Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Moikka!! Mulla tänään menossa kp 29/28-40. tätiä odotellen.. tai siis en mä sitä odota mut oon niin varmaan et se sieltä kohta tulee ku kp 26 testasin sen negan.. :( Eikä mulla ainakaan mitään raskausoireita ole, paitsi aamupäänsärkyä, väsymystä ja huimausta mut nämä kaikki johtunee raskaasta kouluviikosta ja tästä flunssasta joka nyt tosin on helopttamassa. Suurimmalla osalla tuntuu olevan rintojen arkuutta ennen plussausta tai jotai muita "erikoisia" oireita jos on raskaana.. mulla ei sellasia ole.. Hyvää lauantaita kaikille. Me jäädään tänään neidin kans kahestaan kotiin viettään viikonloppua ku mies lähtee reissuun!!
 
:heart: LAUANTAI 24.10. :heart:





HAAVEISSA ENSIMMÄINEN



Laura-vm86.............yk 8...................................KP 10/29-81
titityy80...................yk 6.........Terot, Clomit......KP 13/28
Miisaliini...................yk 5.........Fremarit, IUI......KP 14/29-30
Ansku-82.................yk 11.......IVF:n odotus......KP 16/30
kipinäkenkä.............yk 5.........Clomit, metut.... KP 17/28(-72)
Silent whisper..........yk 9.........Pregnyl..............KP 18/29-31
Devi.........................yk 11.......Clomit................KP 42/31-43




HAAVEISSA TOINEN



Jonetta....................yk 3.........Terolut..............KP 29/28-40



HAAVEISSA KOLMAS



ärrieri.......................yk 3........Clomit, metut.......KP 8/32-46
Ella-83.....................yk 12..................................KP 20/24-46




HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1...........Fermar..................KP 7/28

 
Hei! Minäkin tahdon tällaiseen pinoon. Eli menossa kp 24/27-28, yk 3 ja esikoista kuumeillaan. Apuja ei vielä ole (paitsi vyöhyketerapia), mutta maanantaina menen lääkärin puheille, koska kärsin tiputteluvuodosta , joka alkaa viikkoa ennen menkkoja. Vuoto alkoi myös tässä kierrossa, joten olen melko varma, ettei tärpännyt.... :| Hyvää syksyn jatkoa kaikille!!! =)
 
Hei Jonetta koska meinaat testata uudestaan? Oireettomuus on usein se paras oire :)

Silent Whisper, kiitos kun lisäsit minutkin listaan :)

Miuku, mulla luget auttaa tohon tiputteluvuotoon, itsekkin meinaan niitä pyytää pregnyl piikin jälkeen. Mitä se vyöhyketerapia auttaa? :)
 
Vautsi! Aamupäivällä ovistikkuun tuli viiva, ei vielä positiivisen näköinenkään mutta eilenhän oli lähinnä harmaa viiva. Oli iso yllätys että hyppäs näkyvään viivaan. No ihan huvikseni tein digitestin, ja se oli plusssaa..




Tavistikku ei tosiaan näytä vielä positiiviselta. Alempana vielä digin tikku huvin vuoksi
 
Silent whisper Jos pyhästä hengestä sikiää ni sitten voin olla raskaana :LOL: eli on ollu aika laiskaa tuolla sängyn puolella. Mies ollut nyt muutaman viikon olkiluoto 3:lla hommissa, niin ylitöiks se on vetäny.. Mut kp42. Viime kierto oli 43..toivon että ei mentäis yli 50 enää ikinä! Onneksi HIEMAN lohduttaa, että neljä viimeistä kiertoa ovat pyörineet 40 paikkeilla..joten pistäkää peukut pystyyn ja toivokaa että täti tulisi PIAN kylään, että pääsisin clomien kimppuun!
Ella Onnea oviksesta! Ootko tykänny tosta cb:n digistä? Mistä ostin ja paljon makso? Aattelin ottaa clomikiertoihin just ton testin käyttöön..eipähän sitten oo tulkinnan varaa (jos malttaa olla avaamatta testiä tietty ;) )
 
Ellalle onnea ovisplussasta! Jännä juttu kyllä nuo testien eroavaisuudet... Mie kattelin omia CB:n digitesteistä otettuja kuvia niin yks oli samanlainen ku siulla, mutta ei plussaa testiin... Mihinhän tuo perustuu, kerta niitä tikkuja ei sais mennä edes tulkitsemaan? Minnuu kiinnostaa :LOL:

Kun puhutaan että viivan täytyy olla yhtä vahva, niin kai siinä puhutaan siitä väristä eikä mistään muusta vahvuudesta...? Tyhmiä kyselen :ashamed:

).( Viivat selvästi haaleni eilen ja tänään joten lopetan tikutuksen tällä erää. Peittoja on heiluteltu kovasti kaike varalta, vaikka en kamalasti jaksa uskoa, että sieltä ois munasolu irronnut. Jotenkin niin tottunu jo siihen, että ilman hevimpiä apuja ei mitään tapahdu... Ovistestit tietty vähän antoi toivoa, mutta niihinkään kun ei voi sataprosenttisesti luottaa.

Fertipolin hoitaja jankutti siitä positiivisuuden ylläpitämisestä mutta on se tässä kesän ja syksyn aikana aika vaikeeta ollu ja ei se yhdessä päivässä niin vaan muutu.

Deville tätipuhuria :whistle: :whistle:
 
Mä tilasin kotitesteiltä, tarjouksesta n. 32eur/7kpl että kalliita ovat siltikin..
Jos olisin luottanut eiliseen liuskaan niin lh-huippu olisi mennyt ohi. Tän aamun digitesti oli nega ja aamupäivän liuska vaaleempi kuin eilinen, siihen tuli tosi kapea väriviiru. Tänään aamulla vasta onnistu hommailut kun ukko oli heikossa hapessakun bileistä tuli kotiin...
 
Ella-83: kerroit että isäsi on kaksonen, onko hän identtinen kaksonen? Mun isälläni on identtinen kaksonen mutta sehän ei ole sitä periytyvää muotoa vaan pikemminkin "luonnon oikkua" kun taas erimunaisten kaksosten saaminen liitetään periytyvyyteen...jänskättää silti kuinka monta munista (vai onko yhtään?) kypsynyt kun menen keskiviikkona ultraan (silloin on kp 12).

Oviksista ja pupuiluista sen verran, että olen myös miettinyt noita digitestien tilaamisia, koska en tavallisiin tikkuihin saa koskaan kahta yhtä vahvaa viivaa. Mutta eikös se ole rahan tuhlausta, jos kuitenkin pupuilee joka toinen päivä säännöllisesti? Vai mitä olette mieltä? Eiköhän se sillä tärppää jos munis irtoaa ja minun onnekseni miestäni ei haittaa tuollainen joka toinen päivä -rytmi :kieh:
 
ärrieri, eillä on ei-identtisiä kaksospareja suvussa. Isä+veli, isän serkut ja isän mummo.

Kyllä jos pupuilee säännöllisesti niin varmasti osuu kohdalle. Meillä taas kun voi mennä 3-4 päivää tai enemmänkin, niin senkin takia teen testejä että tiedän oikeet hetket.. Pääsyy siinä, ettätän epäsäännöllisen kierron kanssa olisi jotain apuja tulevien menkkojen suhteen.

Moni on muuten sanonut, että vaikka tavistikkuun ei ole tullut tasavahvat viivat, niin ovis on ollut silloin kun oma tikku oli tummin.

Mä nyt vähän ihmettelen noita kotitestien liuskoja kun tosiaan kp 12-19 ei tule lainkaan väriviivaa ja sitten kp 20 tuli selvä viiva mutta nega. Ja sama näyte digitestillä plussa. Digitestin herkkyys 40mIU/ml ja tavistikun 20mIU/ml niin mun järkeilyn mukaan tavistikun olisi pitänyt näyttää selvää positiivista kun on puolet herkempi. En sitten tiedä loppujen lopuksi mikä laadunvalvonta noilla halpatikuilla on, ja että onko herkkyys oikeasti se mitä on ilmoitettu.. Kuitenkin aiemmissa kierroissa, joissa oon tikkuplussan saanut , väriviiva on muutaman päivän etukäteen tummunut ja positiivista näyttänyt 1-2 päivää ja sit taas vaalentunut. Nyt se väriviiva tuli suoraan harmaiden viivojen jälkeen, niin oli aika ylläri.
 
:heart: SUNNUNTAI 25.10. :heart:





HAAVEISSA ENSIMMÄINEN



Laura-vm86.............yk 8....................................KP 11/29-81
titityy80...................yk 6.........Terot, Clomit.......KP 14/28
Miisaliini...................yk 5.........Fremarit, IUI.......KP 15/29-30
Ansku-82.................yk 11.......IVF:n odotus.......KP 17/30
kipinäkenkä.............yk 5.........Clomit, metut......KP 18/28(-72)
Silent whisper..........yk 9.........Pregnyl...............KP 19/29-31
Miuku84...................yk 3.........Vyöhyketerapia...KP 25/27-28
Devi.........................yk 11.......Clomit..................KP 43/31-43




HAAVEISSA TOINEN



Jonetta....................yk 3.........Terolut..............KP 30/28-40



HAAVEISSA KOLMAS



ärrieri.......................yk 3........Clomit, metut.......KP 9/32-46
Ella-83.....................yk 12...................................KP 21/24-46




HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1...........Fermar..................KP 8/28



 
Miuku84 - Tervetuloa mukaan! Mulla vähän sama ongelma, eli menkkoja enteilevät tuhrut saattaa alkaa jo 6 vrk jälkeen oviksesta :headwall: Lisäksi ovis tulee vasta noin kp 20 ja kierto jää kuitenkin noin 30 päivään, eli oviksen ja menkkojen välinen aika jää liian lyhyeksi. Oletko käyttänyt ovistestejä?

Ilona G - Oleppa hyvä :) Mulle lääkäri sanoi, että pelkän pregnyl piikin pitäisi pitää menkkoja enteilevät tuhrut poissa. Saas nähdä miten käy :)

Ella-83 - kyllä toi digitaalinen testi vaan on hyvä, niin ei tarvitse arpoa noiden viivojen vahvuuksien kanssa! Nyt vaan peittoja heiluttelemaan ;)

Devi - No toivotaan sitten että täti kurvaa pian paikalle, niin pääset clomien kimppuun :)

kipinäkenkä - toivottavasti ovis oli ja meni ja hyvä että peittoja heiluteltu kaiken varalta :D Kyllä se ensimmäinen viiva mun silmään ovisplussalta näytti! Oliko mitään ovikseen viittaavia merkkejä?

ärrieri - onhan se periaatteessa rahan tuhlaamista jos jtp kuitenkin pupuilee. Ainoa vaan, jos haluaa testailla sitä, tuleeko ovista ollenkaan.

).( Huh, meni perjantai ilta ja eilinen päivä kokonaan sängyn pohjalla. Iski päälle virtsatientulehdus ja kuume. Nyt taas antibioottien voimalla palattu elävien kirjoihin :) Eilinen päivä jäi nyt välistä peittojen heiluttelussa. Toivottavasti pe ja su riittää. Sain meinaan sen pregnyl piikin perjantaina. Eikö siitä muniksen pitäisi irrota 36 tunnin sisällä?
 
Mulla nyt oli lämpökin alempana mitä yleensä vaik en heti aamulämpöä ottanutkaan, eli tämäkin nyt puoltaisi ovista. Huomisesta pitäs taas lämmöt olla korkeella. Illalla kokeilin napukkaa ja se oli ylhäällä, pehmeä ja avoinna: hedelmälllisin siis. Lisäksi tuli knanmunalimoja. Toivottavasti nyt aamusta laitetut simpat löytävät kohteensa, ja munis tosiaan irtoaisi. Gyne kyllä sanoi, että digitesti on luotettavin.

Tänään dpo 0 ja kun mulla luteaalivaihe on 11-12 päivää yleensä ollut, niin kierron pituus pitäsi olla 32-33 päivää. Vielä en kyllä ees r-testejä mieti.

Perjantaina kp 19 otin homeopaatilla vahvemman lääkkeen, joka vaikuttaa hormonitoimintaan. Samaa otin pe illalla ja la aamulla. En sitten tiedä, auttoiko ne nyt oviksen saamista vai olisiko muutenkin ollut tulossa. Joka tapauksessa nyt pitää 3 päivän välein ottaa homeopaattinen lääke 3 kertaa. Samalla tuota foolihappoa syön.
 
silent whisper: Helvetinmoinen kipu välillä oikealla puolella, oletan että munasarjan kohdalla ja rinnat hieman arat. Mitään limoja ei tullu, valkkaria kyllä normaalia enemmän on lorotellut jo reilun viikon, ylikin.

Eiköhän teidän perjantain ja sunnuntain peiton heiluttelut "riitä" , nyt vain tärppionnea ;)
 
ilona g: Tässäpä lainaus terapeuttini sivuilta; "Refloksologialla eli koko kehon vyöhyketerapialla tarkoitetaan sitä, että jokaisella elimellä ja kehon osalla on omat heijasteensa (vrt. refleksi= heijaste) keholla. Jalkaterän heijasteet ovat tutuimmat, mutta heijastejärjestelmiä on kehon pinnalla useassa eri paikassa: esim. säärissä, selässä, korvassa, käsissä ja kasvoissa. Terapeutin tehtävä on vyöhyketerapian avulla aktivoida ihmiskehon omaa paranemis-systeemiä. Keho hakee aina luonnostaan tasapainoa elintoimintoihinsa. Refleksologisen käsittelyn aikana elimen tai elintoiminnon häiriö ilmenee aktivoituneena pisteenä tai alueena heijasteessa. Refleksologinen hoito rentouttaa, vilkastuttaa verenkiertoa ja aineenvaihduntaa sekä poistaa kuona-aineita. Lievittää kipua ja särkyä. Vähentää stressiä ja vaikuttaa positiivisesti mielialaan. Hoito vahvistaa immuunipuolustusta ja aktiovoi hormoni- ja entsyymituotantoa."

Minulla käsitellään vyöhyketerapiassa etenkin alueita, jotka heijastaa kohtuun ja munasarjoihin sekä aivoissa osaan, mikä vaikuttaa hormoni tuotantoon.

Silent whisper: Tikuttelin tässä kierrossa ensimmäisen kerran ovista. Testejä tein peräti 11 kpl (kp10-21), mutta en saanut kertaakaan yhtä tummaa tai tummempaa tulosviivaa, kuin mitä oli se kontrolliviiva... Seuraavaan kiertoon meinaan kyllä tilata digitaalitestejä, jos ne olis yhtään suotuisempia minulle.
 
Suosittelen kyllä digitestiä. Ilman digiplussaa olisi jäänyt nyt tältä viikonlopulta touhut välistä.
Tavistikuilla tikutin tosiaan ensin kp 12-19 eikä tullut lainkaan väriviivaa ja eilen kp 20 tuli väriviiva joskaan ei positiiviseksi tulkittava. Onneksi kuitenkin päätin kokeilla digillä, ja se näyttikin plussaa.. Tänään taas liuska oli paljon vaaleempi ja digi nega.

Aamupäivällä lämmöt olivat aika alhaalla 36.14 ja nyt illasta 36.77 eikä mul yleesä päivän aikana vaihtelu noin iso ole, joten on syytä olettaa oviksen tapahtuneen tänään. Aamulla peitot heiluivat, joten ajoitus ei varmaan olisi parempi voinut olla. Nyt sit vaan jännitystä melkeen 2 viikkoa... Ääh.. :ashamed:
 
Miuku84, itsekin oon ajatellut käyntiä vyöhyketerapeutilla. En ole vain kehdannut jalkojeni takia (syyliä ). Se voisi olla ihan hyvä homeopaattisen hoidon lisänä. Homeopaattini sitä suosittelikin kuten myös naprapaattia tai shindo-hierontaa.
 
Heippa!! Mitäs kuuluu? Meillä viikonloppu menny tosi mukavasti, neidin kans puuhasteltu kaikkea hauskaa Mulla nyt menossa tänään kp 30/28-40. Mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen ei ole.. siis ei tunnu et täti olis tulossa mut ei myöskään mitään raskauteen viittaavia oireita.. Odotellaan.. eiköhän tuo täti kohta kuitenki tule.. Jos ei niin testaan joskus ens viikon puolivälissä uudelleen
 
Täällä puhuttu ovistestien käytöstä, ja mulle ainakin tuli lääkärin määräyksellä ovisten tikuttelut..antaa ees jtn osviittaa että miten ovulaatiot alkaa yhellä pilsulla..eli jos en tikkuun saa minkään laista tulosta, sitten verikokeisiin yms. ja vahvemmalla määrällä. Eli minä ainakin "joudun" tikuttelemaan että selviää saako lääkkeille vastetta :)

Ps. Jos tossa jo näkyy mun uus nikki, niin vanha Devi tässä kirjoittelee. Oli pakko nikkiä vaihtaa, kun niin monessa paikkaa samalla ja "pelkään" et joku tunnistelee :)
 
:heart: MAANANTAI 26.10. :heart:





HAAVEISSA ENSIMMÄINEN



Laura-vm86.............yk 8....................................KP 12/29-81
titityy80...................yk 6.........Terot, Clomit.......KP 15/28
Miisaliini...................yk 5.........Fremarit, IUI.......KP 16/29-30
Ansku-82.................yk 11.......IVF:n odotus.......KP 18/30
kipinäkenkä.............yk 5.........Clomit, metut......KP 19/28(-72)
Silent whisper..........yk 9.........Pregnyl...............KP 20/29-31
Miuku84...................yk 3.........Vyöhyketerapia...KP 26/27-28
Jeyn.........................yk 11.......Clomit..................KP 44/31-43




HAAVEISSA TOINEN



Jonetta....................yk 3.........Terolut..............KP 31/28-40



HAAVEISSA KOLMAS



ärrieri.......................yk 3........Clomit, metut.......KP 10/32-46
Ella-83.....................yk 12...................................KP 22/24-46




HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1...........Fermar..................KP 9/28

 
nyyh... En saanut mitään apua tiputteluvuotoon, kun kävin tänään lääkärin puheilla. Käski muutaman kk päästä olla yhteydessä, jos ei ole tärpännyt ja sitä kautta päässyt eroon vuodosta. Puhui jotain, että jos ei ovuloi, niin se vaikuttaisi limakalvoihin ja näin aiheuttaisi tiputteluvuotoa...? Mutta ei sitten tosiaan määrännyt mitään lääkettä siihen. Liekkö syynä, että yritystä takana vasta kolme kuukautta...

Ella-83 :Niitä hierottavia pisteitähän on myös esim. käsissä ja korvalehdissä. Kannattaa varmaan kysellä terapeutilta, että voiko hän hoitaa ilman, että koskee jalkoihin. Itselläkään ei kyllä mitkään kauneimmat jalat ole :D Vaikka kuinka koittaa kotona raspata ja rasvata, niin siltikin kantapäät halkeilee.
Taidan minäkin soitella homeopaatille, vaikka jo heti huomenna!
 
ON: jee, kävin tänään uudestaan gynellä ultrassa ja se yksi muita suurempi muna on kasvanu edelleen =) Huomisesta alkaen kehotti tekemään digitaalista ovistestiä, pitäis viikon sisällä irrota jos on irrotakseen. Nyt sit vaan jännäilemään ja odottelemaan... kehui kovasti kohdun limakalvoa, kuulema clomit monilla ohentaa sitä mutta minulla ei kuulema yhtään. On siis ainakin tarttumisalustaa alkiolle jos sellaisen sattuisi saamaan alulle.
Ei uskalla liikaa iloita, jos se muna ei sieltä irtoakaan tai hedelmöity tai kiinnity tai tai tai... liian monta muttaa vielä matkassa ennen vauvaa. No, yrittänyttä ei laiteta, toiveikkain mielin siis eteenpäin tätä viikkoa. :D
 
Hieno juttu Titityy80, minkä kokoinen sun folli oli? :) Onko sulla irrotuspiikkiä? Sain semmosen kuvan että ei, siis miksi ei kun se ainakin takaa sen irtoamisen? :)

Miuku84, tylsää ettet saanut vuotoihin mitään kun ne lekurit tietää että sen voi estää... miksei siis? Itse vaadin kaiken minkä tarvitsen etten "tuhlaa" aikaa enkä rahaa vaan maximoin jokaisen kuukauden mahdollisuuden ;)

Ellalle onnea oviksesta!!

Jonette sulla on jo todelliset piinailupäivät menossa!!! =)

Mäkin oon miettinyt noita ovistestejä mutta kuulemma jos on pco niin ne eivät toimi.. Onko teillä muilla pco todettu ja ootteko tikutelleet??
Toi ovis on kyllä aika mysteeri. Itellä tänään kp10 ja ovista kai lähestytään jos nää Femarit on kasvattanut mulle hienon follin. Perjantaina vasta ultra joten sit tiiän. Jään odottaan limoja ja muuta kivaa...
 

Yhteistyössä