Apua kauppareissulle.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuuli

Vieras
Mies oli syöny vanhemmillaan jotain "neliörieskaa". Kyseessä kuulemma suhteellisen pieni ja paksu neliö, jonka voi katkaista. Nyt pitäisi kaupasta sitä tuoda. Onko kellään mitään hajua minkä merkkisiä ja nimisiä nuo rieskat on?
 
[QUOTE="Vieras";28630862]http://www.pagen.fi/Uutisia/reseptina-rakkaus-2011/oivallus-kuitupalat-ja-oivallus-subs-ovat-jotain-aivan-erityista/[/QUOTE]

Ei kuulemma noita. Sellaisia jotka voi taittaa keskeltä kahtia :)
 

Yhteistyössä