anaaliseksiä ja suihinottoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pakosta?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä ap valitettavasti kuulostat tosi tylsältä ja itsekkäältä! Ei ihme, jos miehellä tulee halu käydä vieraissa...

Itse olen nykyisessä suhteessani miestäni aktiivisempi osapuoli. Hän haluaa pitkiä ja helliä esileikkejä, kun taas itse vaan haluaisin käydä hänen kimppuunsa aika nopeasti...
Meillä se olen ollut minä, joka on ehdotellut uusia asentoja ja ollut muutenkin jatkuvasti kokeilemassa uutta. Voi ja jos mieheni joskus peppupanoa ehdottaisi, niin olisin ihan fiiliksissä!!

Joskus nuorena ja kokemattomana pidin ajatusta suihinotosta ällönä, mutta kun tajusin, miten paljon nautintoa voin miehelle niin tuottaa, kaikki ällötys oli tiessään. Nykyään se on tosi hauskaa ja seksikästä...

Olisin aluksi luullut, että perseeseen painaminen sattuu kauheasti, silti se kuitenkin kiinnosti. Kivun pelko vaan esti toteuttamasta... Kerran eräs mies kuitenkin painoi mua peppuun ja että oli kivaa! Vaikken aluksi edes ollut kauhean kiihottunut, tuntui se musta silti paljon kivemmalta kuin perinteinen, eikä edes sattunut yhtään, paitsi alussa vähän nipisti...

Nyt oon miettinyt, että oon varmaan enemmän äijä, kun mieheni, sillä oon harkinnut pettäväni häntä siksi, että saisin sängyssä kiihkeämpää menoa. Siis onhan se suutelu ihan söpöä, mutta en mä pelkästään siitä niin kauheita kiksejä saa. Nyt sain sentään vihdoinkin mieheni ottamaan multa suihin, kun itse olin ensin ottanut häneltä ikuisuuden...

Elikkä siis avoimuutta ja kokeilunhalua, ihmiset! Piristää kummasti elämää...

Vai niin honey. Ehkä et lukenut yhtään mitään tästä kirjoittelusta..
siis nimenomaan minä olen yrittänyt toteuttaa toiveita,mutta kun ne vaan tuntuvat vastenmieliseltä. Sulla saa olla ihan mitkä mielipiteet hyvänsä EVVK!!!

Minä seurustelin 7v miehen kanssa, joka oli kiltti, mutta jonka kanssa rakastelu ei kiihottanut minua kovinkaan paljon. Seksi oli hyvin perinteistä ja nopeaa, otin hänelt' suihin todella harvoin, enkä ikinä nauttinut siitä. Ajattelin että en pidä suihin otosta, mutta nyt luulen että jollain promitiivisellä tasolla olin vihainen hänelle siitä, että oli niin kiltti, (ja epävarmakin), eikä pystynyt tyydyttämään minua, vaikka olikin paras ystäväni.

Nyt tapailen miestä, joka dominoi sekä sängyssä että sen ulkopuolella. Hänen kanssaan joudun vähän väliä kokemaan sen, että minun mielipiteeni jyrätään enkä pysty ohjaamaan asioita haluamaani suuntaan niin kuin olen tottunut tekemään. Tämä turhauttaa ja suututtaa usein. Silti, otan häneltä suihin milloin vain, pyydettäessä tai pyytämättä, ja nielen jopa lastit. olen myös antanut panna peppuun, ja kiihotun siitä, kun hän valmistelee peppua huolellisesti, mutta odottaa myös minun tekevän parhaani. Heti jos sattuu oikeasti, hän perääntyy, ja rauhoittelee hellästi. Jos taas en keskity, vaan jännitän ja urputan, hän läimäyttää vähän pepulle ja käskee hieman kärsimättämällä äänellä rentoutua. Siinä tulee sellainen hassu tunne, että päämääränä on saada kyrpä laukemaan pyllyyn, ja mies on hommassa prpjektopäällikkönä. Minä vaan yritän parhaani mukaan kuunnella ohjeita ja toimia niiden mukaan. Sitten kun menee, niin se sama valta-asetelma säilyy itse panon ajan, ja on kiihottava.

Jos nyt kumminkin vastaisin alkuperäiseen kysymykseen niin tässä mielpiteeni.

Jos nainen tuntee että anaaliseksi ei ole hänen 'alaansa' tai tuntee sen vähäänkin epämiellyttäväksi sitä ei tulisi miehen silloin vongata ko naiselta, samoin on suihinoton laita,..joiltakin nuo hommat käy ja joiltakin vaan ei..siinä koko homma..pakotta ei naisia saa eikä painostaa moisiin hommiin sillä ne naiset jotka siihen suostuu ilmaiseen sen itse joi hyvissä ajoin seurustelun alkumetreillä!

Kai nyt helkatti ihmiset puhuu jo parin ensimmöäisen seksiaktin jälken toisilleen et mitkä on toiveet ja mitkä on sopivat jutut niin ettei toista alisteta tai pakoteta!

Totesin saman kun edellinen, että aikuiset vastaavat asiallisesti ja pojanklopit mahtailevat ja samaten nuoret vielä vähän tietämättömät tytöt.
Joka tapauksessa olen samaa mieltä kuten useat vastanneet, että suhteessa molempien mielipiteitä pitää kunnioittaa, toiveita toteuttaa parhaan mukaan, mutta ei saa pakottaa sellaiseen mitä toinen ei halua.

edelleen törmään siihen, että minulle sanotaan, ota suihin, ota, ota... ja kun kieltäydyn jos en halua, kuulen väheksyvän: no ei sitten mitään kun ei kelpaa. Ja se seksi oli siinä. reilua, eikö vaan?

Tollaset äijät on paskapäitä.Mä oon sun kannalla.Turha tollaselle on mitään antaa.Hygienia on tärkeä asia ja sun mielellä pitäis olla ukolle väliä.

Hyviä normaali miehiä harvassa löytyy..yms muuttuneita..
Toivotan sulle kaikkea hyvää..ja jos joku urpo puhuu pelkästä lähetyssaarnaja asennusta ni kyllä naisen ja miehen intiimi alueet voivat kohdata mielenkiintoisella tavalla jänskissä paikoissa vaikka kotosalla ilman sitä peppua tai suihinottoa.

Ja mäkin voisin elää ilman seksiä ukkojen kanssa ja pillun nuolemista kukaan ei osaa vaikka väittäis kui se tntuukin ällöltä.

Ennen kaikkea läheisyys.
Väärin on nussia kaikkea kävelevää mihin sattuu kuuntelematta toisen mielipiteitä ja satuttaa muita ympärillään.Loppujenlopuksi tekee hallaa vain itselleen.

Minä en tule ikinä ymmärtämään sitä mitä hienoa on olla monen eri tuntemattoman ihmisen kanssa.Väärin.

Kylläpä on nyt puhuttu siitä kuinka suuseksi ja persepanot ovat tärkeitä, tai muuten mennään vieraisiin... Tietty on tullut asiallistakin keskustelua.

Omalta kohdaltani voisin sanoa että nuorempana otin poikakavereiltani suihin ja VIHASIN sitä. MInua kans oksettaa oikeasti koko homma, vaikka ois kuin puhdas mies kyseessä! Jotenkin yritin vaan uskotella teininä itselleni että "kyllä tämä tästä...". :/ Kokeilin tällöin myös muutaman kerran anaaliseksiä, eikä sekään ollut minun juttuni. Sattui ihan järkyttävän paljon, vaikka oli kyllä huolella valmisteltu ja liukastettu ja olin todellakin rentona!

Jossain parinkympin tietämillä, kun aloin jo inhota ja vältellä koko seksiä, tajusin että seksihän onkin kivaa, koska mun EI todellakaan tarvi tehdä YHTÄÄN mitään, mitä en halua, tai mikä ei tunnu hyvältä!! Nyt olen 28-vuotias ja kaksi pitkää suhdetta ollut tämän oivallukseni jälkeen (toinen edelleen menossa!) enkä ole enää kertaakaan ottanut suihin, enkä harrastanut persepanoja!! Kumpikaan näistä miehistäni ei ole niitä KERTAAKAAN myöskään vongannut, asiasta on heti suhteen alussa keskusteltu ja miehet ovat olleet täysin tyytyväisiä tähän ja kunnioittaneet minun mielipiteitäni! :) Minua ei ole myöskään petetty, enkä itse ole pettänyt, vaan molemmat osapuolet ovat olleet hyvin tyytyväisiä seksielämäämme! :) Minä en vaadi mieheltä suuseksiä, mutta molemmat näistä miehistä ovat RAKASTANEET suuseksin antamista ja suorastaan vaativat saada nuolla minua. Tietenkin olen tästä hyvin kiitollinen ja onnekas! :)

Pakko sanoa kaikille, jotka nyt ajattelevat minun olevan niuho ja tiukkapipoinen, että seksielämä voi olla molemmille osapuolille täysin tyydyttävä, villi, kokeileva ja mahtava ihan ilman suuseksiä tai persepanojakin!!! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja minun mielipiteeni:
Kylläpä on nyt puhuttu siitä kuinka suuseksi ja persepanot ovat tärkeitä, tai muuten mennään vieraisiin... Tietty on tullut asiallistakin keskustelua.

Omalta kohdaltani voisin sanoa että nuorempana otin poikakavereiltani suihin ja VIHASIN sitä. MInua kans oksettaa oikeasti koko homma, vaikka ois kuin puhdas mies kyseessä! Jotenkin yritin vaan uskotella teininä itselleni että "kyllä tämä tästä...". :/ Kokeilin tällöin myös muutaman kerran anaaliseksiä, eikä sekään ollut minun juttuni. Sattui ihan järkyttävän paljon, vaikka oli kyllä huolella valmisteltu ja liukastettu ja olin todellakin rentona!

Jossain parinkympin tietämillä, kun aloin jo inhota ja vältellä koko seksiä, tajusin että seksihän onkin kivaa, koska mun EI todellakaan tarvi tehdä YHTÄÄN mitään, mitä en halua, tai mikä ei tunnu hyvältä!! Nyt olen 28-vuotias ja kaksi pitkää suhdetta ollut tämän oivallukseni jälkeen (toinen edelleen menossa!) enkä ole enää kertaakaan ottanut suihin, enkä harrastanut persepanoja!! Kumpikaan näistä miehistäni ei ole niitä KERTAAKAAN myöskään vongannut, asiasta on heti suhteen alussa keskusteltu ja miehet ovat olleet täysin tyytyväisiä tähän ja kunnioittaneet minun mielipiteitäni! :) Minua ei ole myöskään petetty, enkä itse ole pettänyt, vaan molemmat osapuolet ovat olleet hyvin tyytyväisiä seksielämäämme! :) Minä en vaadi mieheltä suuseksiä, mutta molemmat näistä miehistä ovat RAKASTANEET suuseksin antamista ja suorastaan vaativat saada nuolla minua. Tietenkin olen tästä hyvin kiitollinen ja onnekas! :)

Pakko sanoa kaikille, jotka nyt ajattelevat minun olevan niuho ja tiukkapipoinen, että seksielämä voi olla molemmille osapuolille täysin tyydyttävä, villi, kokeileva ja mahtava ihan ilman suuseksiä tai persepanojakin!!! ;)
Ei voi

Alkuperäinen kirjoittaja pakosta?:
Mitä mieltä olette suhteesta, jossa mies vonkaa koko ajan anaaliseksiä ja suihinottoa?
Anaaliseksiä olemme koettaneet ja se sattui aivan sairaasti. En ole sen jälkeen siihen suostunut ja selitin miksi.
Suihinotto on toinen asia, mikä mua oksettaa. Olemme sitä koittaneet ja mua alko kirjaimellisesti yrjöttään, en voinut sille mitään.
Kaikesta huolimatta hän niitä pyytää. Mun miekestä, meillä ei ole kaikki arvot kohdallaan, kun toisen mielepiteillä ym. ei ole mitään väliä.
Mitä olette mieltä, ja miten muut miehet suhtautuvat kun ko. asiosta kieltäydytään?

En jaksanut lukea kaikkia kolmea sivua vastauksia, joten voi olla, että tulee samaa asiaa kuin muilla.

a) Jos anaaliseksi sattuu, teillä on väärä tekniikka. Käyttäkää liukkaria (ehdottomasti) sekä munan päässä että reiällä. Sitten se muna siihen reiälle, eikä saa yhtään tunkea sitä väkivaltaisesti sisään. Sulkijalihas kyllä rentoutuu, kun antaa munan pikkuisen nojata reikään ja odottelee siinä. Maltti on valttia ja hitaus avainsana.

b) Jos suihinotto yrjöttää (fyysisesti), teillä on mahdollisesti väärä tekniikka: ilmeisesti otat kullin liian syvälle kurkkuusi (ellei sitten kyse ole kuvotuksesta koko asiaa kohtaan, jolloin kehottaisin käsittelemään asiaa kahden kesken ja ehkä terapiassa). Kullin tärkein kohta on se kieleke varren ja terskan yhtymäkohdassa. Miehellesi varmaan riittää, jos aloitat lipoen kielellä kullin vartta, terskan päätä ja tätä nimenomaista kielekettä. Välillä vetelet käsillä pitkiä vetoja tai nopeaa nykytystä terskan päässä, välillä suulla imet, lipsutat ja pyörittelet kieltäsi siinä kullin yläpäässä tai hamuilet vartta. Halutessasi voit toki imeä myös syvemmältä, mutta ainakin minulla tulee helposti oksennusrefleksi, jos munan tunkee nieluun, vaikka muuten tykkäänkin nuolla miestäni.

Käsien ja suun yhteispeliä siis!

Älä AP välitä nuista kommenteista, että MINÄ EN KYLLÄ YMMÄRRÄ MIKÄ OKSETTAA JA IHAN NORMAALIA OTTAA SUIHIN jne. Minä tiiän, että on oikiasti ihmisiä, jotka on herkempiä yökkäämään. Joillakin yököttää hampaiden pesukin ihan sairaasti.

Käske miehes huolehtia hygieniasta ja keskity vaikka palleihin ja varren nuolemiseen. Opettele käteen vedon ja koskettelun mestariksi niin hän ei kaipaa suihinottoa, ainakaan niin usein. Käteen vedon ja suihinotonkin voi yhdistää, se on huomattavasti helpompaa. Lisäksi pieni -ja keskikokoisten kullien kans pelehtivät eivät ymmärrä, että iso kalu on myös hankala suihinotossa vaatii ainaki harjoitusta :) Sano äijälles, että kun oot saanu panna sitä dildolla perseeseen ja se on juonu spermansa lasista ja voi sanoa nauttivansa niin teet saman ;) Ei se tarkota, että seksi ois huonoa jos ei kaikkeen suostu. Pettäminen saattaa tulla kysymykseen jos äijäs törmää johonki naiseen joka perse eellä hyppää syliin, mutta toivotaan ettei hän lankea kiusaukseen. Kunnon liukaste, hitaat työnnöt, vähän kerrallaan pitkien essareitten jälkeen (ja mielellään hoitele samalla itteäs pimpin puolelta) niin saattaa se peppuseksi luonnistua vielä. Piä ittes naisena ja vaadi nautintoja itsellesikin!!

Alkuperäinen kirjoittaja Väärä tekniikka?:
a) Jos anaaliseksi sattuu, teillä on väärä tekniikka. Käyttäkää liukkaria (ehdottomasti) sekä munan päässä että reiällä. Sitten se muna siihen reiälle, eikä saa yhtään tunkea sitä väkivaltaisesti sisään. Sulkijalihas kyllä rentoutuu, kun antaa munan pikkuisen nojata reikään ja odottelee siinä. Maltti on valttia ja hitaus avainsana.

Ei se ihan aina noinkaan ole. Jos miehellä on hk-n sinistä paksumpi kalu, niin tuo ei kaikilla mahdu pyllynreikään sattumatta.

mun vaimoni rakastaa spermaa ja ottaa usein suihin, imee koko lastin ja tietty nielee. Se tykkää siitäkin kun saa kyrpåå syvälle peppuunsa, muitten kanssa en perseeseen nussinut olekaan. Täytyy olla herkkä, varovainen vaikka itse se kyllä on tosi himokas, suihin se on yrittänyt ottaa bussissaki mutta itse jänistin. Se vaan runkkasi mun etumusta ja kyllähän multa sitten tuli housuihin...Anaaaliseksiä ei sentään ole yleisellä paikalla harjoitettu, kyllä mun naiseni kuitenkin sen verran kiljuu, tosin uskoisin että nautinnosta kun sitä niin haluaa.

aivan oikein edelleselle.

MÄ RAKASTAN MIEHENI KYRPÄÄ, EI OLE MITÄÄN PAREMPAA KUIN OTTAA SILTÄ KUNNOLLA SUIHIN. imen ja nuolen puristellen palleja. SE ON MUA VÄHÄN NUOREMPI JA SILLÄ ON IHANAN ISO KALU. ihaninta on saada sen iso lasti suuhun, imen viimeiseen pisaraan ja tottakai nielen, sperma on helkutin hyvää...Olen elämäni aikana ottanut monilta miehiltä suihin, en ymmärrä miksi joku ei siitä pidä. Mun mieheni kyllä osaa myös nuolla mun pillua ja varsinkin siitä tykkään kun se työntää kielensä mun peräaukkoon, ei ole ihanampaa tunnetta kun rakas suorastaan nussiin persettäni kielellään. Kokeilkaa naiset, mä oon siitä jo varmaan riippuvainen. 69 kun sen kyrpä on suussani ja sen kieli nussii parsettäni...

Viimeksi muokattu:
Itse tykkään niin peppupanosta kuin ottaa kullia suuhun ja mua kiihottaa kun mies voihkii nautinnosta ja jatkan imemistä kunnes lasti ruiskuaa suuhun, nielen vielä kaaiken jaa pidän sperman mausta. Imeminen saa mut itsenikin tosi kiihottuneeksi ja monesti olen haaveillut saavani useampaa yhtäaaikaa, luulen että monilla naisilla on samanlaisia fantasioita. OLEN JO YLI NELIKYMPPINEN MUTTA SAAN KYLLÄ USEIN NUOREMPIA JÄTKI, KIIHOTTAA JOPA IMEÄ SELLAISTA KYRPÄÄ JOKA TULEE SUHTEELLISEN NOPEASTI, VAIKKA EN TIEDÄ JOHTUUKO SE NIIDEN KOKEMATTOMUUDESTA VAI OLENKO JOTENKIN VAIN HYVÄ SIINÄ HOMMASSA. Ei anaaliseksikään hullumpaa ole, sitä saa harvemmin, mutta kun oleen kesken pillupanon kysynyt, haluisitko nussia mua perseeseen, niin kyllä niin pojat kuin miehetkin aaina suostuu. Aina ei tarvi liukuvoiteita jos kulli on jo litimärän pilluni kostuttama. En pidä itseäni minään seksihulluna, tykkään vain panemisesta ja saan orkun jopa kullistaa tiukassa perseessäni...

Sukupuolielimet pitää pestä!!! Ei miehen peniksessä maistu virtsa eikä mikään muukaan paha jos se on pesty!

Kumpikaan ei haise eikä maistu pahelle, ei mies eikä nainen jos pesee itsensä. Näillä palstoilla huomaa, että suomalaisten hygieniataso on tosi alhaalla, kun aina joku valittaa että puolison alapää haisee. Hygieniasta kun huolehtii niin ei haise eikä maistu pahalle.

Yhteistyössä