APUA!!! 12v tytön synttäreille mitä ohjelmaa???

  • Viestiketjun aloittaja päivi
  • Ensimmäinen viesti
Janette Mäkinen
Alkuperäinen kirjoittaja ...EN KEKSI...:
Haluisin jonkun teeman synttäreilleni mut en keksi mitää kivaa, haluisin jonkun ``erikoisen`` ja mul on sama ongelma kun mul oikeesti on synttärit jouluna mut me ei keretty pitää ni pidetään pariin viikon pääst...:D mut en oikeesti keksi mitää haluisin jotain erikoista ohjelmaaki mut en keksi..
voisko joku antaa vinkkei ohjelmaan ja teemaan...????...:D





Jooo mä voisin antaa!

Mun synttäreillä on Pinkki teemana joten sä voisit ottaa vaikka naamiaiset tai jos tykkäät koirista nii sun synttäreille voitaisiin vaikka pukeutua koiriks ja juoda "vessanpöntöstä" Tai sitten Fantasia teemakin olisi hauska

 
kärsimätön
Mull olis sama ongelma. Huomen synttärit
en keksi mitää tekemist paitsi aasin häntää, superpallonetsintää, suklaansyöntii, syömistä, pullonpyöritystä, disko, ehkä ulos ei muuta lisää kiitos!

 
Synttäri
No, esimerkiksi sellainen, että kaikilla on haarukat ja veitset ja kaikille yhteiseksi suklaalevy.
Kaikki heittävät vuorollaan noppaa, ja se joka saa esim. 6 saa ruveta syömään niin paljon suklaata kun ehtii. Kaikki yrittävät KOKO AJAN saada kutosta, ja se joka saa kutosen saa
ruveta syömään suklaata. Ymmärsittekö?
Ja sitten toinen leikki: Kaikki istuvat ringissä lattialla ja yksi istuu keskellä.
Sille joka on keskellä pistetään huivi silmille, ettei hän näe mitään.
Sillä aikaa, kun keskellä oleva pyörii, muut vaihtavat paikkaa.
Sitten kun on valmista, keskellä oleva osoittaa johonkin päin, ja se joka on lähimpänä,
mitä keskellä olija osoittaa sanoo PIIP, matalalla tai hyvin korkealla äänellä,niin että
keskellä olija ei arvaisi kuka piipittää. Jos hän arvaa, joutuu kyseisen piipin sanoja keskelle,
mutta jos hän arvaa, hän pysyy keskellä niin kauan, että arvaa.
Toivottavasti näistä on apua, ja olen itse kokeillut noita, ja ne oli tosi kivoja!
Oon 11.v
 
mävaan
Täytän ensi kuusssa 13,ja olen jo nyt suunnittelemassa synttäreitäni! Itse aion kutsua viisi parasta kaveriani meille yökylään viikonlopuksi. Aiomme syödä,mm. karkkia,popcornia,tikkuja - joissa mm. lihapullia,juustoa ja viinirypäleitä sekä pizzaa. Tekemisenä syömisen lisäksi olen suunnitellut ihan oleilemista,laulupelin ja musiikki/urheiluvisan pelaamista sekä mm. suklaansyöntikisaa,julkkisvisailua ja mehujäänsyöntikisaa. Mehunjäänsyönnissä on se hauskaa,kun puikko on niin kylmä ja pitää syödä mahdollisimman nopeasti. :) Loppuaika menee patjojen laittamisessa,juttelussa,oleilussa yms. Tekemistä keksii sittenkin,vaikka ei olisi suunnitellut etukäteen. Kivojen kavereiden kanssa keksii aina tekemistä.
 
miia
Alkuperäinen kirjoittaja Synttäri:
No, esimerkiksi sellainen, että kaikilla on haarukat ja veitset ja kaikille yhteiseksi suklaalevy.
Kaikki heittävät vuorollaan noppaa, ja se joka saa esim. 6 saa ruveta syömään niin paljon suklaata kun ehtii. Kaikki yrittävät KOKO AJAN saada kutosta, ja se joka saa kutosen saa
ruveta syömään suklaata. Ymmärsittekö?
Ja sitten toinen leikki: Kaikki istuvat ringissä lattialla ja yksi istuu keskellä.
Sille joka on keskellä pistetään huivi silmille, ettei hän näe mitään.
Sillä aikaa, kun keskellä oleva pyörii, muut vaihtavat paikkaa.
Sitten kun on valmista, keskellä oleva osoittaa johonkin päin, ja se joka on lähimpänä,
mitä keskellä olija osoittaa sanoo PIIP, matalalla tai hyvin korkealla äänellä,niin että
keskellä olija ei arvaisi kuka piipittää. Jos hän arvaa, joutuu kyseisen piipin sanoja keskelle,
mutta jos hän arvaa, hän pysyy keskellä niin kauan, että arvaa.
Toivottavasti näistä on apua, ja olen itse kokeillut noita, ja ne oli tosi kivoja!
Oon 11.v
 
iik
kaikilla on tää sama ongelma ja niin mullaki. Mun synttärit on 4 päivän päästä enkä todellakaan tiedä 1) millaset pidän 2) ketä kusun? HEELP! mä en halua kutsua koko luokkaa, vaan oikeestaan 2 tyyppiä... mut toi elokuva, pizza, kaupunki juttu on hyvä, mutten kylläkään asu kovin lähellä kaupunkia:( ÄÄH. aattelin pitää sellaset tyyliin sweet twelwe juhlat(pienennetyt) mut en taida jaksaa koska ei oo tapreeks vieraita-.- jos pidän vaan discon ja ruokaa ja sit jotain muuta kivaa? onko mitään paikkoja (mm. mega tzone) jossa voi käydä?
 
Pian 12v
Moikka. Mulla on tossa huhtikuun lopussa 12v synttärit, ja tarvitsisin niihin jonkun teeman, syömis vinkkejä + vähän jotain ohjelmaa pitäs olla valmiina. Ajattelin pitää piknikin, mutta eikös huhti-toukokuun vaihteessa vielä sitä lunta ole paljon? Tai no. Eihän sitä tiedä, mut onko.. No, jos lunta on paljon, eikä ulkona tarkene, niin toinen vaihtoehto on pitää sisällä piknik! :D Jotenkin toi piknik ois niin hauska. Vois samalla jutella, eikä tarviis istuu tuolilla. :D

Mitä "leikkejä" ottaisin? Kaverini ovat vielä aikas leikkisiä ja ns. lapsellisia, ei varmaan murrosikä alkanut vielä. Ainakin he leikkivät mielellään.
Pitäskö ottaa jotain, että leivottais tai jotain.. Haluaisin jotain hiem. "erikoista", mutta en kallista.
Sopiiko 12 vuotiaille vielä pinjatat? Ne on kivoja. :D
Kaverini synttäreillä oli jo levyraati, joten sitä en kai sitten voi pitää.. vai?
Juhliini on tulossa 3tyttöä ja minä. :D
kiitos..
 
Sasa 12 w (kohta...)
Niin mäkään en keksi mitään mut toi Synttärin piip- leikki ois varmaa kiva. Meillä on kyllä tramppa, mutta sekin on jo niin "perinteinen" synttäri- huvi, että ei se mun vieraita ainakaan enää huvita. Autaisitteko mua? Synttärit on jo huomenna. Kiitos vinkeistä jo etukäteen! :D
 
koht 12w.
mul on synttärit tos kuukauden päästä, joten ei viel hirmu paniikkii. mulle tulis vaan mun 2 parasta ystävää, mut ne ei oikein oo ystäviä keskenään... ja ois aikeis et ne molemat jäis yöks.karaoke ja tällaset on pois laskuista ku ei oo mitään pleikkarii. toinen on aika lapsellinen ja toinen niin aikuinen. dicossa ei oo mitään järkee kolmelle hengellä.
 

Yhteistyössä