Ei tää ketju ole mulle, vaan sulle. Sulla on tarve purkautua omasta elämästäsi joka päivä, joten tässä ketjussa voit avautua.No mitä haluat kuulla? Mä olen sun kanssa melkein joka asiasta eri mieltä.
Jaa, no voin kertoa ettei mulle mitään tapahdu. Menee usein viikkoja vain kotona.Ei tää ketju ole mulle, vaan sulle. Sulla on tarve purkautua omasta elämästäsi joka päivä, joten tässä ketjussa voit avautua.
Älä jää murehtimaan Echon ilkeilyä. Hänellä pitää aina olla joku hampaissaan rienattavana.Jaa, no voin kertoa ettei mulle mitään tapahdu. Menee usein viikkoja vain kotona.
Ilkeää on myös se, että jos jauhaa samaa asiaa, niin ripottelee sitä jauhantaa joko joka ketjuun tai joka päivälle, vain eri muodossa.Älä jää murehtimaan Echon ilkeilyä. Hänellä pitää aina olla joku hampaissaan rienattavana.
Ei ole ensimmäinen kerta kun hän kieltää joltain palstailijalta kirjoittamisen ja perustaa hänelle oman ketjun. Poimi lukulistallesi mukavat kirjoitukset ja ohita mieltäsi pahoittavat kiusaajat. Jätän ilkeilijöiden kirjoitukset huomiotta.
En minä välitä. Tuttua on se, että uskovaiset ilkeilee.apÄlä jää murehtimaan Echon ilkeilyä. Hänellä pitää aina olla joku hampaissaan rienattavana.
Ei ole ensimmäinen kerta kun hän kieltää joltain palstailijalta kirjoittamisen ja perustaa hänelle oman ketjun. Poimi lukulistallesi mukavat kirjoitukset ja ohita mieltäsi pahoittavat kiusaajat. Jätän ilkeilijöiden kirjoitukset huomiotta.
Jos sä oisit kuunnellu niitä vapiksen saarnojakin jopa etkä ois ollu siellä vain ukon perässä, niin sun ei tarvitsisi valittaa joka päivä.En minä välitä. Tuttua on se, että uskovaiset ilkeilee.ap
Kuuntelinhan mä niitä 15v helluntaiseurakunnassa. Olin konferensseissa, jossa oli Niilo Yli-Vainio, Eija Meriläinen yms ja Olenhan mä käynyt aikuiskasteellakin.Jos sä oisit kuunnellu niitä vapiksen saarnojakin jopa etkä ois ollu siellä vain ukon perässä, niin sun ei tarvitsisi valittaa joka päivä.
En minä välitä. Tuttua on se, että uskovaiset ilkeilee.ap
Ei olis arvannut lapsenaJärkyttävää lukea vanhoista helluntaisaarnaajista, kuinka moni on ollut vaan rahan perässä. No tuli se tietysti silloin nuorena jo huomattua. ap
Minäkin jätän mm. ammattivalittajan kirjoitukset huomiotta, mutta ongelma on siinä että sitä sisältöä ei voi tietään avaamatta viestiä. Tarpeetonta click baitia. Parempi olisi pysyä yhdessä ketjussa kun joka päivä haluaa päiväkirjaansa kuitenkin päivittää. Ihan hyvällä sanon tämän enkä ilkeilläkseni. Miksi ei ylläpitäisi omaa ketjua, jos aihepiirinä on kerran oma elämä.Älä jää murehtimaan Echon ilkeilyä. Hänellä pitää aina olla joku hampaissaan rienattavana.
Ilkeää on myös se, että jos jauhaa samaa asiaa, niin ripottelee sitä jauhantaa joko joka ketjuun tai joka päivälle, vain eri muodossa.
Silloin ei ota muita huomioon.
Jatkuva itsesäälissä pyöriminen on vaan niin rasittavaa. Ethän sinäkään jaksaisi kuunnella ainaista valitusta mieheltäsiJotenkin jännä, että mua niin moni inhoaa, mutta mua se ei haittaa.
No se kyllä valittaa jatkuvasti plus yskii. On sitä tullut kohta pari vuosikymmentä kuunneltua.Jatkuva itsesäälissä pyöriminen on vaan niin rasittavaa. Ethän sinäkään jaksaisi kuunnella ainaista valitusta mieheltäsi
Ei sua inhota, mutta jos esim.mä aloittaisin joka aamu uuden ketjun jossa valitan elämästäni, niin 3-4 päivän jälkeen porukka olis jo kypsä.Jotenkin jännä, että mua niin moni inhoaa, mutta mua se ei haittaa.
No sit sä ymmärrät sen, että Jeesus on huonoa ukkoakin suurempi asia ja elämässä ilo koostuu usein pienistä asioista.Kuuntelinhan mä niitä 15v helluntaiseurakunnassa. Olin konferensseissa, jossa oli Niilo Yli-Vainio, Eija Meriläinen yms ja Olenhan mä käynyt aikuiskasteellakin.
Moni lukija haluaa sinulle vain kaikkea hyvää. Kannattaa kirjoittaa ja kommentoida niin ettei stressitaso nouse olipa keskustelun aiheena mikä tahansa asia.Jotenkin jännä, että mua niin moni inhoaa, mutta mua se ei haittaa.
Ei mun stressitasoni nouse. Mua lähinnä.naurattaa, että jotain voi harmittaa näin paljon mun kirjoittelut.Moni lukija haluaa sinulle vain kaikkea hyvää. Kannattaa kirjoittaa ja kommentoida niin ettei stressitaso nouse olipa keskustelun aiheena mikä tahansa asia.
Jatka vain kirjoittamista niin monessa ketjussa kuin haluat.
Sinulla on puutetta elämän sisällöstä. Aloita vaikkapa savityökurssi jossakin kansanopistossa.Ei mun stressitasoni nouse. Mua lähinnä.naurattaa, että jotain voi harmittaa näin paljon mun kirjoittelut.
Niin on, mutta sairauteni takia en voi ajaa autoa ja taksit maksaa plus niitä on vaikea saada.Sinulla on puutetta elämän sisällöstä. Aloita vaikkapa savityökurssi jossakin kansanopistossa.
Plus sulla on poikkeuksellisen suuri huomion tarve.Niin on, mutta sairauteni takia en voi ajaa autoa ja taksit maksaa plus niitä on vaikea saada.
Selvä.Plus sulla on poikkeuksellisen suuri huomion tarve.
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!