apua meillä on käyty yöllä :O:O:O:O:O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:29 Alma Puunaula kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:27 vieras kirjoitti:
Onks siellä alakerras kaappeja? Käy katsomassa jos joku hömö tai lesbö tulisi kaapista ulos.
Vakavasta asiasta kyse, ja mua tama kommentti alkoi naurattamaan.. :ashamed:

Luettuani taman ketjun, se sun isasi kuulostaa loogisimmalta syylliselta. Onko han aitisi kanssa yhteyksissa, olisiko sita kautta saanut avaimen kopsattua? Tai muuten loytanyt keinon paasta sisalle.
eivät ole missään tekemisissä olleet .. ja mun äiti on kertonu että iskä oli joskus tehnyt myös niin ku äiti oli pistäny sen pihalle..ni oli ollu nukkumassa..oli menny takaovesta sisälle..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:30 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\mä? no mites selität sitten sen , että mieskin näki tuon sänky jutun? että pelle mikä pelle..
Jos minä ja mieheni olisimme varmoja, että kodissamme on käyty, niin soittaisin välittömästä ja paikkoja sotkematta paikkakunnan poliisille.<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:30 Ninnuli kirjoitti:
Siis ei mitään pelottelua, mutta sillo ku asuttiin jyväskylässä niin meille tuli katuharjalla ikkunasta läpi juopunut mies joka meni jääkaapille ja sit nukkumaan (mä siis paniikissä lähdin takakautta naapuriin karkuun tytön kanssa -pieni paniikki oli päällä) niin sillo ku poliisit tuli hakee sen niin sanovat että on ennenki meny ihmisten luo esim. omakotitaloon avonaisesta ikkunasta tai muuten, harmiton tapaus muuten, hakee vaan nukkumapaikkaa...

Hullua se on joo, meillekin se tuli keskellä päivää ku oltiin tytön kanssa päikyillä, oli karmaseva herätys ku luulin että jotain ihme ryöstäjii tai jotin tulee.. Nyt jo naurattaa, mutta sillo ei tippaakaan!
'
Ajattelin vaan sillä kertoa että jos on ollu joku samantapainen tapaus, ja siis en lukenu ihan kaikkee, että onko teiltä kadonnu avainta tai onko samat lukot ku entisillä asukkailla...? Niissäki vois olla selitys...
Mitään ei oo hävinny ja lukot on koodattu sillon ku tähän muutettiin.Ja avainta ei oo kadonnu.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:33 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:30 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:28 vieras kirjoitti:
Ihan oikeasti sä olet yksi naurettava P E L L E ja täysin vauhko.

Joka asiasta karsea vauhkoominen ja alat kuvitella omiasi. Hankkiudu hoitoon.
mä? no mites selität sitten sen , että mieskin näki tuon sänky jutun? että pelle mikä pelle..
Jos minä ja mieheni olisimme varmoja, että kodissamme on käyty, niin soittaisin välittömästä ja paikkoja sotkematta paikkakunnan poliisille.
mies onkin soittanut poliisille, hänellä on kaveri joka on poliisi, Mies tulee kohta kotiin, käy ensin otattamassa tikit pois jalasta, kysyn sitten mitä poliisi tuumasi tästä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:32 Hölmölän-Iita kirjoitti:
eivät ole missään tekemisissä olleet .. ja mun äiti on kertonu että iskä oli joskus tehnyt myös niin ku äiti oli pistäny sen pihalle..ni oli ollu nukkumassa..oli menny takaovesta sisälle..
Mulla edelleen kallistuu tuohon sun isan suuntan, kun tuollaisia taipumuksia on. Tavallaan helpottavaa olisikin, jos olisi han, ei olisi kukaan "vaarallinen ulkopuolinen"..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:35 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:33 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:30 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\mä? no mites selität sitten sen , että mieskin näki tuon sänky jutun? että pelle mikä pelle..
Jos minä ja mieheni olisimme varmoja, että kodissamme on käyty, niin soittaisin välittömästä ja paikkoja sotkematta paikkakunnan poliisille.
mies onkin soittanut poliisille, hänellä on kaveri joka on poliisi, Mies tulee kohta kotiin, käy ensin otattamassa tikit pois jalasta, kysyn sitten mitä poliisi tuumasi tästä.
Jokos se poliisi kävi siis tutkimassa paikat, vai ihan työpöydän ääressäkö päättelee tapahtumainkulun?<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:36 Patarouva kirjoitti:
Minäpä nyt luulen kuitenkin että ukkos on siellä alakerrassa ollut miettimässä asioitaan kun hällä on niin ikävästi käynyt meinaan tuota sairastumista. On halunnut olla yksin omissa oloissaan :ashamed:
olisit nähny sen ilmeen ku mentiin sinne vierashuoneeseen...eikä se varmasti halau nyt rahoja haaskata tälläseen, kyllä se voi sanoa että on ollu miettimässä, ei siinä oo mitään salattavaa, ja paljon eilen juteltiinkin.
 
odess a harmaana
Hei lopettakaa nyt tuo v.ittuilu, onko pakko olla ilkeä. Todella ilkeää kommenttia laitatte aapeelle!

Olisiko sitten tuo sinun isäsi? Tuntuu hyvin mahdolliselta kertomasi jälkeen. toivottavasti saatte selville kuka on kyseessä. :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:39 odess a harmaana kirjoitti:
Hei lopettakaa nyt tuo v.ittuilu, onko pakko olla ilkeä. Todella ilkeää kommenttia laitatte aapeelle!

Olisiko sitten tuo sinun isäsi? Tuntuu hyvin mahdolliselta kertomasi jälkeen. toivottavasti saatte selville kuka on kyseessä. :hug:
<br><br>
 
utelias vieras
Niin mites ootko saanu isältäs kysyttyä onko se käyny "kyläilemässä"?
Tosi jännä juttu kyllä, vaikka varmasti jos omalle kohdalle sattuis niin oisin kauhuissani.
Tuuthan kertomaan jos jotain uutta ilmenee, toivottavasti saatte yöllä nukuttua! =) :hug:
 

Yhteistyössä