Voihan tk!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikipöpö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikipöpö

Vieras
Miks nuo pitää olla tk:ssa aina yhtä pässejä!!!! |O
Minulla on ollut toukokuusta asti kutakuinkin angiina per kk ja nyt taas paraikaa ja TAATUSTI tietävät tämän jutun siellä jo kaikki ja aina todellakin on angiinasta kyse. Kuureja on uponnut.
Nyt sitten taas iski angiina, ERITTÄIN selvä angiina ja kun soitin aikaa, niin sanoivat, ettei sitä vielä voi tietää, täytyy katsoa huomiseen asti ainakin! Siis voi käki. Aivan kun en tätä jo tietäisi. :headwall:
Jos saisin lääkärin suoraan kiinni, irtoaisi kuuri aivan varmasti puhelimen kautta, niin tuttu on jo tämä juttu, mutta ne perrrrrrr*een vastaanottotätit...arghh.
 
Auts, angiina noin usein? :o Multa vietiin samasta syystä nielurisat ollessani n. 17 v...suosittelen, jos ei oo jo tehty :)

Onnistuiskohan se, että jätät soittopyynnön lääkärille? :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
eikö kukaan lääkäri ole huolissaan, jos noin monta angiinaa? oletko käynyt erikoislääkärillä? itse olin jo vaatinut jatkotutkimuksia.

No tk-lääkärit eivät todellakaan sano mitään, kuuria kyllä antavat ja hyvä niin, sillä aina se sillä menee ohi. Nielurisoja en lähde hevillä leikkauttaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ikipöpö:
No tk-lääkärit eivät todellakaan sano mitään, kuuria kyllä antavat ja hyvä niin, sillä aina se sillä menee ohi. Nielurisoja en lähde hevillä leikkauttaan.

Mieti, mitä kymmenkunta lääkekuuria vuodessa tekee sun vastustuskyvylle ja terveydelle...? :/

Tietty, jos ei haittaa, niin ei siinä sitten mitään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ikipöpö:
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
eikö kukaan lääkäri ole huolissaan, jos noin monta angiinaa? oletko käynyt erikoislääkärillä? itse olin jo vaatinut jatkotutkimuksia.

No tk-lääkärit eivät todellakaan sano mitään, kuuria kyllä antavat ja hyvä niin, sillä aina se sillä menee ohi. Nielurisoja en lähde hevillä leikkauttaan.

Ei kai ne mitään sanokaan kun et edes haluaisi käydä siellä, kuurin vaan tarttisit soiton perusteella. Kyllä mä olisin paljon mielummin leikkaukseen menossa. Kohta sulla on niin resistenttejä bakteereita siellä elimistössäs ettei niihin tehoo mikään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ikipöpö:
Miks nuo pitää olla tk:ssa aina yhtä pässejä!!!! |O
Minulla on ollut toukokuusta asti kutakuinkin angiina per kk ja nyt taas paraikaa ja TAATUSTI tietävät tämän jutun siellä jo kaikki ja aina todellakin on angiinasta kyse. Kuureja on uponnut.
Nyt sitten taas iski angiina, ERITTÄIN selvä angiina ja kun soitin aikaa, niin sanoivat, ettei sitä vielä voi tietää, täytyy katsoa huomiseen asti ainakin! Siis voi käki. Aivan kun en tätä jo tietäisi. :headwall:
Jos saisin lääkärin suoraan kiinni, irtoaisi kuuri aivan varmasti puhelimen kautta, niin tuttu on jo tämä juttu, mutta ne perrrrrrr*een vastaanottotätit...arghh.

Sairaala on hyvin autoritäärinen työpaikka. Siellä on hyvin paljon sääntöjä ja selvä nokkimisjärjestys. On varmasti lääkärin ohje, kuinka mainitsemiesi vastaanottotätien on toimittava, kun potilas soittaa. Siinä ei valitettavasti vastaanottotäti saa päättää asioista oman järkensä mukaan, mikäli haluaa työskennellä itselleen inhimillisissä työoloissa. Ne lääkärit ovat ihan itse asian halunneet niin, ettei heitä saa suoraan kiinni eli ei häiritä "turhilla" puheluilla. Sitten käy juuti näin, että nokkimisjärjestyksessä matalammalla olevat saavat jokapaikassa syyt ja haukut niskoillensa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Asiantuntija tältä alueelta.:
Alkuperäinen kirjoittaja ikipöpö:
Miks nuo pitää olla tk:ssa aina yhtä pässejä!!!! |O
Minulla on ollut toukokuusta asti kutakuinkin angiina per kk ja nyt taas paraikaa ja TAATUSTI tietävät tämän jutun siellä jo kaikki ja aina todellakin on angiinasta kyse. Kuureja on uponnut.
Nyt sitten taas iski angiina, ERITTÄIN selvä angiina ja kun soitin aikaa, niin sanoivat, ettei sitä vielä voi tietää, täytyy katsoa huomiseen asti ainakin! Siis voi käki. Aivan kun en tätä jo tietäisi. :headwall:
Jos saisin lääkärin suoraan kiinni, irtoaisi kuuri aivan varmasti puhelimen kautta, niin tuttu on jo tämä juttu, mutta ne perrrrrrr*een vastaanottotätit...arghh.

Sairaala on hyvin autoritäärinen työpaikka. Siellä on hyvin paljon sääntöjä ja selvä nokkimisjärjestys. On varmasti lääkärin ohje, kuinka mainitsemiesi vastaanottotätien on toimittava, kun potilas soittaa. Siinä ei valitettavasti vastaanottotäti saa päättää asioista oman järkensä mukaan, mikäli haluaa työskennellä itselleen inhimillisissä työoloissa. Ne lääkärit ovat ihan itse asian halunneet niin, ettei heitä saa suoraan kiinni eli ei häiritä "turhilla" puheluilla. Sitten käy juuti näin, että nokkimisjärjestyksessä matalammalla olevat saavat jokapaikassa syyt ja haukut niskoillensa.

Siis tää on niin totta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Asiantuntija tältä alueelta.:
Sairaala on hyvin autoritäärinen työpaikka. Siellä on hyvin paljon sääntöjä ja selvä nokkimisjärjestys. On varmasti lääkärin ohje, kuinka mainitsemiesi vastaanottotätien on toimittava, kun potilas soittaa. Siinä ei valitettavasti vastaanottotäti saa päättää asioista oman järkensä mukaan, mikäli haluaa työskennellä itselleen inhimillisissä työoloissa. Ne lääkärit ovat ihan itse asian halunneet niin, ettei heitä saa suoraan kiinni eli ei häiritä "turhilla" puheluilla. Sitten käy juuti näin, että nokkimisjärjestyksessä matalammalla olevat saavat jokapaikassa syyt ja haukut niskoillensa.

Lääkärillä tuppaa olemaan aika paljon potilaita tk:ssa. Tiedät varmaan että yhtä potilasta kohden on varattu n 15-20 min aikaa saneluineen ja muine oheistöineen. Siinä kun vielä potilas pääsisi suoraan soittamaan milloin tahansa, niin koko päivä menee sekaisin. Ihan riittävästi sekoittaa jo hoitajien soitot, mahdolliset ylimääräiset potilaat, "ihan nopeasti vilkaistavat" jutut ym. Jokainen vastaanotossa työskentelevä tietää kyllä olevansa etulinjassa ja saavansa kaiken sonnan ensimmäisenä niskaansa. Vaikka siihen ovatkin syyttömiä.
 

Yhteistyössä