Ammattivalittajan mietteitä elämästään

vierailija
Jaa, no voin kertoa ettei mulle mitään tapahdu. Menee usein viikkoja vain kotona.
Älä jää murehtimaan Echon ilkeilyä. Hänellä pitää aina olla joku hampaissaan rienattavana.
Ei ole ensimmäinen kerta kun hän kieltää joltain palstailijalta kirjoittamisen ja perustaa hänelle oman ketjun. Poimi lukulistallesi mukavat kirjoitukset ja ohita mieltäsi pahoittavat kiusaajat. Jätän ilkeilijöiden kirjoitukset huomiotta.
 
Älä jää murehtimaan Echon ilkeilyä. Hänellä pitää aina olla joku hampaissaan rienattavana.
Ei ole ensimmäinen kerta kun hän kieltää joltain palstailijalta kirjoittamisen ja perustaa hänelle oman ketjun. Poimi lukulistallesi mukavat kirjoitukset ja ohita mieltäsi pahoittavat kiusaajat. Jätän ilkeilijöiden kirjoitukset huomiotta.
Ilkeää on myös se, että jos jauhaa samaa asiaa, niin ripottelee sitä jauhantaa joko joka ketjuun tai joka päivälle, vain eri muodossa.
Silloin ei ota muita huomioon.

Mä esim.perustin ruokaketjun mulle ja Lispetille, kun meidän jauhantaa oli joka toisessa ketjussa.

Sullahan piti olla koulutusta? Kirjoita myös sen mukaisesti, eli järkevästi. :)
 
vierailija
Älä jää murehtimaan Echon ilkeilyä. Hänellä pitää aina olla joku hampaissaan rienattavana.
Ei ole ensimmäinen kerta kun hän kieltää joltain palstailijalta kirjoittamisen ja perustaa hänelle oman ketjun. Poimi lukulistallesi mukavat kirjoitukset ja ohita mieltäsi pahoittavat kiusaajat. Jätän ilkeilijöiden kirjoitukset huomiotta.
En minä välitä. Tuttua on se, että uskovaiset ilkeilee.ap
 
vierailija
Älä jää murehtimaan Echon ilkeilyä. Hänellä pitää aina olla joku hampaissaan rienattavana.
Ei ole ensimmäinen kerta kun hän kieltää joltain palstailijalta kirjoittamisen ja perustaa hänelle oman ketjun. Poimi lukulistallesi mukavat kirjoitukset ja ohita mieltäsi pahoittavat kiusaajat. Jätän ilkeilijöiden kirjoitukset huomiotta.
Minäkin jätän mm. ammattivalittajan kirjoitukset huomiotta, mutta ongelma on siinä että sitä sisältöä ei voi tietään avaamatta viestiä. Tarpeetonta click baitia. Parempi olisi pysyä yhdessä ketjussa kun joka päivä haluaa päiväkirjaansa kuitenkin päivittää. Ihan hyvällä sanon tämän enkä ilkeilläkseni. Miksi ei ylläpitäisi omaa ketjua, jos aihepiirinä on kerran oma elämä.
 

Yhteistyössä