Ansku Tiedän tunteen! Mutta jos se minunkin kohdalle osui, niin kyllä sinunkin! Ja teidän muidenkin! Ja juuri kun olin luovuttanut..niin kuinkas kävikään..eli heads up vaan nainen! :hug:
Heh! Täällä ihan sama tilanne eli elämän ekat ovisplussat bongattu ( ja vieläpä Prisman tikkuun) ja peittoja heilutellaan tooosi ahkerasti Kyllähän se testi voi plussaa näyttää ilman että munis irtoaa, testihän näyttää vain sen lh-huipun ja joskus sen eritys on niin vähäinen, että se ei riitä irroittamaan munista. MUTTA eipä murehdita sitä vaan luotetaan että se irtoaa niin kuin yleensä tapahtuuAlkuperäinen kirjoittaja titityy80:Jeynille onnea!!
ON: Eilen ekaa kertaa todistettavasti tuli ovulaatiotestiin positiivinen tulos! Oon koko kesän tikuttanu mutta ei ole napannut plussaa (digitaalinen ovistesti minulla siis käytössä) ja nyt eilen aamulla, toisessa clomikierrossa tuli se täysi sarvi! Jee!
Peittoja on heiluteltu eilen ja tänään, illalla kai vielä yritetään
Tuli vaan mieleen, että voiko ovistesti näyttää plussaa vaikka muna ei irtoaisikaan? Vai irtooko se aina kun testi näyttää plussaa?
Tuo olikin mielenkiintoinen tieto! Toivonpa että minulta se 25mIU/ml LHta erittyi En tosin tuntenut mitään selkeää kipupistettä tai -kohtausta, ainoastaan sellaista voimakasta menkkajomotusta ja kuumotusta. Tänäänkin on vielä ollut lieviä menkkajomotuksia...uuh, takaraivossa joku minulle koko ajan tolkuttaa että ei se munis sieltä irronnut kun en selkeästi sitä tuntenut... :$Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:Mulle gyne sanoi että vähintään 25mIU/ml tarvitaan LH:ta, että munis irtoaa.