APUA!!! 12v tytön synttäreille mitä ohjelmaa???

  • Viestiketjun aloittaja päivi
  • Ensimmäinen viesti
Meillä neiti keksii ite ohjelmansa, viime vuonna täytti 12v. ja taisivat olla pullon pyöritystä, jotain arvoitusjuttui, discoo ym ym. Kyl ne ite keksii juttui =)
Jos ei, niin tuon ikäiset tykkää jo olla vaan ja jutskata ja syödä herkkui, tai kattoo jotain leffaa ym. Nou hätä !!!
 
päivi
tyttö kun pyysi minua auttamaan ohjelman keksimisessä ja pää on ihan tyhjä.
karaoke oli hyvä idea, ei vain ole laitteita.

hän itse oli suunnitellut paljon ulos ohjelmaa, mutta säätiedotus lupasi huomiseksi sadetta ja nyt pitäisi laittaa uudet suunnitelmat
 
hmm
mitä tarjoilua teillä on?voisiko vieraat osallistua niiden tekoon?muistan omasta lapsuudesta kuinka kiva oli tehdä coctail-paloja ja täyttää pizzoja oman maun mukaan ja sitten ne sai syödä.

jos lapset vielä juhlii vappua, naamareiden tai koristeiden teko on kanssa vaihtoehto, voi kyllä olla et 12v ei siitä enää innostu.

korujen teko, ostat helmiä ja nauhaa, saavat tehdä itselleen rannekorut tms

 
12vee tytsy
kuule.... mä oon ite kakstoista ja mietin samaa mutta sit mä keksin! me oltiin mun frendin synttäreillä sellasta näytelmäleikkiä. jaettiin 2tai3 hengen ryhmät ja sitten kekattiin esityksiä.........
 
Eve
kaikki visat ym, on ok. ja sitte semmonen että ostetaan joku pieni lahja ja laitetaan toosi paljon paperia päälle, sitte laitetaan musiikki soimaan ja vieraat istuu piirissä... lahja kiertää ja ainakun musiikki pysähtyy lahja annetaa seuraavalle joka saa taas aloittaa lahjan repimistä =)) Toimii
 
koht 12 wee =)
täytän itekki 12 ens viikol ja etin just netistä tekemistä mun syndeille ja kyl on jo jtn löytyny nii siks annanki vinkin: koita vaa ettii netistä jtn tekemistä, mä ainaki löysin ja ihan hyvii oli ja sit oli pari ihan hyvää leikkii jollaki sivul nii muuntelin siitä 12 vuotiaale sopivan ja lopputulos on hauska ja omaperäinen! xD
 
Minä
Alkuperäinen kirjoittaja Koht 13v.:
Mull olis sama ongelma. Huomen synttärit
Kun mulla itelläni viime vuonna oli synttärit oli vaikka mitä peleja pullon pyöritystä ja muuta mutta sitten jossain vaiheessa kävi niin että joku ei halunnut alkaa jotain niin se ei ollut kivaa tänä vuonna haluan että synttärini onnistuvat täydellisesti tilataan kaikille happy mealit ja katsotaan leffaa mutta varmistan vielä ja kyselen kavereilta mitä he haluisivat tehdä .. kokeilkaaa samaa ..;D (12.w )
 
Minä
ja sitä vielä että kyllä lapset keksii tekemistä kunhan on tarpeeksi aikaa oon ite 7- vuotiaasta asti valmistanut synttärit itse viime vuonna hypittiin hyppistä terassilla
 
...EN KEKSI...
Haluisin jonkun teeman synttäreilleni mut en keksi mitää kivaa, haluisin jonkun ``erikoisen`` ja mul on sama ongelma kun mul oikeesti on synttärit jouluna mut me ei keretty pitää ni pidetään pariin viikon pääst...:D mut en oikeesti keksi mitää haluisin jotain erikoista ohjelmaaki mut en keksi..
voisko joku antaa vinkkei ohjelmaan ja teemaan...????...:D
 
Tiuku-Maria
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Mulla on sama ongelma! Ei mtn!
Huomenna täytän 12 v. enkä keksi mitää! Viime vuotisiltaki synttäreiltä tuli huonot arvostelut ku en ollu keksiny paljo mitää ohjelmaa muuta ku jotain et hypitään tramballa ja jutellaan ja syödään ja jos saan jotain kivoi lahjoi nii sit niillä jotain tehdään.
 
täs tekemistä SYNTTÄREILLE!
Menkää uimaan, jäätelöautolle, trampalle jos on, laulakaa singstaarii jos on tai jtn karaokee, musaa, tanssimista , pullonpyöritystä.. syökää.. : D ja sit juttelette ja jos tykkää nii kaikkee "piilosta" et erikoiset säännöt siihe et on kivempaa. JA MURHAAJA PELIÄ! :'DD muahaahaa.. joo mut tos jtn. :)
 
ONPAS AJANKOHTAINEN aloitus tänne taas kaiveltu!!!!HU-HUUU!Katsokaa millon tääkin on JO alotettu!!!Varmaan teitin synttäri tekemiset ehtii ohjelmistoon...Juu,tai sit kun toi tyttö täyttää 13v.!!!!Hah-HAH!=)=)=)=)
 
Janette
Moi! Mulla on sunnuntaina kamu synttärit ja en ole keksinyt ohjelmaa niinpä päätin katsoa netistä, mutta täällä ei oikein ole mitään. Ajattelin kyllä että voisisimme laulaa singstaaria ja pelata tietovisa Buzzia. Mutta kyllä siinä pitäisi olla jotain muutakin. Kyllähän me syömmekin siellä! :)
 

Yhteistyössä