apua meillä on käyty yöllä :O:O:O:O:O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:09 ei pahalla kirjoitti:
Vaikka ootte öisin siellä kolmannessa kerroksessa, niin... ja koira ja muut kotieläimet kellarissa tai ilmeisesti siellä alhaalla. Koira varmana alkaisi haukkumaan ja heräisitte siihen ihan varmasti. Taitaa nyt olla että lattia ei ole kuivunut edellisen suihkijan jäljilta ja muisti tekee tepposet. Ja jos yliluonnollisiin asioihin uskoo, niin sitä voi nähdä ihan mitä vaan. Kuvittelemalla saa vaikka kus.hädän aikaseen
Näin mäkin olen taipuvainen ajattelemaan. Tai sitten tuli nyt vielä yksi asia mieleen... oiskos miehesi päättänyt antaa sulle muuta ajattelemisen aihetta, kuin hänen sairautensa? ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:09 ei pahalla kirjoitti:
Vaikka ootte öisin siellä kolmannessa kerroksessa, niin... ja koira ja muut kotieläimet kellarissa tai ilmeisesti siellä alhaalla. Koira varmana alkaisi haukkumaan ja heräisitte siihen ihan varmasti. Taitaa nyt olla että lattia ei ole kuivunut edellisen suihkijan jäljilta ja muisti tekee tepposet. Ja jos yliluonnollisiin asioihin uskoo, niin sitä voi nähdä ihan mitä vaan. Kuvittelemalla saa vaikka kus.hädän aikaseen
Mutta kun suihkussa olen käynyt esim yheltä yöllä, niin lattia ja matto on ollu kuiva jo aamulla ..ja tänään se oli ihan märkä ja matto myös, ne on ollu ihan kuivia aina aamuisin..kun illalla käydään suihkussa. ja kissat ovat ihan tuolla kellarikerroksessa ja koira tässä keskikerroksessa ja me nukutaan tuolla yläkerrassa, meillä on ovet kiinni huoneissa, muksujen huoneen ovi kii, ja meidän makkarin ovi myös. ja portti kiinni, siellä ylhäällä, ettei lapset mene unisina kaatuamaan rappusissa.

 
Sarah
Mua itseäni seuraili 3- vuotta yksi entinen poikaystävä. Olin jättänyt hänet 13- vuotiaana ja tämä oli suunnitellut päässänsä miten kostaa. n. 2- vuotta "suhteemme" jälkeen aloin tuntea että joku seurailee ja ollessani kahdestaan sisareni kanssa kotona viikonloppuisin joku jätti tupakantumppeja kuistille ja portin oven auki ym pelottavaa.. kerran koputti ikkunaan. Tällaisia pieniä outoja asioita tapahtui, ja ollessani 16- vuotias muutin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle alkoi vanhempieni postilaatikkoon ilmaantumaan uhkailukirjeitä missä ei kuitenkaan suoranaisesti sanottu "tapan sinut" vaan vihjailtiin. Tuosta jonkun ajan kuluttua aloin seurustelemaan kyseisen miehen kanssa tietämättä että hän oli seurannut minua monta vuotta ja katsellut ikkunoista monia tunteja joka päivä. Sitten yhtenä päivänä tämä mies paljasti itsensä vahingossa ja voitte arvata mikä pakokauhu minuun iski.. Yritin tehdä poliisille rikosilmoituksen mutta poliisi ei tehnyt mitään koska ei uskonut minua.
Kuitenkin, ajoin tällä nyt takaa sitä että on olemassa sairaita ihmisiä jotka saattavat vuosien päästäkin alkaa seurailemaan, ja usein he paljastuvat vasta vuosien seuraamisen jälkeen sillä he tulevat koko ajan rohkeammiksi ja vihdoin uskaltautuvat seuratun kotiin sisälle. Minun kotiini tämä seuraaja ei koskaan tullut sisälle, tämän hän selitti sillä että meillä on tuo securitaksen varahälytin ja siitä tarra ulko-ovessa eli sen verran järki hänellä pelasi.
Suosittelen laittamaan hammastikun vierashuoneen oven väliin mistä näet aamulla onko se avattu.

Älkää pelotelko aapeetä yliluonnollisilla, kummituksia ei ole olemassakaan ja tuolle löytyy varmasti luonnollinen selitys!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:14 juu kirjoitti:
oisko suihku tiputtanut itsestään yön aikana ja joku elukka maannut sängyssä.
ovi oli vierashuoneessa kiinni, siis ihan kunnolla, ja suihku ei kyllä tiputtele pitkin suihkuhuonetta ja mattoa myös, joka on suihkuhuoneen oven ulkopuolella.ja eläimet ei siis pääse vierashuoneeseen eikä takkahuoneeseen.
 
Rähmäkäpälä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:16 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:14 juu kirjoitti:
oisko suihku tiputtanut itsestään yön aikana ja joku elukka maannut sängyssä.
ovi oli vierashuoneessa kiinni, siis ihan kunnolla, ja suihku ei kyllä tiputtele pitkin suihkuhuonetta ja mattoa myös, joka on suihkuhuoneen oven ulkopuolella.ja eläimet ei siis pääse vierashuoneeseen eikä takkahuoneeseen.
Hammastikku tms vierashuoneen oven väliin, kuten Sarah vinkkasi. :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:17 Nappi82 kirjoitti:
Onko lattialämmitystä? Onko se päällä vai ei, jos ei, niin kosteus voi pysyä pidempäänki.
ei ole lattialämmitystä, mutta silti aina on ollu aamulla kuiva lattia, vaikka yöllä oon kuukunu tuolla alhaalla ja käyny suihkussa.. ihan talvella ja syksyllä jne aina ollu kuiva lattia, koska muut käyvät suihkussa iltaisin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:13 Tallu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:09 ei pahalla kirjoitti:
Vaikka ootte öisin siellä kolmannessa kerroksessa, niin... ja koira ja muut kotieläimet kellarissa tai ilmeisesti siellä alhaalla. Koira varmana alkaisi haukkumaan ja heräisitte siihen ihan varmasti. Taitaa nyt olla että lattia ei ole kuivunut edellisen suihkijan jäljilta ja muisti tekee tepposet. Ja jos yliluonnollisiin asioihin uskoo, niin sitä voi nähdä ihan mitä vaan. Kuvittelemalla saa vaikka kus.hädän aikaseen
Näin mäkin olen taipuvainen ajattelemaan. Tai sitten tuli nyt vielä yksi asia mieleen... oiskos miehesi päättänyt antaa sulle muuta ajattelemisen aihetta, kuin hänen

no toi lukkojuttu tuli maksamaan aika paljon, että tuskin se huvikseen meidän rahoja haluaa haaskata..ja kyllä sen ilme oli näkemisen arvoinen ku mentii sinne vierashuoneeseen yhessä ja kattoi sitä sänkyä..ei se tollasta tee..se oikeesti meni aika pelokkaan näköseks sekin..
 
utelias vieras
Voi hitsi täähän on oikeesti jännä juttu. Miekin täällä nyt kovasti mietin mitä tää vois oikeen olla... Eihän vaan kukaan tuttu ole käyny? Vaikka oudoltahan tuo tuntus jos vaan suihkussa käy. :/
Onko teillä naapureita lähellä? Ovatko huomanneet mitään outoa, hiiviskelijöitä tai onko heillä mahdollisesti käyty, vai onko teiän talo ainut?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:25 utelias vieras kirjoitti:
Voi hitsi täähän on oikeesti jännä juttu. Miekin täällä nyt kovasti mietin mitä tää vois oikeen olla... Eihän vaan kukaan tuttu ole käyny? Vaikka oudoltahan tuo tuntus jos vaan suihkussa käy. :/
Onko teillä naapureita lähellä? Ovatko huomanneet mitään outoa, hiiviskelijöitä tai onko heillä mahdollisesti käyty, vai onko teiän talo ainut?
tässä on kerrostaloja lähellä ja vierssä omakotitalo ja rivitaloja, eli ollaan ihan tässä asutuksen keskellä.mä kyllä aion kysyä naapureilta kun tuossa näen heitä ulkosalla.pitävät kyllä varmaan pimeenä niinkuin moni täälläkin.. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:27 vieras kirjoitti:
Onks siellä alakerras kaappeja? Käy katsomassa jos joku hömö tai lesbö tulisi kaapista ulos.
Vakavasta asiasta kyse, ja mua tama kommentti alkoi naurattamaan.. :ashamed:

Luettuani taman ketjun, se sun isasi kuulostaa loogisimmalta syylliselta. Onko han aitisi kanssa yhteyksissa, olisiko sita kautta saanut avaimen kopsattua? Tai muuten loytanyt keinon paasta sisalle.
 
Siis ei mitään pelottelua, mutta sillo ku asuttiin jyväskylässä niin meille tuli katuharjalla ikkunasta läpi juopunut mies joka meni jääkaapille ja sit nukkumaan (mä siis paniikissä lähdin takakautta naapuriin karkuun tytön kanssa -pieni paniikki oli päällä) niin sillo ku poliisit tuli hakee sen niin sanovat että on ennenki meny ihmisten luo esim. omakotitaloon avonaisesta ikkunasta tai muuten, harmiton tapaus muuten, hakee vaan nukkumapaikkaa...

Hullua se on joo, meillekin se tuli keskellä päivää ku oltiin tytön kanssa päikyillä, oli karmaseva herätys ku luulin että jotain ihme ryöstäjii tai jotin tulee.. Nyt jo naurattaa, mutta sillo ei tippaakaan!
'
Ajattelin vaan sillä kertoa että jos on ollu joku samantapainen tapaus, ja siis en lukenu ihan kaikkee, että onko teiltä kadonnu avainta tai onko samat lukot ku entisillä asukkailla...? Niissäki vois olla selitys...
 

Yhteistyössä