I
ikipöpö
Vieras
Miks nuo pitää olla tk:ssa aina yhtä pässejä!!!! |O
Minulla on ollut toukokuusta asti kutakuinkin angiina per kk ja nyt taas paraikaa ja TAATUSTI tietävät tämän jutun siellä jo kaikki ja aina todellakin on angiinasta kyse. Kuureja on uponnut.
Nyt sitten taas iski angiina, ERITTÄIN selvä angiina ja kun soitin aikaa, niin sanoivat, ettei sitä vielä voi tietää, täytyy katsoa huomiseen asti ainakin! Siis voi käki. Aivan kun en tätä jo tietäisi. :headwall:
Jos saisin lääkärin suoraan kiinni, irtoaisi kuuri aivan varmasti puhelimen kautta, niin tuttu on jo tämä juttu, mutta ne perrrrrrr*een vastaanottotätit...arghh.
Minulla on ollut toukokuusta asti kutakuinkin angiina per kk ja nyt taas paraikaa ja TAATUSTI tietävät tämän jutun siellä jo kaikki ja aina todellakin on angiinasta kyse. Kuureja on uponnut.
Nyt sitten taas iski angiina, ERITTÄIN selvä angiina ja kun soitin aikaa, niin sanoivat, ettei sitä vielä voi tietää, täytyy katsoa huomiseen asti ainakin! Siis voi käki. Aivan kun en tätä jo tietäisi. :headwall:
Jos saisin lääkärin suoraan kiinni, irtoaisi kuuri aivan varmasti puhelimen kautta, niin tuttu on jo tämä juttu, mutta ne perrrrrrr*een vastaanottotätit...arghh.