apua meillä on käyty yöllä :O:O:O:O:O

Ellu Rei
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 20:34 harald haaraparta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 20:20 haltia kirjoitti:
Onko selvinnyt mitään uutta? en epäile motiiveitasi täällä palstoilla pyöriä, varmasti tilanne teillä on järkttävä, itsekin olisin kauhuissani, jos meillä kotona olis käyty. mutta se ihmetyttää, miten neljän lapsen äidillä, jonka kotiin on mahdollisesti murtauduttu on aikaa pyöriä täälä palstoilla.
mikä täällä pyörimistä estää??
pitäisikö iitan nyt istua jatkuvasti vahdissa vai mitä meinasit nasevalla kommentillasi??
Mikä ihme asennevamma sulla on, harald haaraparta? Eikös tämä mielipidepalsta ollutkaan???
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 19:31 Patarouva kirjoitti:
Siis jos minä epäilisin että asunnossani olisi käynyt vieras ihminen soittaisin viipymättä poliisit paikalle enkä hävittäisi mitään jälkiä, enkä todellakaan tulisi sitä tänne itkemään ja pähkäilemään, sorry mutta oli pakko laittaa koska tää juttu menee jo hiukan yli mun ymmärrykseni, mutta eihän minun pakko ymmärtää tätä olekkaan :/
Sanon tähän vain sen, että joskus ihminen menee ns. paniikkiin ja ei osaa toimia oikein. Ei välttämättä tule mieleen poliisit ja voihan olla,että koittaa ensin selvittää niin, onko mies käynyt suihkussa tai muuta. Ei kukaan lähde soittamaan poliisia paikalle, jos huomaan esim.maidon olevan pöydällä ja epäilevän jonkun käyneen.Koska jos ymmärsin ja luin kaikki, niin hölmölän-iita oli ihmetellyt tätä ensin ja sitten kysynyt mieheltään(joka tuli käymään päivällä kotona). Ja varmasti sitä ensin miettii kaikkea ensin, ennen kun mitään poliisi juttua tekee. Kuitenkaan ei oltu viety mitään jne.


Mut hölmölän-iitalle paljon haleja,voimia ja jaksamista kaikinpuolin :hug: <br><br>
 
Heili Karjalasta har
Miun piti kirjoittaman, että tsemppiä!

Mie muistan kun kerroin nettipalstalla mieheni sairastavan syöpää jne.. Niin muutamat epäilijät alkoivat heti ilkkua ja pitää provona jne.

Toivottavasti asiat selviää!
 
jenni87 harmaana
Mun vanhemmilla kävi vastikään yöllä VARKAITA. Jeps. Veivät tavaraa mukanaan, siis sisältä talosta. Asia paljastui vasta aamulla vanhemmilleni... Poliisien mukaan ei mitään harvinaista enää nykypäivänä, että pitäkää ne ovet lukossa myös maalla! (vanhempani asuvat maalla, ovet oli kyllä lukossa)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 21:05 jenni87 harmaana kirjoitti:
Mun vanhemmilla kävi vastikään yöllä VARKAITA. Jeps. Veivät tavaraa mukanaan, siis sisältä talosta. Asia paljastui vasta aamulla vanhemmilleni... Poliisien mukaan ei mitään harvinaista enää nykypäivänä, että pitäkää ne ovet lukossa myös maalla! (vanhempani asuvat maalla, ovet oli kyllä lukossa)
Missä päin tämä tapahtui? Salon seudulla on ollut vastaavanlaisia varkaita liikkeillä. Onneksi meillä on koiruuksia, jotka pitää ylimääräiset tyypit poissa.
 
Tässähän on moni kertonut melkein vastaavista tilanteista :eek: ai kamala, meilläkin joskus jäänyt takaovi auki mutta on luotettu että ei tässä talossa ja kun on koirasta kyltti siinä ovessa... Mut eihän sitä tiedä silti :xmas: onneks muutetaan ihan parin päivän päästä, ovet siihen asti varmasti kiinni :xmas:
 
Oisko teillä taikka kellään tutuilla videokameraa jonka voisi jättää yöksi pyörimään sinne, johonkin mistä kuvaisi mahdollisimaan suurta osaa siitä huoneesta? Olis sit poliisillekin todisteet jos jotain näkyisi. Laitatte vaikka parin viikon ajan joka yöksi sen nauhottamaa niin luulis tallentuvan.

Uusimpiin digivideokameroihin mahtuu 40h matskua et riittää varmasti koko yöksi. =)
 
Hei meillä on aina kellarin ovi auki! Se ei siis mene ollenkaan lukkoon. Koiria kyllä löytyy mutta pahin niistä nukkuu suljetun oven takana. Loput ei välttämättä ees noteerais yllätysvieraita.

Välillä kyllä mietityttää ketähän sieltäkin vielä ilmestyy, mut onneks (tai sitten ei) asutaan aika syvällä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 22:50 kidetär kirjoitti:
Hui! :/ Ny mua kävi pelottaa, säikähdän kaikkia ääniä ja mies ei oo kotona vaan yövuorossa töissä, pitikin lukea tää ketju nyt.
Tääläkin mies yövuorossa ja silloin aina mielikuvitus laukkaa,onneksi asutaan kerrostalon tokassa kerroksessa..Tännehän kukaan ei pääse kiipeämään,eihän? :ashamed:
 
HYI :eek: Onneks mulla on koira ja jos vielä omakotitaloon pääsen niin otan kyl toisenki. Miten sä Iita uskallat yöllä mennä sinne alakertaan suihkuun??? Me asuttiin ennen omakotitalossa jossa oli kans kolme kerrosta ja mielikuvitus on sen verran vilkas etten kyl mielellään alimpaan kerrokseen ainakaa yöllä menny. Jotenki tuntuu mahdolliselta tuokin että stressi aiheuttais unissakävelyä. Unissakävelijät voi kyllä tehä vaikka mitä. Minäki oon keran enoni luona ollessa käyny yöllä vessassa. Eno ja sen vaimo oli olleet vielä valveilla ja kuulleet. Ite en tienny mitää.
 
mulle kävi reilu kuukausi sitten niin että avain oli jäänyt autotallin oveen ja mentiin lasten kanssa päiväunille.tultiin siis kaupasta.heräsin kesken unien outoon ääneen mutta en heti noussut ylös.sitten kun menin katsomaan eteiseen niin ulko ovi oli raollaan ja minun laukusta oli tipahtanut lompakko lattialle ja se ei siinä ollut kun tulimme kotiin.autotallin ovi oli raollaan ja avaimet siinä.en tiiä kävikö joku vai kuvittelinko.mut ääni oli outo ja siihen heräsin.jos olisin muistanut että avain on ulkona niin olisin noussut heti
 
The Isukki
Ja meidän mökillä kävi varkaat, enon mökki on samalla tontilla ja siellä ne kävi penkomassa, heitti kaikki tavarat lattialle ja muutenki oli jättäny laatikot auki, kellarista oli haettu kaikki kaljat ja kun olivat tulossa meidän mökkiin niin yrittivät saada auki tuuletusikkunoita (klo oli n. 3:30 yöllä) sorkkaraudalla, saivat ensin yhden auki jonka jälkeen puolisoni sanoi että joku rapistelee tuolla ikkunan ulkopuolella ja jatkoi että se on varmaa tuuli, ja itse olin unenpöppörässä etten tajunnut muuta kuin että sanoin että niinhän se on tuuli, mutta en saanut heti unta ja aloin kuuntelemaan tarkemmin, niin ajattelin että: En minä ikkunoita ole auki jättänyt niin ei se tuuli voi olla ja kävelin ikkunan luo ja vedin verhot edestä, kaksi varasta lähti juoksemaan siitä karkuun, heillä oli auto 100m päässä ja kerkesivät juosta sinne ja pääsivät karkuun. :headwall: :headwall: :headwall:
Kun soitin poliiseille että täällä on tehty murto, sanoivat että soita aamulla uudestaan! Siis eihän poliisi saa tuollaista sanoa kun murto on tehty! \|O \|O \|O
Soitin aamulla uudestaan niin ne olivat silleen, että ei tänne oo kukaa soittanu yöllä murrosta sieltäpäin, kiitos ja kuulemiin!
Sen murron takia en enää uskalla mökille mennä puolisoni ja lasteni kanssa! Ilman että saadaan kunnon vahtikoirat sinne! :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 22:40 Maamikki kirjoitti:
Oisko teillä taikka kellään tutuilla videokameraa jonka voisi jättää yöksi pyörimään sinne, johonkin mistä kuvaisi mahdollisimaan suurta osaa siitä huoneesta? Olis sit poliisillekin todisteet jos jotain näkyisi. Laitatte vaikka parin viikon ajan joka yöksi sen nauhottamaa niin luulis tallentuvan.

Uusimpiin digivideokameroihin mahtuu 40h matskua et riittää varmasti koko yöksi. =)
Mitä jos laittais ovet lukkoon ja lakkais kuvittelemasta.
 
moonlaight
Siis mikä tää juttu on. Ensin epäillään varkaita. Sitten epäillään jotain yliluonnollista. Ja jälkiä ei muualla kuin suihkussa ja vieraskammarissa. Tässä haisee nyt muukin kuin eilisen päivän hiki.
 

Yhteistyössä