Miuku84 - Tervetuloa mukaan! Mulla vähän sama ongelma, eli menkkoja enteilevät tuhrut saattaa alkaa jo 6 vrk jälkeen oviksesta :headwall: Lisäksi ovis tulee vasta noin kp 20 ja kierto jää kuitenkin noin 30 päivään, eli oviksen ja menkkojen välinen aika jää liian lyhyeksi. Oletko käyttänyt ovistestejä?
Ilona G - Oleppa hyvä
Mulle lääkäri sanoi, että pelkän pregnyl piikin pitäisi pitää menkkoja enteilevät tuhrut poissa. Saas nähdä miten käy
Ella-83 - kyllä toi digitaalinen testi vaan on hyvä, niin ei tarvitse arpoa noiden viivojen vahvuuksien kanssa! Nyt vaan peittoja heiluttelemaan
Devi - No toivotaan sitten että täti kurvaa pian paikalle, niin pääset clomien kimppuun
kipinäkenkä - toivottavasti ovis oli ja meni ja hyvä että peittoja heiluteltu kaiken varalta
Kyllä se ensimmäinen viiva mun silmään ovisplussalta näytti! Oliko mitään ovikseen viittaavia merkkejä?
ärrieri - onhan se periaatteessa rahan tuhlaamista jos jtp kuitenkin pupuilee. Ainoa vaan, jos haluaa testailla sitä, tuleeko ovista ollenkaan.
).( Huh, meni perjantai ilta ja eilinen päivä kokonaan sängyn pohjalla. Iski päälle virtsatientulehdus ja kuume. Nyt taas antibioottien voimalla palattu elävien kirjoihin
Eilinen päivä jäi nyt välistä peittojen heiluttelussa. Toivottavasti pe ja su riittää. Sain meinaan sen pregnyl piikin perjantaina. Eikö siitä muniksen pitäisi irrota 36 tunnin sisällä?