T
tätsykkä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö vain;10606565:Heippa!
Mitä mieltä olette tästä: tänään kun tulimme molemmat väsyneenä töistä kotiin, kehkeytyi meille ikävä (turha) riita poikaystäväni kanssa. Siinä sitten purettiin molemmat kiukkua toisiimme verbaalisesti, kunnes poikaystäväni sanoi mulle, että "vitun ruma ämmä".
Olin niin pöyristynyt, etten osannut sanoa enää mitään... Hän ei ole koskaan ennen haukkunut mua rumaks tai muutenkaan haukkunut ulkonäköäni; ei edes riidoissa. Eikä kukaan exäkään ole koskaan "alentunut" tuolle tasolle. Nyt tunnen itseni todella loukatuksi enkä tiedä miten suhtautua tuohon letkaukseen.
Sanottakoon vielä että olen sopusuhtainen ja urheilullinen nainen, ja olen aina saanut positiivisia kommentteja ulkonäöstäni (kaunis jne.). Minulla ei ole mielestäni huono itsetunto, mutta silti tuo kommentti todella sattui, ja nyt mietin miten henkilö joka rakastaa mua voi sanoa jotain noin inhottavaa.
Mitä mieltä siis olette: voiko tuollaisen "heiton" laittaa riidan piikkiin, vai pitäisikö siihen suhtautua vakavemmin? Onko nyt tapahtunut joku käänne huonompaan, eli onko poikaystäväni suhtautuminen muhun muuttunut?
T. ihmettelevä
Ulkomaijoitukseen vaan tuollainen poikaystävä.