ANGIINASTA .. voiko olla....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn tyhmänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja teppana:
kyllä angiinakin voi olla oireettomana!

Näin on.Aikoinaan tytön päiväkodissa oli hirveä epidemia joka kiersi vaan.Kaikki testattiin ja löytyikin kaksi jotka kantoi sitä tietämättään.Siis ei ollut oireita.
 

Yhteistyössä