apua meillä on käyty yöllä :O:O:O:O:O

Kyllä mustakin kuulostaa siltä, että oiskohan ollu sun isä... Tietty tuollaiset jutut (se kiista portilla jne.) saattaa vaan vaikuttaa siltä että joo tietty sehän se oli, mutta eihän se välttämättä... Toivottavasti juttu selviää tosi pian ja saatte mielenrauhan..!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:54 Mymmelimyy kirjoitti:
SIIS NIINKU OIKEESTI! TEILLÄ KAIKILLA IHANILLA, KETKÄ TÄNNE TULEE HUUTAA ILKEYKSIÄ, ON VARMASTI TOSI UPEE JA RAUHALLINEN ELÄMÄ. ASUN ITSEKIN OMAKOTITALOSSA, VASTA 3:TTA VUOTTA, JA VAIKKA ON RAUHALLINEN ASUINPAIKKA, NIIN EI KOSKAAN TIEDÄ!!!

KANNATTAISKOS HIUKAN NÄHDÄ ELÄMÄÄ, MUUTA KUN HMM... 15VUOTTA? MENKÄÄ SINNE SUOMI24 TEINIPALSTOILLE!!!!! SIELLÄ VASTA JUTTUA PIISAA!!!!
mä kyl luulen et nyt on taas av-palstalta eksyny porukkaa tänne :kieh: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:56 odess a harmaana kirjoitti:
hmmm... Jotain siihen vierashuoneen oven eteen että kuuluu kamala meteli jos menee sisään.. mutta mitäköhän vois laittaa. :x
aateltii viedä sinne tollanen kaappi, sellanen tosi korkea ..jos se auttas, mut tosiaan nyt siellä ovessa on se turvalukko..toin on kyllä tollasia pieniä ikkunoita myös tuolla kellarikerroksessa..mut eivät olleet mikään auki.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:57 geronimo kirjoitti:
PROVO PROVO. Sen haistaa jo kilsojen päähän. Mut kuka nyt enää netissä mitään tosissaan ottaa. Virtuaalejahan me kaikki. Mut nyt haiskahtaa ja pahasti. Mikähän alotus tällä Iitalla on huomenna. Jännityksellä jään odottelemaan :eek:
mulla ei ole mitään tarvetta keksiä tällästä.täällä provoja löytyy kyllä muutenkin ihan liikaa , mutta kyllähän tälläsestä arvaa että moni epäilee, kyllä itekkin varmasti epäilisin jos joku kirjottas vastaavaa..että näin..ja jos et usko että miehellä on syöpä niin pistäppäs osoittees tai ees puhelinnumeros niin voin sitten laittaa viestiä kun mies joutuu hoitihn osastolle nii käyt sit moikkaamassa niin saat siitäkin mielenrauhan et piru vie kyl se onkin sairas..oho.
 
No kuulostaa kyllä aika oudolta, että joku teille murtautuis sisään käydäkseen suihkussa ja makoillakseen vierashuoneessa. :/ Meinaa jos itse olisin moisissa aikeissa, niin kyllä mä nyt ainakin jääkaapilla kävisin. :D Ja jos ei kerran mitään jälkiäkään ole mihinkään jääny... Mietis nyt, jos joku keskellä yötä (pimeä) lompsii sisälle, niin kyllä varmasti kengistä jäis roskaa sisällekin. Ja jos ei tuon tarkempi noiden jälkien peitossa ole, että sängyn jättäny petaamatta ja suihkuhuoneen märäks, niin tuskin nyt kengänjälkiäkään luuttuaan ois ruvennu.
Mä epäilisin kyllä kans tuota unissakävelyä. Monilla esim. stressi teettää tuollasta "tavallisesta poikkeavaa" käytöstä, mm. yksi ystäväni on sellainen että muuttojen jälkeen seilaa unissaan muutaman kuukauden. Saattaa tehdä todella omituisiakin asioita. Pari kertaa olen tuota ollut todistamassa, ja todella hän on aivan kuin hereillä olisi, mutta saattaa touhuta ja höpötellä ihan outoja.
 
Huh!!! :eek: Kyllä taas on lapsellista porukkaa täällä. Miten jotkut ihmiset voivat olla noin julmia? Oli tämä totta tai ei, ei silti tuollaista pilkkaamista tarvitse pitää. Jos ei usko, niin olkoon hiljaa!! Aikuiset ihmiset(jos sellaisia olette):eek: olisi syytä katsoa peiliin ja hiukan miettiä,miltä tuntuisi jos kokisi samanlaista "kiusaamista". Millaisia olette live-elämässä? Sielläkin olette tälläisiä? Huh,ei voi muuta sanoa.

Voimia paljon :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:04 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:02 yngist kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:57 fjonga kirjoitti:
mä kyl luulen et nyt on taas av-palstalta eksyny porukkaa tänne :kieh: :LOL:
mikä av-palsta?
ilmeisesti vauvan aihe vapaa palsta..
mä oon kerran käyny siellä. ja mun mielestä tää on ainoa palsta missä osataan olla ihmisiksi, kunnes nuo av-palstalaiset tulee jännittämään meidänkin elämää!!! :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:05 vieras kirjoitti:
Huh!!! :eek: Kyllä taas on lapsellista porukkaa täällä. Miten jotkut ihmiset voivat olla noin julmia? Oli tämä totta tai ei, ei silti tuollaista pilkkaamista tarvitse pitää. Jos ei usko, niin olkoon hiljaa!! Aikuiset ihmiset(jos sellaisia olette):eek: olisi syytä katsoa peiliin ja hiukan miettiä,miltä tuntuisi jos kokisi samanlaista "kiusaamista". Millaisia olette live-elämässä? Sielläkin olette tälläisiä? Huh,ei voi muuta sanoa.

Voimia paljon :hug:
tämä on totta.edelleen sanon että ei ole mitään tarvetta alkaa kehittämään provoja..koska niitä täällä on, miksi pitäisi..en ymmärrä sitä ..ja mitä provoja täällä on ..välillä menee niin mauttomia juttuja että ihan todella ihmetyttää voiko nää ihmiset olla aikuisia..en tiiä..mut kaikenlaisia maalimaan mahtuu..mut toi suututtaa..sitähän täällä halutaankin että suutun..että epäileävät miehen syöpää...voi ku näisitte tän kaiken mitä tähän kuukauteen on kuulunu..itkua , ahdistusta ja kaikkea p*skaa..mut joo....tulkaa ihmeessä elämään meille niin näätte ..ei tarvi epäillä. kiitos.

tämä ei siis ollut pelkästään sinulle vaain noille kettuilijoille..tulisitte hei päin naamaa kertomaa noi samat jutut , jooko?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:07 Taare kirjoitti:
entä jos se suihkun viemäri on vain yksinkertaisesti päästänyt vedet lattialle
ai sitten se tekisi mattoon ison läntin..ja muualla ei ole vettä ku siellä suihkuhuoneessa lattialla ja sit siinä matolla iso läntti, ei lattialla siinä maton vieressä..joo...ei olis pitäny tehä tätäkään alotusta..hohhoijaa....siinä ootte oikeessa..pitäs miettiä minkä alotuksen täällä "jakaa"...
 
Taare
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:11 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:07 Taare kirjoitti:
entä jos se suihkun viemäri on vain yksinkertaisesti päästänyt vedet lattialle
ai sitten se tekisi mattoon ison läntin..ja muualla ei ole vettä ku siellä suihkuhuoneessa lattialla ja sit siinä matolla iso läntti, ei lattialla siinä maton vieressä..joo...ei olis pitäny tehä tätäkään alotusta..hohhoijaa....siinä ootte oikeessa..pitäs miettiä minkä alotuksen täällä "jakaa"...
ei tartte vetää herneitä nyt, kunhan ajattelin tätäkin vaihtoehtoa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:14 Taare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:11 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:07 Taare kirjoitti:
entä jos se suihkun viemäri on vain yksinkertaisesti päästänyt vedet lattialle
ai sitten se tekisi mattoon ison läntin..ja muualla ei ole vettä ku siellä suihkuhuoneessa lattialla ja sit siinä matolla iso läntti, ei lattialla siinä maton vieressä..joo...ei olis pitäny tehä tätäkään alotusta..hohhoijaa....siinä ootte oikeessa..pitäs miettiä minkä alotuksen täällä "jakaa"...
ei tartte vetää herneitä nyt, kunhan ajattelin tätäkin vaihtoehtoa
en vedäkkää..alko vaa sieppaamaan noi kommentit..varsinkin tuosta miehen sairastumisesta..siis ei ollu sulle mitään hen koht :wave:
 
Ei voi taas muuta todeta kuin että ei näytä joillakin ihmisillä olevan minkäänlaisia käytöstapoja, mitään rajaa, eikä lainkaan omaatuntoa.

Miten voi jollain olla tarve haukkua, epäillä ja pahoittaa toisen mieli? Onko oikein että miehen syöpädiagnoosin ja oman kodin mahdollisen turvattomuuden lisäksi pitää sitten surra ilkeitä ja suorastaan törkeitäkin kommentteja, joita saa paikasta johon ainakin vähän voisi huoltaan ja pahaa oloansa purkaa?

Toivottavasti et Hölmölän Iita välitä vähääkään noista raukoista, jotka asiattomuuksia käyvät täällä huutelemassa! Edelleen kaikkea hyvää teille toivon.. :hug:
 
minkä ikäiset lapset teillä on?
jos joku niistä olisi yöllä/aamulla käynyt suihkussa?

ainakin mä oon joskus ala-asteella aamuyöllä kattonu kelloa väärin ja luullut et se on paljon enemmän ja mennyt nopeasti suihkuun ja sit vasta huomannut et kello oli jotain 4 :headwall: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:17 töyhtöhyypiö kirjoitti:
Ei voi taas muuta todeta kuin että ei näytä joillakin ihmisillä olevan minkäänlaisia käytöstapoja, mitään rajaa, eikä lainkaan omaatuntoa.

Miten voi jollain olla tarve haukkua, epäillä ja pahoittaa toisen mieli? Onko oikein että miehen syöpädiagnoosin ja oman kodin mahdollisen turvattomuuden lisäksi pitää sitten surra ilkeitä ja suorastaan törkeitäkin kommentteja, joita saa paikasta johon ainakin vähän voisi huoltaan ja pahaa oloansa purkaa?

Toivottavasti et Hölmölän Iita välitä vähääkään noista raukoista, jotka asiattomuuksia käyvät täällä huutelemassa! Edelleen kaikkea hyvää teille toivon.. :hug:
kiitos...nyt kyllä täytyy myöntää et ne ilkeilijät onnistu..toivottavasti ovat mielissään..hurraa te voititte.. ja itkettää niin...miten jotku voi todella epäillä ettei miehellä olisi muka syöpää..että se olisi vaan joku sairas vitsi..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:18 säästöpossu kirjoitti:
minkä ikäiset lapset teillä on?
jos joku niistä olisi yöllä/aamulla käynyt suihkussa?

ainakin mä oon joskus ala-asteella aamuyöllä kattonu kelloa väärin ja luullut et se on paljon enemmän ja mennyt nopeasti suihkuun ja sit vasta huomannut et kello oli jotain 4 :headwall: :D
vauvat on 1v1kk ja olivia 3v7kk ja veeti 5v7kk, ja tuo ovi on lukossa, eivät pääse tonne kellarikerrokseen..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:19 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 18:17 töyhtöhyypiö kirjoitti:
Ei voi taas muuta todeta kuin että ei näytä joillakin ihmisillä olevan minkäänlaisia käytöstapoja, mitään rajaa, eikä lainkaan omaatuntoa.

Miten voi jollain olla tarve haukkua, epäillä ja pahoittaa toisen mieli? Onko oikein että miehen syöpädiagnoosin ja oman kodin mahdollisen turvattomuuden lisäksi pitää sitten surra ilkeitä ja suorastaan törkeitäkin kommentteja, joita saa paikasta johon ainakin vähän voisi huoltaan ja pahaa oloansa purkaa?

Toivottavasti et Hölmölän Iita välitä vähääkään noista raukoista, jotka asiattomuuksia käyvät täällä huutelemassa! Edelleen kaikkea hyvää teille toivon.. :hug:
kiitos...nyt kyllä täytyy myöntää et ne ilkeilijät onnistu..toivottavasti ovat mielissään..hurraa te voititte.. ja itkettää niin...miten jotku voi todella epäillä ettei miehellä olisi muka syöpää..että se olisi vaan joku sairas vitsi..
Ei vaan mahdu mun päähän, että mitä ne jotkut saa siitä ilkeilystä?! Voiko se tuottaa jotain mielihyvää olla ilkeä... Voimia teille :hug:
 

Yhteistyössä