Ammattivalittajan mietteitä elämästään

vierailija
Mitäs Echon uskon elämään tänään kuuluu? On kyllä kaikenlaisia hauskoja muistoja esim helluntailaisten telttakokouksista kesäisin. Sitä tuli lapsena oltua niin säntillinen uskovainen. Koulussakin olin syömättä ne päivät, kun oli verilettuja. Nykyään tulee joskus syötyä gluteenitonta mustaa makkaraa. ap
 
vierailija
Mitä? Mulla on kyllä ihan huumorintajuinen mies. Hän itse laskee leikkiä pituudestaan mm "mitäs me komeat kaksi metriset karpaadit?" Yms.ap
Miksi sitten tuskailet liikakilojesi ym. vaivojesi takia tällä palstalla, jos pystyt kuittaamaan murheesi huumorilla? Olisit heti alkuun kertonut palstalla, että vain vitsailet löysin rantein. Alun pitäen jo epäilin, että vedätät lukijoitasi nyyhkytarinoillasi.
 
vierailija
Miksi sitten tuskailet liikakilojesi ym. vaivojesi takia tällä palstalla, jos pystyt kuittaamaan murheesi huumorilla? Olisit heti alkuun kertonut palstalla, että vain vitsailet löysin rantein. Alun pitäen jo epäilin, että vedätät lukijoitasi nyyhkytarinoillasi.
Ei mua ole koskaan mun ylipaino haitannut. Se tuntuu haittaavan vain sukulaisia ja muita , ihan jopa tuntemattomia ihmisiä.
 
vierailija
Buffetti eli bufetti, buffet[1] [byˈfeː] tai noutopöytätarjoilu[1], arkikielessä seisova pöytä[2], pitopöytä[2] tai puhvetti[1], on useimmiten ravintolassa käytettävä aterian tarjoilumuoto, jossa asiakas saa itse koota tarjoilupöydällä olevista ruokalajeistaitselleen sopivan ateriakokonaisuuden. Useimmiten ruokaa saa syödä ja juoda niin paljon kuin haluaa. Sana tarkoittaa myös pöytää, tiskiä tai yleensä paikkaa, josta ruoka noudetaan.

Tämä palsta on kuin ravintolan aamiaispöytä. Jokainen voi noukkia lautaselleen mitä haluaa lukea.
Kannattaa katsoa Yleltä Riistetyt dokumentti. Onneksi parittajat ovat jo saaneet tuomionsa.
 
Mitäs Echon uskon elämään tänään kuuluu? On kyllä kaikenlaisia hauskoja muistoja esim helluntailaisten telttakokouksista kesäisin. Sitä tuli lapsena oltua niin säntillinen uskovainen. Koulussakin olin syömättä ne päivät, kun oli verilettuja. Nykyään tulee joskus syötyä gluteenitonta mustaa makkaraa. ap
Jaa tänään? Jumala on läsnä, vaikka tämä maallinen taaperrus ahdistaa välillä. :) Luonto oli kaunis aamulla, kun käytin koiraa lenkillä.
 

Yhteistyössä