Anopin mielestä mies ei voi jäädä kotiin lasten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eedla

Aktiivinen jäsen
06.07.2011
7 832
2
36
Erehdyin mainitsemaan sille että kun meen elokuussa töihin niin mieheni (hänen poika siis) jää hoitovapaalle. Anoppi sai kauheen kohtauksen ja alkoi suurella äänellä ihmettelemään että miten mä uskallan jättää sen kotiin lasten kanssa että miehethän on niin surkeita hoitamaan lapsia ja taloutta että ei siitä mitään tuu, koti rehottaa ja lapsista tulee hermoraunioita. :O :laugh: Kovastippa anoppi poikaansa luottaa :whistle:

:laugh::laugh:

Mä olin exän kans sen vanhempien mökillä ja silloinen anoppi soitti sit pojalleen, että älkää nyt ainakaan sitä takkaa ja kiuasta käyttäkö, kun on ollu niin kuivaakin siellä päin!!? :stick: Oltiin molemmat jo yli 25 ja ex oli vielä tottunut erämies.
Paitsi tietty äitinsä mielestä!

• Tykkää
Reactions: Eedla ja Kumipuu
Mun mies oli 1½ vuotta hoitovapaalla esikoisen kanssa ja mun isä aina kettuili hänelle "että vieläkös oot sillä äitiyslomalla, hehheh!".
Nyt mies jäi myös kuopuksen kanssa kotiin ja isäni sanoi mulle että" kyllä mulle olis aikanaa työpaikalla naurettu päin naamaa jos oisin sanonut jääväni jollekin isyyslomalle"... No voi jehna, onneks mun miestä ei paljon nappaa mitä muut siitä ajattelee. On ihan yhtä kelpo, ellei parempikin lastenhoitaja kun minä :D Osaa myös siivota ja tehdä ruokaa =)

Minkä ikäisiä sun lapset Ap on, jotka jää isän hoitoon?

No sitte syksyllä ne on 8v, 5v ja 2v. Ja mieheni todellakin osaa hoitaa lapsia, se on ollu päiväkodissakin joskus töissä :D (tosin ei nyt enää). Ja ennen kolmatta lasta me oltiin kumpikin töissä ja käytiin enimmäkseen töissä vuorotellen. Mies saattoi olla 2-3 päivää putkeen lasten kanssa kotona kun mä olin töissä ja sitte vaihdettiin osia. Tasan osaa hoitaa yhtä hyvin kuin minäkin ja joiltain osin jopa paremminkin. Anoppi ei ehkä sitä oikein tajua kun sen oma mies vain kävi töissä ja sen jälkeen juoksi harrastuksissa. Poikansa ei onneksi oo tullu isäänsä.

• Tykkää
Reactions: Juukelis
En ole ap, mutta olen itse lähtenyt kevennetysti opiskelemaan niin, että miehellä oli hoitovastuu 4-kuisesta ja 2-vuotiaasta. Kävin imettämässä pitkin päivää, mutta hoitovastuu päivien sujumisesta oli miehelläni. Joitakin vuosia tein gradun tilanteessa, jossa mies hoiti kesänajan 1,5 vuotiasta, 3-vuotiasta ja 5-vuotiasta

Anoppi ei ihmetellyt yhtään. Mutta miehellä lapsiinsa sellainen suhde, joka kestää mitä vaan.

Yhteistyössä