APUA! Tietokone herjaa koko ajan jotain "Critical Erroria" ja jotain et RAM-muisti vähissä ja niin edelleen...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noniin, eipäs muropakettinyymit röllätä ja aiheuttako hämmennystä.
Toiset sanoo että poista win32 ja toiset sanoo että älä poista.
Poista se niin kone nopeutuu, sisältää turhia ohjelmatiedostoja joita tuskin käytetään kotikoneissa, enemmänkin työkoneisiin tarkoitettu ohjelmisto mutta asennetaan kaikkiin automaattisesti
 
[QUOTE="vieras";23002889]Ja en löydä tuollaista System32 -kansiota mistään? Jos joku viitsis neuvoa ihan rautalangasta vääntäen mistä se löytyy :ashamed:[/QUOTE]
Älä nyt vaan sitä ala poistamaan!! Jannut yrittää kusettaa.
 
[QUOTE="vieras";23002877]Voinko siis palauttaa tehdasasetukset????[/QUOTE]

palautuu automaattisesti, kun poistat kansion "System32" tämä kansio sisältää vain haittaohjelmia t:Macin käyttäjä
 
Tietokoneellasi on selvästi jokin haittaohjelma. Ei se oikeasti rikki ole, ohjelma vain yrittää uskotella, että näin olisi.
Yleensä juuri nämä ohjelmat sijaitsevat eräässä järjestelmäkansiossa, eli C:\WINDOWS\System32. Tuon kansion poistat niin ohjelmakin poistuu, mutta ainakin osa sen kansion sisällöstä on aika tärkeitä järjestelmälle. Siksi se täytyykin palauttaa sen jälkeen kun se on poistettu. Eli poista se System32 kansio, käynnistä tietokone uudelleen, ja kun pääset työpöydälle, niin alkaa koneesi korjaamaan puuttuvia tiedostoja. Sitä asennuslevyä tuskin tarvitsee, mutta laita se sisään jos niin pyydetään.
 
Joo mulla oli kans samaa ongelmaa että heittää critical erroria, niin poistin ton system32? Nyt tuntuu ainaki pelittävän hyvin ja nettiinkin pääsee. Miksi windows tuollasia laittaa, kun hidastaa vain konetta?! :O
 
[QUOTE="vieras";23003005]Täällä yhä, yritän googlettaa tietoja tuosta 32-kansiosta jotta tiedän saako sitä nyt poistaa vai ei. On kumma, jos v-ttuillessaan ihmiset "neuvoo" asiat päin helvettiä. Varmaan paras sit viedä kone suoraan vaan jollekin ammattilaiselle ku mihinkään voi luottaa :([/QUOTE]

Sulla on siellä joku haittaohjelma, jos sulla on jotain Adawaree tai Spybottia niin aja ne tai virusharava. Pitäis löytää jos on se sama mikä mulle iski tossa pari päivää sitten....
 
[QUOTE="vieras";23003005]Täällä yhä, yritän googlettaa tietoja tuosta 32-kansiosta jotta tiedän saako sitä nyt poistaa vai ei. On kumma, jos v-ttuillessaan ihmiset "neuvoo" asiat päin helvettiä. Varmaan paras sit viedä kone suoraan vaan jollekin ammattilaiselle ku mihinkään voi luottaa :([/QUOTE]

Oletko tosissasi, että internetistä voi saada järkevän vastauksen johonkin?
 
[QUOTE="vieras";23003005]Täällä yhä, yritän googlettaa tietoja tuosta 32-kansiosta jotta tiedän saako sitä nyt poistaa vai ei. On kumma, jos v-ttuillessaan ihmiset "neuvoo" asiat päin helvettiä. Varmaan paras sit viedä kone suoraan vaan jollekin ammattilaiselle ku mihinkään voi luottaa :([/QUOTE]

Kyllä sen voi poistaa! Minä olen töissä tietokoneliikkeessä eli tiedän mistä puhun, moni luulee että sitä ei kannata poistaa tai sen poistaminen ei auta mitään mutta windows palauttaa tärkeät tiedostot itse takaisin koneelle mutta se juttu onkin siinä että se palauttaa vain ne tärkeät eli siellä kansiossa piilevät haittaohjelmat saavat kyytiä. Älä vaan ala maksamaan mistään "ammattilais"palvelusta vaan hoida homma nopeasti itse.
 

Similar threads

Yhteistyössä