Esikoinen......Terot, Clomit
Kapa..............20/32-34.........yk8..........Esikoinen....Clomit
Nasu-76..........36/21-26......yk3......Esikoinen
Kipinäkenkä...49/28............yk4..........Esikoinen......Clomit
Nallekarkki...........................................Kakkonen
Areliina............49/27..........yk 9............................Terot
Ella-83.............17/24-26.........yk11..........Kolmas...........homeopatia
Miukula...........44/?.......yritystä -05 asti....Esikoinen...terolut, metut, tamofen, puregon, pregnyl ja lugesteron
Yöperhonen......18/28.........yk20................Esikoinen.........Terot
Syyshortensia....6/24-30...........yk9..........Toinen......Terot
Alisa84............36/26-32..........yk8........esikoinen......Clomit+menopur
rusina85...........43/31............yk 13....... esikoinen.......terot
Purmeli83.........33/32............yk6....... esikoinen...terot,metut,clomit
Devi.................52/27............yk10..........esikoinen........terot



Taustalla
höperö75
Myrtle
Zande
Evenstar
Hope22
Miira
Emppu3008
MAM2
Duffy
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:



Plussanneet:



Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa

Kesäleijona
Lily of the valley
Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009..................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?
 
höperö :hug: Aika outoa, jos jättävät sinut/teidät "heitteille", vaikka vikaa ei löytynyt. Toivottavasti syy selviää vielä. :hug:

Purmeli Toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhainpäin :hug:

Ella Voi kökkö, jos tää on nyt ovuloimaton kierto :(

Syyshortensia Aijaa. Tuo on kyllä kiusallinen vaiva :(

Ansku Tsemppiä aukiolotutkimukseen :wave: Ja ovisonnea! :D

Kesäleijona Siirsin sut plussanneisiin :wave: Kerroppas oirelistaa meille :D

On: tänään pp 11, mulla on kolme herkkää testiä (one step) kaapissa, kovasti ne polttelee siellä. Saas nähdä testaanko jo huomenna :D :whistle: Vaikka jotenkin on sellanen kutina, että negaa näyttää :(
Oireita on kyllä kertynyt aikamoinen lista, mutta en usko niihin ollenkaan. Ne taitaa olla oman mielikuvituksen tuotetta..
 
Päätin vastoin kaikkia periaatteitani tehdä tänä aamuna testin. Ajattelin, että kun se nega siihen tulee, lopetan oireiden vahtaamisen/keksimisen ja ehkä ne menkatkin sieltä sitten alkaisi ajallaan. Pääsisin nopeampaa uuteen kiertoon. Testi ajan sisällä, noin 4minuutissa testiin piirtyi H A A M U! ! ! TEsti oli One Stepin herkkä testi.. Nyt todellakin pidän matalaa profiilia ja jalat tiukasti maassa, katson mitä tuleman pitää. Huomenna kokeilen testata uudestaan ja samoin ylihuomenna.. Pelkään niin, että alkio on hipaissut vain kohdunseinämää ja siitä lievä hcg:n nousu...
Pitäkää tekin vielä matalaa profiilia.
 
Alisa Ihanaa...pessimistihän ei koskaa pety, joten kannattaahan sitä suhtautuakin vähän varauksella. ;) Toivon todella, että nyt olisi tärpännyt.

Kesäleijona Onnea plussasta!! :flower:

Tsemppiä muillekin! :hug:

).( Täti saapui eilen ja minut voi nyt siirtää taustalle. Kaikki on niin auki, kun ei ole tuloksia vielä tullut ja olen muutenkin niin väsynyt koko touhuun. Työt, opiskelu ja muutto imee mehut täysin, nyt vielä kolposkopia ja mahdollinen konisaatio, niin vauvahaaveet tuntuvat tällä hetkellä todella kaukaisilta ajatuksilta. Painoa on pudonnut 20kg, joten olen sen suhteen tyytyväinen, ettei tärppi ole käynyt. =) Jotain positiivista sentään...
 
Minä täällä jännitän Alisan tilannetta :whistle: :wave:
iiiks, ihanaa...onnea haamulaisesta :flower: :hug:
Peukut on pystyssä täälläkin että viiva vahvistuu eikä olis kyse mistää Pregnylin jäänteistä!! Sehän voi näyttää positiivista raskaustestissä.
Ja vahvistuuhan se...sulla on niin selvät r-oireetkin ;) :heart:

Terkuin möhömahainen Jennyli (huomena rv 32 :eek: )
 
Täällä KP 14/24 -ja jotain outoa tuntuu tapahtuvan. Olen nyt viisi päivää tikutellut ovista -aina vaan haamua tulee eli toisinsanoen ei ovista vielä näkyvissä. Eilen illalla havaitsin että nyt on jtn tummempaa vuotoa ja tänään tuli sit ihan veristä vuotoa. Mitähän tää nys sit mahtaa meinata -lisäksi mahaan tuntuu nippaavan jatkuvaan -ihan samalla tavalla ku menkkojen aikaan mutta vain välillä. Välillä taas koskee tyyliin ½ tuntia ihan kokoajan.

Johtusko nää sit vaan ihan tulevasta ovulaatiosta? Tikut ei kyl näytä positiivista siihen suuntaan vaikka toinen viiva vähän aikaa vahvistuikin mutta nyt mennään taas hyvin hailakoilla viivoilla. Eihän noi viivat ees meinaa mitään ellei ne ole saman vahvuusia ku kontrolli viiva?

HmmHmm :|
 
Purmeli Niin paljon on paskaa tullu niskaan, että pakko olla pessimistinen :D

Ansku Voimia! Iso Hali sinne! :hug:

Jennyli Kiitos! :D Kaiken järjen mukaan pregnyliä ei pitäis olla enää elimistössä, ku sillä 5000IU:n annoksella sen pitäis näkyä kuulemma sen 10päivää ja nyt sen pistämisestä on 14 päivää. Oih, sulla ne viikot vain poksuu, ihanaa :heart: Kohta se tirriäinen on maailmassa :)
 
Alisalle peukkuja :) Toivottavasti haamu siitä vahvistuu ajan myötä kunnon plussaksi :)

Minnuu ketuttaa niin paljon jotta nyt ei tuu kun omaa napaa vaan.

Kp49 ja menkkoja ei vaan kuulu. Ärsyttäääääääääää. Huomenna arvelin taas kerran soitella polille ja todennäköisesti pyytävät käymään, oli jo vko sitten sellanen puhe jos ei tän kuluneen viikon aikana menkat ala. Ja eihän ne.

Shiruli: Niinhän ne sanoo jotta ne ovishaamut ei merkkaa mitään. Mutta monethan on plussanneet vaikka eivät oo plussaa saaneetkaan ovistesteihin. Miulakin tulimunaraskauskierrossa ovistestit näytti haamua, mutta olihan tuo tärpännyt silti. Vaikkakin oli sitten tm.
 
kipinäkenkä: Me ei kyllä olla vielä päästy ees yrittämään mitään ku toi mies vähän mietiskelee koko asiaa vielä. Mut sanotaan näin että ei olla suojaakaan käytetty ja mieheke tehnyt 'loppu huipennuksensa' aina tyyliin pyyhkeelle. B) Mahdollisuuksia siis on... tein tossa menkkojen alussa raskaustestin (joka oli nega) ku menkat alkoi kovin kivuttomasti (normaalisti kovat kivut) ja nyt kestikin vaivaiset kolme päivää ku normaalisti kestää täyden viikon.

Mut voiko alkava ovulaatio päästää verta? En nyt itse millään usko että olisin raskaana.. toki noit testejä tuli just postissa vino pino.. mut toisaalta eipä sekään oikeeta vielä välttämättä näytä.
 
Shiruli, mulla on joskus oviksen tienoilla tullut tippa pari verta, oon ajatellut että liittyy munarakkulan puhkeamiseen.. Meillä mentiin kanssa tolleen keskeytetyllä 9/08 alkaen ihan kuluneeseen kesään saakka, eikä tärpännyt. Nyt sitten viime kierrosta alkaen menty loppuun saakka.. Mä en usko ollenkaan mihkään touhutippoihin, me nimittäin ennen ekaa raskauttakin oltiin tippa-asteella reilut 8kk.. Tietysti mulla kroppa ei ihan normikunnossa olekaan mut silti en usko enää että keskeytetystä voisi raskaaksi tulla, pyh sanon minä.

Ovuloimaton kierto saa pessimistiseksi, ja mietin jopa kokonaan luovuttamista. Välillä mietin ehkäisyn aloitusta, mikä toisaalta taas tyhmää kun ei tässä kovin helposti tule tarkoituksellakaan raskaaksi. Ehkä tolla vaan saisi pääkopan tyhjennettyä "entä jos"- ajatuksista. Todennäköisesti kuitenkin jatkossa ei ehkäistä edelleenkään mutta mä lopetan testailut ja päivien laskemiset ja koitan olla miettimättä koko vauva-asiaa. Mieskin pystyy olemaan niin täysin ajattelematta, sen mielestä voi sitten ajatella vauvaa kun saan positiivisen raskaustestin :attn: Onneksi tänne voi kirjoittaa ajatuksiaan kun mies ei ymmärrä, eikä ole sellaisia kavereita, ketkä ymmärtäs. Osa kavereistani on sitä mieltä ettei meidän kannata enempää lapsia hankkia, kun ne on jo sen verran isoja että voidaan jo elää "vapaampaa" elämää kun lapset saa helposti hoitoon yms.. Ei ne vaan tajuu miksi pitäs alottaa kaikki alusta vauvan kanssa...
 
Purmeli Suosittelen kyllä että tutkisit tuota vuotoherkkyyttä, ettei sit tuu ikäviä yllätyksiä, kun jos jotain tutkimuksissa löytyy, voidaan seurauksiin varautua ja kaikki menee paremmin. Itse tiedän sen verran että yksityisellä testit on tosi kalliita, suosittelen julkista puolta, koska yksityinen saattaa, kunnasta riippuen, teettää tutkimukset julkisella, ja laskuttaa sulta niistä törky paljon. En ole lääkäri, mutta sen tiedän että kuvailemastasi oireista ropisee pisteitä sellaseen taulukkoon, mikä täytetään lähetteen yhteydessä, ja millä mitataan vuotoherkkyyttä. Mutta stemppiä sulle vauvan saamiseen ja mahdollisiin vuotoherkkyytutkimuksiinkin!
 
Toivottavasti pino ei ihan heti tyssää , kun mä saan rustattua pienen pätkän :) Vai olisikohan jo aika vaihtaa uuteen listaan taasen B)
Hetken aikaa etsiskelin , että milläs nimikkeellä löytyy clomeja tms. käyttävät ja täällähän kaikki yhden listan alla !
Joukkoon liittyy siis myös neitim , ikää jo kolmetkymmenet ja lapsiakin 4 ja edelleen kuume .
Taustalla PCO ja painonnousu yms. nyt vuoto aloitettiin teroilla ja clomit mukaan samantien ! Nyt menossa kp 6 ? ja 3 päivää clomit myös ... Olen jo kyllästynyt ovistesteihin , kun aina ne on näyttäny jonkinlaista toistakin viivaa ja liki samaa vahvuutta .. mutta ostin nyt kuitenkin kun nuo clomitkin on kuvioissa , jos hieman lämmöistä ja kuitenkin ovistestistä saisi osviittaa jos jotain tapahtuisi !

neitim
 



TIISTAI 15.9.2009


Nimi.....................kp:t............yk...........haaveissa.......apuna
Garden.........60/??..........yk2...........Toinen.......Terot
Neitim.............7/??..........yk?............Neljäs........Clomit
Patricia...........10/??.........yk??.........Esikoinen............Terot
Ansku-84.....11/30...........yk10...............................Clomit
Moonshadow....20/??...........yk?.........Toinen.........Clomit
ärrieri...........5/??.........................Kolmas...........Clomit
Titityy80............??/28.......yk5........Esikoinen......Terot, Clomit
Kapa..............21/32-34.........yk8..........Esikoinen....Clomit
Nasu-76..........37/21-26......yk3......Esikoinen
Kipinäkenkä...50/28............yk4..........Esikoinen......Clomit
Nallekarkki...........................................Kakkonen
Areliina............50/27..........yk 9............................Terot
Ella-83.............18/24-26.........yk11..........Kolmas...........homeopatia
Miukula...........45/?.......yritystä -05 asti....Esikoinen...terolut, metut, tamofen, puregon, pregnyl ja lugesteron
Yöperhonen......19/28.........yk20................Esikoinen.........Terot
Syyshortensia....7/24-30...........yk9..........Toinen......Terot
Alisa84............37/26-32..........yk8........esikoinen......Clomit+menopur
rusina85...........44/31............yk 13....... esikoinen.......terot
Purmeli83.........34/32............yk6....... esikoinen...terot,metut,clomit
Devi.................53/27............yk10..........esikoinen........terot



Taustalla
höperö75
Myrtle
Zande
Evenstar
Hope22
Miira
Emppu3008
MAM2
Duffy
My Poodles
Piksu
Peppi
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:



Plussanneet:



Nimi........................LA........................yk.........monesko tulossa

Kesäleijona
Lily of the valley
Sero...................................................yk6............esikoinen
Lumi...................................................yk16..........esikoinen
Apila87...............................................yk2............kolmas
Milsku.................................................yk1............esikoinen
Tinjamin..............................................yk4............toinen
E-V-A...................................................yk6...........kolmas
Jennyli.................................................yk1.............kolmas
Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
mama-84..............1.9.2009..................yk 25.......toinen
Hemuli1981.........................................yk 7...........?
 
Moikka!

Pääsiskö mukaan joukkoon? =)

Ollaan yritetty toista lasta ja kierrot tuppaa venymään niin, että lääkäri määräsi terolutit käyttöön. Tälläkin hetkellä kp 60 menossa ja terot aloitin eilen. Siis vuotoa odottelen ja toivon, että lääkkeillä on positiivisia vaikutuksia. Ovulaatiotakin on hemmetin vaikea paikallistaa, kun ei tiedä koska sen pitäisi olla, jos sitä nyt ylipäätään on lainkaan. Ja raskaustestejä oon tuhlaillut jo monen monta sen takia... toivottavasti tilanne tasoittuu siis.

Muut, joilla on terot käytössä tai tietoa, pitääkö mun syödä se 10pv niitä putkeen, vaikka vuoto alkaisikin aikaisemmin? Ja onkos niillä vaikutusta tuohon raskautumiseen kuinka?
Tää ei taas tajunnu tollasia kysyä lääkäriltä, niin kysynpä täältä... :ashamed:

Eli garden, kp 60/??, toinen haaveissa (yk2) ja apuna Terot
 
Kiitos kaikille tsempityksistä ja peukutuksista! :)

Kipinäkenkä Tiedän niin tuon tunteen, kun menkk :headwall:

neitim Tervetuloa mukaan! :wave: Nimiehdotuksia saa uudelle pinolle esittää :)

Garden Tervetuloa myös mukaan!! :wave: Tuohon tero asiaan en kyllä osaa vastata :/

On: Testasin aamulla samanlaisen haamun kuin eilen. Päätin käydä hakemassa apteekista clearblue testin. Testasin sillä, kun pissi oli ollu rakossa 3h ja tässä tulos: http://www.aijaa.com/v.php?i=4878201.jpg

Edelleen tiukasti jalat maassa, mitä vain voi vielä tapahtua..... :ashamed: Pelko persiissä koko ajan.
 
garden Jos mä olen vain käynnistänyt vuotoa niin olen lopettanut terolutit jos vuoto on alkanut aiemmin ... Raskauteen eivät terolutit vaikuta , muuta kuin niiltä osin , että jos ovis onkin vasta kun popsit teroja niin saattaa tuo luteraali(oliko oikein = ) vaihe jäädä liian lyhyeksi , mutta jos raskaus on jo alkanut , ei terolut "poista" hedelmöittynyttä munista ... mutta jos on kiinnittymisvaikeutta niin terolut kyllä tuo vuodon .... eli nor. hyvin kiinnittynyttä minusta ai terolut hetkauta , vuoto ei sitten vaan ala ;)

Alisa84 Kyllä toi aika selkeä plussa oli mun mielestäni :D :flower:

Lista on ihan sopivan niminen , niin tänne eksyisi kaikki .:)

neitim
 
Hei,
tähän listaan en kuulu, mutta ihan pakko oli kirjoittaa, kun Alisan kuulumiset huomasin. En tiedä muistatko mua vielä..keväällä samassa pinossa ollaan kuumeiltu. Mutta joka tapauksessa halusin tulla toivottamaan sulle ihan hirveästi onnea plussauutisista! Toivon todella, että vauvaliima pitää ja tämän ihmeen (tai ihmeet) saat ensi keväänä syliisi :flower:
 
kiitti Nemotus :heart: Ja Alisa!!!!!!!!! Mä niiiiin toivon, että nyt on se THE kierto!! Siltä se vaikuttaa; mutta tiedän että ei voi iloita ennen kuin on aivan varma..
Mulla 2 vkon kuluttua varhaisultra ja 4 vkon kuluttua eka neuvola. Niin ja niitä raskausoireita kyseltiin: ehkä dpo 7 alkoi alavatsanippailut --> jatkuneet tähän päivään. dpo10 tienoilla alkoi rinnat aristaa, väsymystä tavallista enempi.. Muuten aika normaali olo :) Ja tupakoinnin lopetin viime viikon torstaina...aargh..ei helppo olla, joten se aiheuttaa pikkuisia oireita viel...
 
Heippa paaseekö vanha konkari joukkoonne? =) Siis apuja tarvitaan, eikä helpota pahemmin vuosien piinailut kun vauvakuume iskee. Kokemusta siis on kaikenlaisesta, mutta olen unohtanut lähes kaikki yksinkertaisimmatkin jutut, siis tahtoo seuraanne jännäilemään, jos sopisi?

Tilanne: kp 24/28-29 (ehkä) ja vainoharhaisuus valloillaan :whistle: tässä kierrossa ei mitään muita apuja kun luget alotin pari iltaa sitten, vanhoja kaapista, gulps, mutta oli ovulaatiovuotoa mistä aiheutui pikku paniikki ;)
Laparoskopia edessä ja sit vikat hoidot alkaa. Vika mahis (ikinä) siis luomuvauvaan nyt. Mahikset tosi heikot, mutta tunsin ovulaation. Oireita olen kehitellyt siis vaikka mitä. En kehtaa edes listata kun saisitte kunnon naurut :LOL:

IHANAA lukea teidän plussista ja oireista =)
 
Täällä mennään kp1:stä, eka kierto kera clomien joten kerrankin menkkojen alkaminen oli positiivista että pääsen kokeilemaan noita ihmepillereitä =) Toiveet on hirmuisen korkealla, ensi viikolla sitten ultraan katsomaan onko siellä kasvanut mitään vai pitääkö annosta nostaa...
 

Yhteistyössä