APUA!!! 12v tytön synttäreille mitä ohjelmaa???

  • Viestiketjun aloittaja päivi
  • Ensimmäinen viesti
minäääh 12pia
Mulla on sybät kans pia aattelin keväistämeksico tyyliä , limboa,kivaa musaa,,värikkäitä vaatteita,pinjataa ,karaokea,leikkimielinen tanssimatto kisa Ruoka:esim.nacoja,poolia,karkkeja pokcorneja ,jätskiä,muffinsseja ja kakku.
koristelu: esim.pieniä teemaan liittyviä askarteluja,värikkäitä ilmapalloja ja kiva ruokaliina.
plussaa:pienet lahjat ystäville:)
 
liioittelua
mä en vaan tajua tätä nykyajan maailmaa.. miks pitää olla mukamas jotain muuta? jos jenkit käskee tappaa itsensä nii kaikki seuraa perässä. Ei mitää maalaisjärkee näissä hommissa enää oo yhtää!
 
No vaikka pienimuotoiset salonki partyt.
Laitellaan kotitekoisia kasvonaamioita, tehdään kampauksia ja lakataa kynsiä, niin varpaat kuin sormetkin.
Toki voi vielä kysyä ja varmistaa vieraan vanhemmalta, että saako lakata kynsiä jos on epävarma.

Tosin tässä on hyvä olla mukana aikuinen tai vaikkapa parikin, niin ehtii tekemään.
 
puputyttö
miks ette lainaa kirjastosta kirjoja aiheesta synttärit kirjoista saa paljon tietoa ja teema synttäreitä haluaville menkää ihmeessä kandy kingin sivuille siel on peli mist voi saada ideoit . oon ite koht 12.v ja rakastan lukemist.<3
 
puputyttö
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;26391598:
No vaikka pienimuotoiset salonki partyt.
Laitellaan kotitekoisia kasvonaamioita, tehdään kampauksia ja lakataa kynsiä, niin varpaat kuin sormetkin.
Toki voi vielä kysyä ja varmistaa vieraan vanhemmalta, että saako lakata kynsiä jos on epävarma.

Tosin tässä on hyvä olla mukana aikuinen tai vaikkapa parikin, niin ehtii tekemään.
Mun mielestä toi on liika!! Jos juhlat on vaik 2h niin ei siin ajas ehdi noit kaikkii vaik ois kuin nopee ja vaik oiski niin kynsilakois kestää kuivuu ja vikaks ei ehi tekee muuta.
 
puputyttö
Alkuperäinen kirjoittaja minäääh 12pia;26039394:
Mulla on sybät kans pia aattelin keväistämeksico tyyliä , limboa,kivaa musaa,,värikkäitä vaatteita,pinjataa ,karaokea,leikkimielinen tanssimatto kisa Ruoka:esim.nacoja,poolia,karkkeja pokcorneja ,jätskiä,muffinsseja ja kakku.
koristelu: esim.pieniä teemaan liittyviä askarteluja,värikkäitä ilmapalloja ja kiva ruokaliina.
plussaa:pienet lahjat ystäville:)
Tässä on hyvä idea ottakaa mallia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Järkevä
Mul on teille vinkki! Heti synttäreiden jälkeen alkaa surffata vuoden ajan ideoita netistä ja lukee paljon keskustelupalstoja. Sit vaa kaikki ideat jotka kuulostaa vähänkää kivoilta, ylös paperille. Sit synttäreiden lähestyessä voi palata niihin ja valita mieleiset tarjottavat ja ohjelmanrot. Ite teen näin ja se on oikeesti kannattavaa! Sit ei tarvi yrittää huutaa apua näillä keskustelupalstoilla päivä ennen juhlii, ku sillon on myöhästä!
 
Kaunis sekoilija
Mulla on kohta 12 vuotis synttärit ja kutsun sillo mun 2 parasta kaveria yöks meille :) Ne tulee suoraa koulusta ja sit me pidetää muotinäytös xD Mun toine kamu tuo sinne nälkäpelin ja me katotaa se ja sit me käydään ostaa jäätelöö ja vuokrataa leffa makuunista :) ja sit samal me haetaa subit :D Ja oon kyselly vähä mite ne haluis tehä nii toine ehotti nurkkaniekkaa yöl xDDDD(en ala ny kertoo mikä se on mut se on maailma läpin leikki 8"D) jaja sit me katotaa joskus illal ne leffat ja sekoillaa :D (entiiä oliks tästä yhtää apua mut oli pakko laittaa tänne :D)
 
"MöRkÖ"
Mul olis yökylä synttäreille ideoit, mut osa saattaa olla jo tääl keskustelus.. Elikkäs:
1.Ainaski sellanen, et otetaan jostai kännykäl kuvii ja sit ne synttärivieraat ettii ne kuvat. Jokaisella kuvalla on joku kirjain ja sit kun kaikki kuvat/kirjaimet on löydetty niin niistä muodostuu joku sana. KIVAA! :D 2.Jos on yläkerta, niin viraat menee yläkertaan ja "onkii" jotain. ("onki" voi olla hyvin joku hyppis tai kylpytakin naru. ja sit narun päähän pität korin missä on jotai) Superkivaa!! :D:D:D:D:):):)
 
APUVAAA!!!
Elikkäs tyttäreni kaverilla (tytöllä) on 11v. synttärit ja me ollaan ihan hermoraunioina. Me ei nimittäin keksitä hyvää lahjaa, oisko jollakulla hyviä lahjavinkkejä???
 
That girl
Ja aattelin tehä niinku yökylä synttärit, ja pari semmosta pelii keksinkin eka olis semmonen että on 2-3 hengen ryhmät ja jokaiselle ryhmälle annetaan 1 folio kerä ja 1 teippirulla! :D Kaikki menee jonnekki eri huoneisiin.Sitten joku niistä on ns. mallinukke jonka päälle kieputetaan sitä folioo ja yritettäisiin tehdä joku asu, esim juhlamekko. :) Ja sitten kun aika olisi loppu kaikki kokoontuu sinne mihin ootte sopinukki, ja joku on tuomari (vaikkapa aikuinen) ja päättää voittajan ja ite teen ainakin niin että voittaja saa jonku pikku palkinnon, niin tulisi siitäkin vähän jännempää!
 
That girl
Joo siis toi folio juttu ja sitten meillä on uima-allas sisällä +sauna niin siellä varmaan käydään.
Ja sitten jonku leffan varmaa nappastaan ja katotaan sitte yöllä sitä, ja ajattelin mun synttäreille semmosta "Vappu" teemaa sillä eiks vappunahan ole kaikenlaisia värejä ja läppä asuja yms. Sillä aion hommata peruukkeja mitä ihmiset laittaa päähänsä ja sitten muitakin hassuja koristeita. Ja ehkä jonkun pinjatan ja paljon ilmapalloja :D Ja jotain musaa ja omia hengailuja, luulen että rakennetaan meidän sängystä maja, sillä onhan meillä yökyläsynttärit (; Ruokana aattelin jotain herkkuja ja ehkä jonkun "ison keksin" vähän niinku piparin jota saa sitten vieraat koristella mielensä mukaan, ja sipsejä ja karkkeja sinnekki tulee :) Toivon että meille tulis hauska ilta/yö! Ja muuten mun koira tulee sinne joka tulee varmasti olemaan kivoin asia siellä, luulisin :D Se tulee ihan varmasti meidän sänkyyn nukkumaan meidän viereen, mutta aika monta patjaa tarvitsetaan ;D
 
"joku vaan"
jokainen saa oman ilmapallon, ja paperia +kynä ja kaikki kirjottaa siihen jonkun viestin esim vaikka kuolleelle eläimelle tai ihan vaan kivalle kaverille tai vaikkapa pelkästään joku kommentti "Kaunis päivä tänään" . Ja sitten ne taitetaan ja sidotaan ilmapallon naruun kiinni ja jossain vaiheessa kaikki päästä yhtäaikaa ilmapallot taivaalle, joo aika huono .. :I
 
"mä vaan"
Siis mulla ois pari ideaa eli 1,jätesäkki muotinäytös. Eli kaikille annetaan iso jäte säkki ja sitten siitä tehää asu :D Sitten vois olla joku leivonta kisa eli kuka tekee esim hienoimman piparin :D Sit jotain askarteluu jnt...
 
"help"
mulla itellä tossa kohta synttäri,oon kyselly kavereilta et mitä ne haluais tehä...ei tiiä 8 tai 9 tyyppii tulos & serkut jotka ei oikeen tykkää mitään rokista(ite tykkään)et silleen...APUA :)
 
Ajattelin
Olimme viime vuonna et väri teema vois olla kiva siihen esim kutsuu "sinun värisi on esim turkoosi"(johon pitää pukeutuu sitte vaikka tuoli leikkiä ja syötävät eli niin sanottu tarjoilu voisi olla värikäs ja lahjojen jako voisi onnistua että leikkaat pahvista ympyrät ja sitte leikkaat siihen paloja jokaisesta väristä ja se mihin pullo osuu antaa lahjansa.ja sitte viel lopuksi vaika joku leffa näin pidimme viimevuonna ja juhlat onnistuivat mainiosti
 
iitinen
No 12 vuotiaathan vois eka alottaa herkuttelullaa, sitte rupateltas jotainkivoja samalla:) Sitte alettas jotain leffaa kattoon ja siinähän kuluis aika kivasti:) Sitte jos tykkää niin vois otttaa jotain kivoi kuvii. Erillaisii tietovisoja. Pimeä piiloo :D Tyynysotaa se kelpaa ny yleensä kaikille. Trampalla hyppiii ja ottaa sinne ilmapalloja vaikka. Limboa tai ruohoa hyvinki:) Ja vaikka erillaisia syömis/juomis kisoja:) tanssii/ lauluuu:) Siinähän se aika kuluis sit kivastikki jo:) Ja yleensä vieraatki jotain keksii myös vielä:) NO TOS OIS OLLU SIT JOTAIN IDEOITA MUT TOTA LEFFAA SUOSITTELISIN AINAKI:)
 

Yhteistyössä