Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sinua ap ahdistaa ne monilapsiset viikonloput, niin lähetä sinä omat lapsesi pois siksi aikaa, että isä saa keskittyä kotonaan vain omiin lapsiinsa. Muun ajanhan mies huolehtii myös sinun lapsistasi. Tasapuolisuutta vähän.[/qutä
Täysin samaa mieltä !! Selitätte miten eksät ovat katkeria ja haluavat vain baariin tms... Oletteko ajatelleet ettei ole kovin mukavaa olla aina vain lasten kanssa kotona, illat ovat aika yksinäisiä... Teillä siellä kuitenkin on mies ja kokonainen perhe

. Itsellä se tilanne ettei isä tapaa poikaansa eikä minulla ole lainkaan omaa aikaa, mutta en valita... enpä

. Lapsi tästä kärsii, itseni kannalta hyväkin ratkaisu, eipä tarvi antaa lastani huonon äitipuolen luokse joka voi sitten netissä valittaa miten huono äiti minä olen
Tähän ei voi sanoa kuin että olenhan minäkin ollut lasten kanssa täysin yksin, hoitanut kaikki asiat ja en silti ole koskaan vienyt lasta yhtäkään lastani esim oksennustaudissa isälleen kun on parempi lapselle että saa sairastaa rauhassa. Yksin olen omat lapseni hoitanut ja yksin tulen hoitamaan

Vaikka olenkin nykyisen miehen kanssa niin ei hän hoida lapsieni asiota niin kouluissa, kuin päiväkodissa. Minä hoidan kaikki päiväkoti kuljetukset, harrastukset, puhetrapiat palaverit siellä ja täällä. Minun on ollut aina hankala jättää miestä lasteni kanssa koska en näe sitä että hänen pitäisi minun lapsiani hoidella. Mielummin otan nuorimmat mukaan kauppaan kuin jätän lapset miehelle. Nyttemmin olen kyllä oppinut että voin käydän yksin kaupassa tms. Miehen ex:tä vielä että vaatimalla vaati aikoinaan yksinhuoltajuutta ja nyt sitten marisee miehelle ettei hän osallistu lasten palavereihin tms mutta ottaen huomioon että eihän mies niitä saa tietoonsa kun tältä ex:ltä ja tämä ex ei niitä ilmoita miehelle. Kerran kun ex ilmoitti että huomenna on palaveri koululla tai vastaava ja mies ilmoitti että olisit aikasemmin ilmoittanut että noin lyhyellä varoajalla ei pysty oll atöistä pois niin ex veti siitä niin hirveet pultit että lopetti kokonaan ilmottamasta lasten asioista miehelle. Mitään ei enää ilmoita eikä kerro. ja sitten marisee että mies ei osallistu lasten asioiden hoitamiseen. Itse vaatimalla vaati että saa yksinhuoltajuuden jotta ei tarvii olla joka lappuun hakemassa allekirjoitusta niin eikös ex:n tehtävä ole pitää mies ajan tasalla lasten asioista kun ei tarhalta eikä koululta anneta miehelle mitään tietoja.
Ja sitten siihen että minkä takia en lähde lateni kanssa pois silloin kun miehen lapset tulee niin kyllä me kyläilemme ja olemme muualla välillä koska ei ole mitenkään oikein että minä joutuisin aina lähtemää lasteni kanssa ns evakkoon että mies voi lastensa kanssa olla. Olen asiasta miehelle sanonut että välillä hänkin saa kyllä lähteä lasten kanssa vaikka jonnekkin pidemmälle ulkoilemaan tms jotta minun ei tarvitse aina paeta lasteni kanssa jotta mies voi olla lasten kanssa.
Nyt vielä noista sairastamistapauksista niin tottakai lapset tulevat tänne ja vien omat lapset isälleen jos ovat kuumeessa yms. Mutta joku raja täytyy olla.