Ammattivalittajan mietteitä elämästään

vierailija
Kerrot hakeneesi jatkuvasti töitä. Laitatko cvsi sähköpostilla? Kuinka hallitset tämän mutta et osaa käydä katsomassa koska pääset eläkkeelle ja mitä tulet ansaitsemaan. Eläkelaskuri on hyvä.
 
vierailija
Eläkelaskuri on hyvä mutta en minä ainakaan sitä aktiivisesti käytä. Masentaa vain käydä katsomassa, että miten hemmetin kauan on vielä eläkkeelle pääsyyn. Jos nyt ikinä pääsenkään. Ja en siis ole ap.
Itse en ole saanut sellaista käsitystä hänestä, etteikö osaisi myös Eläkelaskuria käyttää. Sitäpaitsi eiköhän hänellä ole myös oma vapaa valintansa mitä kaikkea kertoo omasta elämästään. Ei kaikkien tarvitse tietää kaikkea.
 
vierailija
Minä tiedän, että eläke jää todella pieneksi. Ajattelinkin että vanhana asun yksin jossain pikku yksiössä.
Aloita ap. Itsellesi uusi ketju tällä palstalla valoisalla ja myönteisellä otsikolla.
Älä tanssi muiden pillin mukaan ja nöyristele palstaluudan ajettua sinut nurkkaan tähän ketjuun.
Jokaiselle Suomen kansalaiselle myönnetään kansaneläke, kun edun saajan vuodet tulevat täyteen.
Kun heräät aamuisin älä heti avaa tätä sivua. Tällä palstalla möngertävät ankeuttajat ja ilon pilaajat.
 
vierailija
Aloita ap. Itsellesi uusi ketju tällä palstalla valoisalla ja myönteisellä otsikolla.
Älä tanssi muiden pillin mukaan ja nöyristele palstaluudan ajettua sinut nurkkaan tähän ketjuun.
Jokaiselle Suomen kansalaiselle myönnetään kansaneläke, kun edun saajan vuodet tulevat täyteen.
Kun heräät aamuisin älä heti avaa tätä sivua. Tällä palstalla möngertävät ankeuttajat ja ilon pilaajat.
Ei tämä minusta ollut negatiivista. Olen minä aina tiennyt ,että eläkkeeni jää pieneksi ja tiedän kyllä, että on olemassa takuueläke. Tiesin nämä asiat jo yli parikymppisenä. Siksi aikanaan esim yllätyin tuosta adoptioäidin postista. Mutta monet ehkä ihan live elämässä pitää mua yksinkertaisena. Siltä se on aina vaikuttanut.ap
 
vierailija
Tarkoitin viestissäni ettei tämä palsta tee oloasi sen paremmaksi.
Kannattaa keskustella yleisellä tasolla eikä levitellä yksityisasioitaan
julkisella foorumilla.
Kuvaa hyvin luonnettasi kun alistuit kyyhöttämään palstan ladydomonan perustamaan ketjuun. Kaikilla on sananvapaus kirjoittaa missä ketjussa haluaa.
Kun osallistut muihin keskusteluihin murehtimisesi vähenee.
 
vierailija
Tarkoitin viestissäni ettei tämä palsta tee oloasi sen paremmaksi.
Kannattaa keskustella yleisellä tasolla eikä levitellä yksityisasioitaan
julkisella foorumilla.
Kuvaa hyvin luonnettasi kun alistuit kyyhöttämään palstan ladydomonan perustamaan ketjuun. Kaikilla on sananvapaus kirjoittaa missä ketjussa haluaa.
Kun osallistut muihin keskusteluihin murehtimisesi vähenee.
En mä alistu. Ihan vapaaehtoisesti mä olen tähän vastaillut enkä ole kokenut tätä huonona. Nämä talvet on vaikeita, lumen, jään yms suhteen. Kesällähän tämä mun liikkuminen helpottuu, joten palstailu vähenee, kun pystyy paremmin liikkumaan. ap
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Tarkoitin viestissäni ettei tämä palsta tee oloasi sen paremmaksi.
Kannattaa keskustella yleisellä tasolla eikä levitellä yksityisasioitaan
julkisella foorumilla.
Kuvaa hyvin luonnettasi kun alistuit kyyhöttämään palstan ladydomonan perustamaan ketjuun. Kaikilla on sananvapaus kirjoittaa missä ketjussa haluaa.
Kun osallistut muihin keskusteluihin murehtimisesi vähenee.
Kuulehan sinä palstaluuta: tää on ollut minusta hyvä ja rauhallinen ketju, ja tässä on pohdittu ihan säyseään sävyyn Ammattivalittajan elämää.
Elämä on kokonaisuus, ja yhden ihmisen tilannetta on hänen kanssaan helpompi pohtia 1 ketjussa.

Ja sä olet säätänyt häntä myös ja kehottanut olemaan valittamatta.

Ai kun sä joskus itse näkisit oman myrkyllisyytesi.
 
vierailija
Tänään on ollut hyvä päivä. Ollaan oltu miehen kanssa kaksin, koska teini on pelireissulla. Odotan kyllä ensi viikonloppua jo, kun silloin teinikin on kotona eikä ole pelejä tms. Saadaan pelata lautapelejä ja vaikka leipoa jotain, saunoa ja paljailla.ap
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo

Yhteistyössä