Apua! Gynegoliginen ongelma,eikä voi mennä gynelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa pliis joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa pliis joku

Vieras
Nyt kyllä ärsyttää. Kävin viikko sitten yksityisellä vakkari gyngologilla ihan vaan rutinitarkastuksessa, kaikki ok, ei otettu papaa koska vuosi sitten otettu. Seuraavana päivänä aloin ihmettelemään todella pahanhajuista runsasta vuotoa. Ikinä ei ole tälläistä ollut. Vaiva paheni aina vaan, ja vkonloppuna seksin jälkeen (yöllä, en käynyt suihkussa sen jälkeen) aamulla haisi koko makuuhuone ihan järkyttävältä. Mitähän helvettiä tämä nyt on ? Kävin heti su-aamuna ostamassa apteekista vagi-c tabletteja, vähän ovat ehkä auttaneet mutta ei kokonaan. Olen odotellut lisäksi menkkoja alkaviksi, joten on ollut myös vatsakipujakin ja muutenkin vähän outo olo ,mutta en voi tietää johtuuko menkoista vai mistä. Nyt sitten tänään alkoi menkat joten en enää voi mennä edes gynelle koska papaa ei voi ottaa kun on menkat. Olemme lisäksi lähdössä ULKOMAILLE viikoksi pe-aamuna. Ei tässä ehdi siis mitään tehdä! Meneekö reissu nyt totaalisesti pilalle kun en tiedä uskaltaako edes uida kun on jotain häikkää alapäässä. Tamponissa näkyi jotain vihreää veren lisäksi. Voi vittu kun ottaa päähän. Ikinä ei ole ollut mitään muuta kuin hiivatulehdusta. Minulla on siis ihan vakkari-kumppani joka on vasektoitu eli meillä ei ole mitään ehkäisyä käytössä. Auttakaa hyvät kanssasiskot! Voiko tän kanssa nyt elää sinne vajaan parin viikon päähän että pääsis ees taas lääkäriin?? Ei tässä oo vaihtoehtojakaan.

Ja eikö tulosten saaminen kestä kuitenkin taas, ja olen tosiaan lähdössä ulkomaille.. Lisäksi minulla on lapset hoidettavana joita en saa mihinkään. gynelle en viittis ottaa mukaan katsomaan. Ja ärsyttää kyllä maksaakin toiset 100 eur kun just viikko sitten kävin. Miten tulehdusta ei näkynyt silloin..

Ei menkat ole este tutkimukselle. Jos tosiaan haisee noin pahasti, niin eiköhän siellä joku paha tulehdus muhi. Vaatii antibioottihoidon parantuakseen, joten hopihopi lääkärille. Tai sitten kyseessä voi olla epäspesifi tulehdus, jos haju on kalamainen, ja sekin vaatiin lääkkeet.