apua meillä on käyty yöllä :O:O:O:O:O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:39 odess a harmaana kirjoitti:
Hei lopettakaa nyt tuo v.ittuilu, onko pakko olla ilkeä. Todella ilkeää kommenttia laitatte aapeelle!

Olisiko sitten tuo sinun isäsi? Tuntuu hyvin mahdolliselta kertomasi jälkeen. toivottavasti saatte selville kuka on kyseessä. :hug:
Hei..mä oon jo tottunu tähän touhuun niinku varmasti moni muukin täällä..

ja joo, toi iskä vaikuttas nyt kaikista mahdollisimmilta...se tuli tossa reilu viikko sit örveltää tohon meidän portilla ja mä käskin sen mennä pois, isä sano vaan että minä saan nähdä läheisiäni, mutta onnkes mun äidin miesystävä ( on ku isä mulle) oli tossa pihalla. ja lähti sit pois..mut kyllä se suuttu mulle..sen näki sen ilmeestä...
 
hulluja on olemassa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:39 etkä kirjoitti:
etkö iita saa enään huomiota mistään muualta, kun täytyy täällä joka paivä ja joka asiasta kehittää juttua....

hoh hoijaa... niiiiin läpinäkyvää...... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Sinä se taidat vähän pipipää olla kun ei sulla ole muuta puuhaa kun käydä tähän ketjuun räksyttämässä millon mitäkin :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:44 Mutteri kirjoitti:
Voi itku ku ihmiset osaa olla ilkeitä.. :( Tässäkin pinossa moni ollut jonkun puun takana silloin kuin empatiaa on jaettu.. :/ :(
Mut hei, se on niiltä pois, ei meiltä...pitää aatella niin :/ muoks, siis tarkotan ettei heillä oo empatiaa jne..itepähä siitä kärsivät..<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:44 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:42 just kirjoitti:
mites kävikin että miehen kaveri on poliisi???

:LOL:
mitä outoo siinä on??? voi elämän kevät tätä touhua..sanot mitä vaan ni jo epäillään heti asiaa..huhhahhei ja rommia pullo.
Ei tokikaan kenenkaan palstalaisen tuttu voi olla poliisi, tai opettaja, tai juristi, eika ainakaan merimies! :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:42 utelias vieras kirjoitti:
Niin mites ootko saanu isältäs kysyttyä onko se käyny "kyläilemässä"?
Tosi jännä juttu kyllä, vaikka varmasti jos omalle kohdalle sattuis niin oisin kauhuissani.
Tuuthan kertomaan jos jotain uutta ilmenee, toivottavasti saatte yöllä nukuttua! =) :hug:
mä en siltä kysy mitään...ku ei olla väleissä..ilettää nähdä ees koko ihmistä..jos joku siltä jotain kysyy ni mies saa sen kyllä tehdä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:45 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:44 Mutteri kirjoitti:
Voi itku ku ihmiset osaa olla ilkeitä.. :( Tässäkin pinossa moni ollut jonkun puun takana silloin kuin empatiaa on jaettu.. :/ :(
Mut hei, se on niiltä pois, ei meiltä...pitää aatella niin :/ muoks, siis tarkotan ettei heillä oo empatiaa jne..itepähä siitä kärsivät..
Niin kai sitten.. mut oikeasti.. välillä kyseenalaistan että mikä täällä on keski-ikä .... ihan kuin jotku teinit vaan huvin vuoksi kävis päätään aukomassa joka ikiseen väliin.. :snotty:

Sinne teille ISO :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:43 vieras myös kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:39 vieras kirjoitti:
Jokos se poliisi kävi siis tutkimassa paikat, vai ihan työpöydän ääressäkö päättelee tapahtumainkulun?
OIkeassa asuntomurtotapauksessa vois vaikka katsoa oven/ ikkunoiden murtojäljet, muut jäljet... jos koko hömpänpömppä näyttää mitenkään todennäköiseltä, ottaa ehkä jotain kuitunäytteitä tai sormenjälkiä, sekä tietty jututtaa asianosaisia. Mutta jokainenhan tietää, että tässä tapauksessa tällaisia tutkimuksia ei tehdä, koska tämä on aivan päätön juttu.<br><br>
 
jännäri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:43 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:39 odess a harmaana kirjoitti:
Hei lopettakaa nyt tuo v.ittuilu, onko pakko olla ilkeä. Todella ilkeää kommenttia laitatte aapeelle!

Olisiko sitten tuo sinun isäsi? Tuntuu hyvin mahdolliselta kertomasi jälkeen. toivottavasti saatte selville kuka on kyseessä. :hug:
Hei..mä oon jo tottunu tähän touhuun niinku varmasti moni muukin täällä..

ja joo, toi iskä vaikuttas nyt kaikista mahdollisimmilta...se tuli tossa reilu viikko sit örveltää tohon meidän portilla ja mä käskin sen mennä pois, isä sano vaan että minä saan nähdä läheisiäni, mutta onnkes mun äidin miesystävä ( on ku isä mulle) oli tossa pihalla. ja lähti sit pois..mut kyllä se suuttu mulle..sen näki sen ilmeestä...
<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:42 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:39 odess a harmaana kirjoitti:
Hei lopettakaa nyt tuo v.ittuilu, onko pakko olla ilkeä. Todella ilkeää kommenttia laitatte aapeelle!

Olisiko sitten tuo sinun isäsi? Tuntuu hyvin mahdolliselta kertomasi jälkeen. toivottavasti saatte selville kuka on kyseessä. :hug:
aika nopeet on tehny jos oli pari minsaa suihkussa..mut joo..<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:49 Rähmäkäpälä kirjoitti:
Hei, mulla tuli sellanen mieleen, että jos kissat on pissinyt sinne lattialle??? Montako kissaa teillä on?
meillä on kaks kissaa, ei ollu kissan pissaa..ku haistelin..ku ihmettelin et ei oo ikinä noi katit pissiny muualle ku omaan hiekkalaatikkoonsa, ainoa katti joka sitä teki on ollu jo kauan poissa, pääsi maalle hiirijahtiin.
 
Rähmäkäpälä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:52 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:49 Rähmäkäpälä kirjoitti:
Hei, mulla tuli sellanen mieleen, että jos kissat on pissinyt sinne lattialle??? Montako kissaa teillä on?
meillä on kaks kissaa, ei ollu kissan pissaa..ku haistelin..ku ihmettelin et ei oo ikinä noi katit pissiny muualle ku omaan hiekkalaatikkoonsa, ainoa katti joka sitä teki on ollu jo kauan poissa, pääsi maalle hiirijahtiin.
Ok sitten. Tuli vaan mieleen. :/
 
utelias vieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:47 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:42 utelias vieras kirjoitti:
Niin mites ootko saanu isältäs kysyttyä onko se käyny "kyläilemässä"?
Tosi jännä juttu kyllä, vaikka varmasti jos omalle kohdalle sattuis niin oisin kauhuissani.
Tuuthan kertomaan jos jotain uutta ilmenee, toivottavasti saatte yöllä nukuttua! =) :hug:
mä en siltä kysy mitään...ku ei olla väleissä..ilettää nähdä ees koko ihmistä..jos joku siltä jotain kysyy ni mies saa sen kyllä tehdä.
Ai, sori, en tienny.
Niin ja joku ehdotti että kissat pissiny lattialle, no sitä ei kyllä VOI olla haistamatta. :$
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:53 utelias vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:47 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:42 utelias vieras kirjoitti:
Niin mites ootko saanu isältäs kysyttyä onko se käyny "kyläilemässä"?
Tosi jännä juttu kyllä, vaikka varmasti jos omalle kohdalle sattuis niin oisin kauhuissani.
Tuuthan kertomaan jos jotain uutta ilmenee, toivottavasti saatte yöllä nukuttua! =) :hug:
mä en siltä kysy mitään...ku ei olla väleissä..ilettää nähdä ees koko ihmistä..jos joku siltä jotain kysyy ni mies saa sen kyllä tehdä.
Ai, sori, en tienny.
Niin ja joku ehdotti että kissat pissiny lattialle, no sitä ei kyllä VOI olla haistamatta. :$
joo, sillon ku emma lorotteli, vaik olis ollu pieniki läntti ni se kyllä haisi....
 
SIIS NIINKU OIKEESTI! TEILLÄ KAIKILLA IHANILLA, KETKÄ TÄNNE TULEE HUUTAA ILKEYKSIÄ, ON VARMASTI TOSI UPEE JA RAUHALLINEN ELÄMÄ. ASUN ITSEKIN OMAKOTITALOSSA, VASTA 3:TTA VUOTTA, JA VAIKKA ON RAUHALLINEN ASUINPAIKKA, NIIN EI KOSKAAN TIEDÄ!!!

KANNATTAISKOS HIUKAN NÄHDÄ ELÄMÄÄ, MUUTA KUN HMM... 15VUOTTA? MENKÄÄ SINNE SUOMI24 TEINIPALSTOILLE!!!!! SIELLÄ VASTA JUTTUA PIISAA!!!!
 

Yhteistyössä