Apua, mokasinko?

  • Viestiketjun aloittaja hanna_n
  • Ensimmäinen viesti
näkökulma-
Voihan sitä henkistä yhteyttä lisätä myös fyysisellä yhteydellä. Mikäs sen ihanempaa kuin vaan antaa mennä himojen mukana eteenpäin. Sitäpaitsi siinähän sen oikean kemian näkee. Koska mielestäsi on oikea aika seksiin? Monenko kerran jälkeen? Millaisen henkisen yhteyden jälkeen? Edellä oleva Mies saattaa olla oikeassa.
 
ap.
No, se mies sitten soitti. Oli kyllä aika hassu keskustelu, hän oli sitä työstänyt päässään kuulemma koko illan. Hänestä minä ikääkuin asetan liian tiukat raamit tapaamisille - mun pitäisi uskaltaa antaa mennä. Lisäksi kontrolloin tilanteita sen sijaan, että heittäytyisin. Tämä siis liittyy paljon siihen, että mulla on kuulemma tiettyjä oletusarvoja siitä, miten asoiden tulee olla. Vaikka oikeastaan pitäisi vaan antaa asioiden kehittyä omassa tahdissaan eikä yrittää niin kauheasi määrätä tahtia tai aloittaa valtataistelua. Huh. aika tiukkaa tekstiä. Mies ei ollut ihan varma, haluaisiko tavata vielä, mutta lopulta sitten kuitenkin haluaa... Mutta niin, että asiat menevät omalla painollaan, ei mun kontrolloimana. Päätettiin vielä treffata.
 
ap.
Tai pointti oli, että miehen mielestä meillä on erilaiset tavat päästä samaan päämäärään. Siis minun tapani mennä suoraan asiaan ja yrittää määrätä tahtia tietyn kaavan mukaan ei ole hänen tapansa...
 
Mies_82
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mutta miten mun pitää toimia sitten?
No höh... omalla painollaan ilman keinotekoisia rajoituksia. Eli siten, kun ne tulevat teille luonnostaan. Toiset luonnostaan etenevät nopeasti ja toiset hitaasti. On kuitenkin väärin keinotekoisesti yrittää nopeuttaa tai hidastaa sitä prosessia. Hänestä alkoi tuntua, että yrität siihen vaikuttaa.
 
ap.
Eli mua rehellisesti sanoen nolottaa, kun toimin miehen kanssa niin päin mäntyä ja hän sen mulle suorin sanoin kertoi ja pohti, voidaanko enää tavata edes. Ilmeisesti minä yritän ihan liikaa määrätä tahtia ja toisaalta huopaan vastaan.
 
täältä jotain
No yritä päästä yli mokastasi. Ole positiivinen ja itsevarman kun kohtaatte. Älä painosta, nauti hetkestä, tilanteesta, tuosta miehestä. Mies on todella kiinnostunut sinusta kun vielä tuollaisen palopuheen jälkeen haluaa tavata sinua. Nyt otat coolisti. Äläkä mene vieläkään sänkyyn. Anna miehen odottaa sinua. Olet nyt jo saanut arvostusta osaksesi tekemällä pelin selväksi. Muista: itsevarma, rento, aikuinen nainen, joka tietää mitä haluaa ja ennen kaikkea mitä ansaitsee :)
 
Mies_82
Mutta olen edellisen kanssa eri mieltä sänkyyn menemisestä. Jos molemmat haluatte mennä sänkyyn, niin sitten menette. Ei pelejä ja rajoituksia, vaan teette sitä mitä haluatte.
 
täältä jotain
Miehet aina sanovat noin, että sänkyyn voi mennä jos siltä tuntuu. Mutta. Tosiasiassa he eivät ajattele noin. Miehet rakastavat odottamista ja he kyllä pystyvät odottamaan seksiä, jos ovat kiinnostuneita. Anna emotionaalisen yhteyden voimistua ennen kuin menette sänkyyn. Fyysistä kemiaa teillä on jo, sehän tuli jo selväksi. Älä ole helppo. Pistä mies tekemään töitä saadakseen sinut. Tee miehelle selväksi että haluat arvioida onko mies arvoisesi. Usko minua, se kannattaa pitkällä tähtäimellä. Eri asia tietenkin on jos haluat lyhyen ja intohimoisen suhteen.
 
ap.
Mutta siis... miten hyvät mahdollisuudet meillä on enää onnistua tuon mun käytöksen jälkeen? Mies oli kokenut, että provosoin häntä kaikenlaisilla heitoilla, joihin hänen kuuluisi vastata. Se ei sitten ole rohkaissut häntä avautumaan omista ajatuksistaan. lisäksi hänestä mä yritän ohjata tätä liikaa - ja kokemus kuulemma kertoo, että naiset tekee niin ja lopulta suuttuvat silmittömästi, jos asiat eivät mene putkeen ja ovat uhranneet niin paljon ja suunnitelleet elämää liikaa eteenpäin. miten tämä meidän juttu voisi onnistua?
 
täältä jotain
Aloitat puhtaalta pöydältä. Älä oleta. Älä vaadi vastauksia liian nopesti. Sinulla on erittäin hyvät mahdollisuudet jos et vain ala jankuttamaan, vaatimaan tai ripustautumaan. Itsevarmuutta nainen. tee itsellesi selväksi että se on mies joka joutuu ansaitsemaan Sinut.
 
Mies_82
Alkuperäinen kirjoittaja täältä jotain:
Miehet aina sanovat noin, että sänkyyn voi mennä jos siltä tuntuu. Mutta. Tosiasiassa he eivät ajattele noin. Miehet rakastavat odottamista ja he kyllä pystyvät odottamaan seksiä, jos ovat kiinnostuneita. Anna emotionaalisen yhteyden voimistua ennen kuin menette sänkyyn. Fyysistä kemiaa teillä on jo, sehän tuli jo selväksi. Älä ole helppo. Pistä mies tekemään töitä saadakseen sinut. Tee miehelle selväksi että haluat arvioida onko mies arvoisesi. Usko minua, se kannattaa pitkällä tähtäimellä. Eri asia tietenkin on jos haluat lyhyen ja intohimoisen suhteen.
Täyttä Roskaa. Tämä on vaikeasti tavoiteltavan leikkimistä. Se on vihoviimeinen virhe. Olen mies ja nostan heti kytkintä, jos huomaan naisen tekevän tätä minulle ja yrittävän kontrolloida minua tällä tavalla.
 
täältä jotain
On eri asia tutustua rauhassa kuin esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Ei millään pahalla mies-82, mutta olet niin nuori, että sinulla varmasti seksi onkin ensimmäisenä mielessä.
 
Mies_82
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mies_82, voitko vastata vielä tuohon vikaan kysymykseeni...? Olen ihan toope näissä hommissa - mutta pelaamaan en rupea.
Hienoa, ettet ala pelaamaan pelejä. Kyllä mies pitää sinusta edelleen, koska haluaa jatkaa tapaamista. Älä siis murehdi menneitä virheitä, vaan odota onnistumista ja mieti niitä hyviä hetkiänne. Jos tulee juttua asiasta, niin sano miettineesi tätä asiaa ja että olet samaa mieltä. Suhde päivä kerrallaan omalla ja omalla painollaan eteenpäin. Kävi miten kävi.
 
ap.
Kiitos vielä kun viitsit vastata! Noin minäkin sen haluaisin menevän, jotenkin vaan mulla iskee jokin sisäinen kontrollihirmu, joka tappaa kaiken kivan. Nyt on rauhallinen mieli, voi tää mennä ihan päin mänytä, mutta tuleepahan kokeiltua.
 

Yhteistyössä