J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei voiAlkuperäinen kirjoittaja minun mielipiteeni:Kylläpä on nyt puhuttu siitä kuinka suuseksi ja persepanot ovat tärkeitä, tai muuten mennään vieraisiin... Tietty on tullut asiallistakin keskustelua.
Omalta kohdaltani voisin sanoa että nuorempana otin poikakavereiltani suihin ja VIHASIN sitä. MInua kans oksettaa oikeasti koko homma, vaikka ois kuin puhdas mies kyseessä! Jotenkin yritin vaan uskotella teininä itselleni että "kyllä tämä tästä...". :/ Kokeilin tällöin myös muutaman kerran anaaliseksiä, eikä sekään ollut minun juttuni. Sattui ihan järkyttävän paljon, vaikka oli kyllä huolella valmisteltu ja liukastettu ja olin todellakin rentona!
Jossain parinkympin tietämillä, kun aloin jo inhota ja vältellä koko seksiä, tajusin että seksihän onkin kivaa, koska mun EI todellakaan tarvi tehdä YHTÄÄN mitään, mitä en halua, tai mikä ei tunnu hyvältä!! Nyt olen 28-vuotias ja kaksi pitkää suhdetta ollut tämän oivallukseni jälkeen (toinen edelleen menossa!) enkä ole enää kertaakaan ottanut suihin, enkä harrastanut persepanoja!! Kumpikaan näistä miehistäni ei ole niitä KERTAAKAAN myöskään vongannut, asiasta on heti suhteen alussa keskusteltu ja miehet ovat olleet täysin tyytyväisiä tähän ja kunnioittaneet minun mielipiteitäni!Minua ei ole myöskään petetty, enkä itse ole pettänyt, vaan molemmat osapuolet ovat olleet hyvin tyytyväisiä seksielämäämme!
Minä en vaadi mieheltä suuseksiä, mutta molemmat näistä miehistä ovat RAKASTANEET suuseksin antamista ja suorastaan vaativat saada nuolla minua. Tietenkin olen tästä hyvin kiitollinen ja onnekas!
![]()
Pakko sanoa kaikille, jotka nyt ajattelevat minun olevan niuho ja tiukkapipoinen, että seksielämä voi olla molemmille osapuolille täysin tyydyttävä, villi, kokeileva ja mahtava ihan ilman suuseksiä tai persepanojakin!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pakosta?:Mitä mieltä olette suhteesta, jossa mies vonkaa koko ajan anaaliseksiä ja suihinottoa?
Anaaliseksiä olemme koettaneet ja se sattui aivan sairaasti. En ole sen jälkeen siihen suostunut ja selitin miksi.
Suihinotto on toinen asia, mikä mua oksettaa. Olemme sitä koittaneet ja mua alko kirjaimellisesti yrjöttään, en voinut sille mitään.
Kaikesta huolimatta hän niitä pyytää. Mun miekestä, meillä ei ole kaikki arvot kohdallaan, kun toisen mielepiteillä ym. ei ole mitään väliä.
Mitä olette mieltä, ja miten muut miehet suhtautuvat kun ko. asiosta kieltäydytään?
Alkuperäinen kirjoittaja Väärä tekniikka?:a) Jos anaaliseksi sattuu, teillä on väärä tekniikka. Käyttäkää liukkaria (ehdottomasti) sekä munan päässä että reiällä. Sitten se muna siihen reiälle, eikä saa yhtään tunkea sitä väkivaltaisesti sisään. Sulkijalihas kyllä rentoutuu, kun antaa munan pikkuisen nojata reikään ja odottelee siinä. Maltti on valttia ja hitaus avainsana.
aivan oikein edelleselle.
Sukupuolielimet pitää pestä!!! Ei miehen peniksessä maistu virtsa eikä mikään muukaan paha jos se on pesty!
Kumpikaan ei haise eikä maistu pahelle, ei mies eikä nainen jos pesee itsensä. Näillä palstoilla huomaa, että suomalaisten hygieniataso on tosi alhaalla, kun aina joku valittaa että puolison alapää haisee. Hygieniasta kun huolehtii niin ei haise eikä maistu pahalle.