H
hiukseton
Vieras
Mun mies aiheuttaa mulle koko ajan harmaita hiuksia, nyt varsinkin kun on kaksi lasta. Ensin hän onnistui järjestämään netissä jonkun flirttisuhteen yhteen vanhaan kaveriinsa, kun jäi tuosta kiinni katui ja sanoi olevansa tyhmä jne...
Tuon jälkeen kaikki meni taas vähän aikaa hyvin, kunnes ukko pelasi nettipeleihin meidän 2kk vuokrat, sai hoidettua tuon asian... Ja kyllä meni niin stressaamiseksi ja riitelyksi koko tammikuu tuon vuokrajutun paljastutta...
Nyt ihan pikku juttu taas tapahtui tänään, joka sai mun hälytyskellot soimaan. Miehelle on kertynyt ylipainoa aika paljon meidän yhdessä olon aikana... Niin tänään meidän vauva löysi tyhjän leivoslaatikon kaapista
Ja muistan että mies toi noita leivoksia kaupasta kahvin kanssa jääkaappiin, mutta ne hävisi sieltä enkä muistanut koko leivoksia kuin vasta nyt. Laatikossa oli siis kaksi leivosta, minulle ja miehelle. Niin mies olikin sitten "salaa" syönyt molemmat ja tunkenut kaappiin kuoret piiloon etten huomaa!! Mulle on yksi paskanhailee saanko jonkun leivoksen, mutta menee jo hieman överiksi että jos ei muuta keksi niin pitää syödä toisen leivos salaa?! Ja nykyään en voi tuoda kaupasta lapsillekaan mitään "säästöön", kun ukko mättää ne yöllä omaan suuhunsa! Aamulla kun olen antamassa lapselle jotain herkkua kaapista, niin ei näy herkkua enää missään! Että voi luoja... ei voi edes lapselle tarkoitettua suffelia säästää kaappiin
Mulla menee hermo, en jaksa murehtia ja stressata kokoajan aikuisen ihmisen takia jonka kanssa pitäisi elää! Nyt oonkin huolesta soikeena, että mihin tuo salasyöminenkin johtaa, siihenkö ettei se kohta jaksa liikkua tai tehdä mitään
Masennustestejä on ukko tehnyt, mutta niiden mukaan ei ole ainakaan masentunut... Ja on työtön, että ehkä liikaa "vapaa aikaakin".
Antakaa jotain neuvoa miten jatkan ja jaksan tästä eteenpäin. Puhumisella ei ilmiesesti ole mieheen mitään vaikutusta...
Tuon jälkeen kaikki meni taas vähän aikaa hyvin, kunnes ukko pelasi nettipeleihin meidän 2kk vuokrat, sai hoidettua tuon asian... Ja kyllä meni niin stressaamiseksi ja riitelyksi koko tammikuu tuon vuokrajutun paljastutta...
Nyt ihan pikku juttu taas tapahtui tänään, joka sai mun hälytyskellot soimaan. Miehelle on kertynyt ylipainoa aika paljon meidän yhdessä olon aikana... Niin tänään meidän vauva löysi tyhjän leivoslaatikon kaapista
Mulla menee hermo, en jaksa murehtia ja stressata kokoajan aikuisen ihmisen takia jonka kanssa pitäisi elää! Nyt oonkin huolesta soikeena, että mihin tuo salasyöminenkin johtaa, siihenkö ettei se kohta jaksa liikkua tai tehdä mitään
Masennustestejä on ukko tehnyt, mutta niiden mukaan ei ole ainakaan masentunut... Ja on työtön, että ehkä liikaa "vapaa aikaakin".
Antakaa jotain neuvoa miten jatkan ja jaksan tästä eteenpäin. Puhumisella ei ilmiesesti ole mieheen mitään vaikutusta...