\
ja joo, toi iskä vaikuttas nyt kaikista mahdollisimmilta...se tuli tossa reilu viikko sit örveltää tohon meidän portilla ja mä käskin sen mennä pois, isä sano vaan että minä saan nähdä läheisiäni, mutta onnkes mun äidin miesystävä ( on ku isä mulle) oli tossa pihalla. ja lähti sit pois..mut kyllä se suuttu mulle..sen näki sen ilmeestä...
Hei..mä oon jo tottunu tähän touhuun niinku varmasti moni muukin täällä..Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:39 odess a harmaana kirjoitti:Hei lopettakaa nyt tuo v.ittuilu, onko pakko olla ilkeä. Todella ilkeää kommenttia laitatte aapeelle!
Olisiko sitten tuo sinun isäsi? Tuntuu hyvin mahdolliselta kertomasi jälkeen. toivottavasti saatte selville kuka on kyseessä. :hug:
ja joo, toi iskä vaikuttas nyt kaikista mahdollisimmilta...se tuli tossa reilu viikko sit örveltää tohon meidän portilla ja mä käskin sen mennä pois, isä sano vaan että minä saan nähdä läheisiäni, mutta onnkes mun äidin miesystävä ( on ku isä mulle) oli tossa pihalla. ja lähti sit pois..mut kyllä se suuttu mulle..sen näki sen ilmeestä...