Y
yää
Vieras
Sain nielurisoistani pullautettua muutaman propun (YÖK) pois... ja sen jälkeen alkoi kauhea kurkkukipu. Kurkku on ihan punainen ja muutama vaalea länttikin on kurkussa. Voiko näin tulla angiina?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yää;27923306:Sain nielurisoistani pullautettua muutaman propun (YÖK) pois... ja sen jälkeen alkoi kauhea kurkkukipu. Kurkku on ihan punainen ja muutama vaalea länttikin on kurkussa. Voiko näin tulla angiina?
Toki voi jos kurkun pinta on mennyt rikki ja bakteeri on päässyt ottamaan vallan. Ei välttämättä juuri angiina mutta joku muu paikallinen pöpö. Mene lääkäriin, saatat tarvita antibiootit.