vierailija
Joo, mä hermostutin teininJaa tänään? Jumala on läsnä, vaikka tämä maallinen taaperrus ahdistaa välillä. Luonto oli kaunis aamulla, kun käytin koiraa lenkillä.
No kyllä se taas tästä.ap
Joo, mä hermostutin teininJaa tänään? Jumala on läsnä, vaikka tämä maallinen taaperrus ahdistaa välillä. Luonto oli kaunis aamulla, kun käytin koiraa lenkillä.
Se oli vastausviesti vierailijan patjalta nousemiseen. Meillä on patja sängyssä, kuvailin omaa yötäni ja siihen liittyneitä "nousutoimia" joihin tuo eukkokin osallistui.Joko eukkos on pistäny sut lattialle patjalle nukkumaan? En ihmettele
Mä olen patjalla tilanpuutteen takia.apSe oli vastausviesti vierailijan patjalta nousemiseen. Meillä on patja sängyssä, kuvailin omaa yötäni ja siihen liittyneitä "nousutoimia" joihin tuo eukkokin osallistui.
Jouduit siis taas pettymään, en ole ulkoruokinnassa tai edes pelkällä patjalla/sohvalla.
Eikö olisi metkaa jos botti kirjoittaisi kuulumisiasi tälle Echon aloittamalle ketjulle.Ukko oudon nauravainen. Lähtee treeneihin teinin kanssa.
Niin en tiedä. Sängystä ja omasta huoneesta haaveilen. Eipä mulla silti mitään tekemistä olisi vaikka tekoäly nämä viestit kirjoittaisi.Eikö olisi metkaa jos botti kirjoittaisi kuulumisiasi tälle Echon aloittamalle ketjulle.
Päiväsi alkaisi patjalta nousulla.
Ylen aamun digikeskustelusta opin, että tekoälylle voi opettaa oman tyylistä kirjoittamista.
Kone myös voisi matkia palstalaisten tyyliä kommentoida juttuihisi. Meidän kaikkien aika vapautuisi uusiin ja ihmeellisiin ihanuuksiin.
Voi ei.Meni hermo. Sanoin miehelle että tuo iltapalaa, niin olivat käyneet syömässä plus itselle ja teinille oli ostanut jotain ja mulle astianpesuainetta. Kiva juttu.
No , tällaista sattuu. Ne on vissiin vihaisia mulle. Ainakin teini oli päivällä.Voi ei.
"Ukko oli oudon nauravainen" kirjoitit aiemmin, onko se noin sika?No , tällaista sattuu. Ne on vissiin vihaisia mulle. Ainakin teini oli päivällä.
Joo, se oli silloin kun se tuli töistä ja lähti teinin kanssa harkkoihin"Ukko oli oudon nauravainen" kirjoitit aiemmin, onko se noin sika?
Jättäisin aamulla nousematta ja kahvit keittiäisin vasta kun kämppä on tyhjänäNo , tällaista sattuu. Ne on vissiin vihaisia mulle. Ainakin teini oli päivällä.
No, en mä viitsi kiukutella.Jättäisin aamulla nousematta ja kahvit keittiäisin vasta kun kämppä on tyhjänä
Jaa, miksi just huomenna? Et ole ostanut sitä merisuolaa?Huomenna onkin hommia. Pitää aamulla hakata jäässä olevat ulkoraput puhtaaksi rautakangella.ap
Yritän päästä kauppaan. Ei merisuola tehoa. Se on katolta tullut ja jäätynyt tuohon, kun ei mies ole viitsinyt poistaa sitä.Jaa, miksi just huomenna? Et ole ostanut sitä merisuolaa?
Öitä!Öitä kaikille. Nyt nukkumaan.
Joudutko yöksi patjalle yksin?Öitä!
_Pääsen_ yksin nukkumaan tämänkin yön. Mies nukkuu sohvalla, kun muutoin meillä loppuu makkarissa happi.Joudutko yöksi patjalle yksin?
![]()
Olen ihan oikeasti pahoillani miehesi kohtalosta._Pääsen_ yksin nukkumaan tämänkin yön. Mies nukkuu sohvalla, kun muutoin meillä loppuu makkarissa happi.
Niin, mut sit on kröhä ja tukka lähtee lentoon. Mutta mies on sikeäuninen.Olen ihan oikeasti pahoillani miehesi kohtalosta.Saahan sitä makkarin ilmanvaihtoa parannettua, jos se on ongelmana.
Niin, mies on jatkuvasti väsynyt sohvalla nukutun huonon yön jälkeen ja sinä tulkitset sen sikeäunisuudeksi.....Niin, mut sit on kröhä ja tukka lähtee lentoon. Mutta mies on sikeäuninen.
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat