APUA!!! 12v tytön synttäreille mitä ohjelmaa???

  • Viestiketjun aloittaja päivi
  • Ensimmäinen viesti
Cezz<333
Ooookeii eli leffaa ja totuutta vai tehtavaa pullonpyoritys on laaaaame!!! Ja sit sillee et kaks joukkuet kilpaileee siit et kuka saa makui oikein et silmat peitetaa ja sit vsik jtn hunajaa ja pitää arvaa mita se on iha sika kivaa:)
 
"miitta"
Twister on hauska "peli", samoin jo edelläkin mainitut omat kokkailut; esim.jätskiannoksia on varmasti hauska tehdä; joko vohvelitötteröihin tai annosmaljoihin; paljon vaan nonparelleja, kastikkeita, namuja, vohveleita, kermavaahtoa ym. Sitten se tarinaleikki, että joku kirjoittaa vieraista tarinan, jättäen adjektiivien kohdat tyhjiksi..Vieraat sitten vuorollaan keksii adjektiivin, joka liitetään tarinaan ja kaikilla on yleesä hauskaa, kun hassu, valmis tarina luetaan:O).
 
Hilleeeee
Luulisi tytön olevan omatoiminen ja ottavansa ohjat käsiinsä.Tuon ikäisenä on jo meikit päällä hilluvia tyttöjä + rintsikat päällä, että luulisi heidän keksivän ohjelmankin itse. Aika mamistahan se olis jo tossa iässä, jos äiti hääris ympärillä "meidän annastiina on nyt tässä ja nyt leikitään tätä jee!!" :D en ite ton ikäsenä enää järjestänyt synttäreitä, hahahaa
 
kohta 12v
Kaveri oli äsken tääl meillä niii aateltiin mikä teema ois hyvä nii aattelin talvi teemaa koska mun synttärit on tammikuussa nii talvi kävis hyvin.Kiitti tekemis ideoista, en ois saanut mitään tekemistä päähän ellen ois tullu tälle sivulle <3 kiitos
 
shalaya
Ehkei ihan huomiseksi kerkee, mutta muut kattokaa Polarkids.fi -sivut. Siellä on monenlaista ohjelmaa eri-ikäisille lapsille, kun ei enää nykyään riitä popcornit, limppari ja täytekakku.
 
TYTSY YLÖJÄRVELTÄ
Mul on tos helmikuus 12v synttärit enkä keksi mitään tekemistää... -.- iha tylsää ku en haluis pitää kotona ja sit on talviki... mut joku uima-halli juttu ois kiva mut mis muka sit pitäis??
 
"tytsy"
Ite piän synttärit kolmen yön päästä (12v). Tullee 4, 5 tai 6 kaveria, kaks ehkä tulossa yöksi.. ite en kyllä halua että äiti on siellä kokoajan vahtaamassa. En ihan tiiä et mitä siellä vois tehä mutta ollaan ainaki pullonpyöritystä ja sitte tietenki syyään, jutellaan yms. Nii ja sitte omenaleikki!! Sitä ollaan silleen että laitetaan kahteen sankoon vettä ja sitte tiputettaan kumpaanki omenat.(tässä on vaan 2 kerrallaan) Sitte yritettään suulla saaha ne omenat sieltä sankosta.. on muuten ihan mielettömäm hauska leikki.:D Saattaa vähän kastua.. suosittelen leikkimään kylpyhuoneessa.
Mitä vois muuten laittaa tarjottavaa? Ja mitä muuta vois olla? Räsypokkaa?xD
 
"tytSy"
okei no mul on puoltoist kuukauden pääst sydet ja oon jo kauhees paniikiss et mitä ohjelmaa oikee tuliss? ideoit? :D sinne tulee mun 5 parast ystävää ! mun mielest toi yks ehdotus oli hyvä et ois joku leffa - ilta ja pyytöisin ne yöks ja sillee... mut kyl kelpaa lisääki kaikkee ideoitt !! kiitoss.. :D
 
"terttu"
no mä täytän kohta 12v ja äitin kanssa oon ajatellu että mä otaisin 3 parasta ja ihanaa kamuu meille yökylä synttäreille :) ohjelma: mennä pöytään syömää namii, sipsei,kakkuu, muffineja jotka on itseleipomia, limsaa mehua ja vettä on juomina sitten mennää olohuoneeseen avaan lahjat pullon pyörityksellä ja sitten avaan lahjat ja sitte me kattelleen niitä sitten meillä on wii ja pleikka ni me pelataan niillä ja sit äiti viä meijät elokuviin ja sen jälkee hesee :) sit tullaan illalla kotiin ja onneks perheen pienimmät on mummolassa yötä ;) nii sit tullaa kotii ja meijän pitäis viedä koira ulos lenkille ja hoitaa mun muut eläimet sitte ruvetaa jo pukee ilta vaatteita ja juttelee ja laittamaa patioita paikoilleen :) että tälläset synttärit mulla ;) nii ja onnkes mun synttärit on kesällä ni voidaan pomppii trampalla ja sit äiti sano että voidaan ehkä ostaa pinjaatta eli kaikki hakkaa sitä vuorotellen sit ku se menee rikki ni sit sieltä tippuu namii ja kaikki ryntää vaa hakee kaikkii nameja ken ehtii ;)
 
Kohta 12wee
Tietovisa ja levyraati on kivoja... Pinjata myös :) ja ulkona on kiva
vaa hillua ja vaikka kaupungillaki jos semmone on lähellä ku
on menny karkista ja limsasta iha sekasi x) pullon pyöritys on tosi kivaa ja sitte voi
ottaa paljo kuvia ja enne ku kaverit lähtee voi tulostaa niitä kuvii toisille muistoks :DD
 
just täyttäny 12.v
eka ainaki paras on pullon pyöritys ja sit meikki kisa, siis kuka meikkaa toisen kauniimmaks, leffat varsinkin joku toiminto leffa tai komedia sit vaikka joku esitys kisa ja muodin huipulle kisa yksii parhaimpii juttui :D ainaki ite pidin ja kamut piti tosi paljon
 
morooo
moroo missä kylpylässä 2 kaverinkanna voisi viihtyä olen 12.v sen jälkeen syömään sit ne tulee meille yöks ja katotaan leffa mikä olis sellanen kylpyla joka loytyin hämeeenlinnan läheltä mut ei ailangonkylpylä ?
 
moroooo
Moroo kävisikö teidän mielestä eden siis nnokian kylpylä ólisiko siellä tekemistä 3 tytölle? Vastatkaa pliis koska mull on synttärit kohta enkä oo keksinuy mitään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
-
mullakin on pian syntäärit oon keksiny jo esim:
1.tietovisailuia synttäri sankarista (missä syntynyt,lempi väri.mm)
2.sokko
3.lahjat pullonpyörityksel
4.iso paperi ja jokainen piirtää yhden osan sankarin päästä sankari kertoo esim (korva,suu.mm) lopputulos on hauska :)
 
Vierailija heppahullu
Olen itse ensi viikolla 12v täytän, ja nyt ois ohjelmaa 8 eri-ikäselle tytölle + minä.
Jotain olen keksinyt mm. täältä, esim:
Suklaanoppa
PIIP-peli (löytyy toiselta tai ekalta sivulta)
Pinjata, voi tehä ite
Lahjojen avaus pullonpyörityksellä
Karaoke/Singstar
Kynä pulloon-peli, jossa kynä kiinnitetään narulla vyötärölle, pelaajat joukkueisiin, ja kynät laitetaan selän taakse, jonka jälkeen joukkueet yrittävät mahdollisimman nopeasti saada (yksi pellaaja kerrallaan) kynän pulloon. Tarvitset siis väh. 4 pelaajaa, 2 lasipulloa, narua, kyniä.
Itse en ehkä enää mitään tietovisaa pitäisi.
 

Yhteistyössä