Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

:saint:
Tipuselle onnea, eikös se ole ihanaa että tulee uusia lapsia vaikka yllärinä.

Mutta tämä joukko on pienentynyt viime viikkojen aikana mutta eikö me loput olla laihoja tyttösiä ensi kesänä.
Jos nyt jättää kesken niin harmittaa.

Minä en ainakaan anna periksi vaikka tulisi 0 viikkoja.



:flower: :x

Hauskaa viikonloppua!
 
Tähän mennessä on pysytty tiukkana, eli ei oo herkuteltu. Siis tällä viikolla. Tänään sitten pitää vähän herkutella :ashamed: mutta siis ei mitään roskaruokaa mutta tehdään miehen kans jotain ihanaa lohiruokaa ja ehkä lasi viiniä. Ja sit aattelin jotain leipoo jälkkäriksi.. Kyllä sitä välillä tuommosta kaipaa ja jos siitä pari sataa grammaa lihoo ni ei voi mitään. Huomenna sitten taas kevyellä linjalla. Ja nyt oon monta päivää syöny vähemmän kuin ois pisteitä joten niitä on varastossa :D
Hirviää selitystä :LOL:

Mutta kesällä ollaan likat hoikkia!! Tai ainakin kevyempiä kuin nyt B)

Mukavaa viikonloppua kaikille :hug:
 
Mulla aiva hirveä viikko. Kauhea väsy ja yhtään en sitte liikkunu koko viikolla :ashamed: Tänään ja eilen sitte kaikki karkit, sipsit ja suklaa maistunut. Siis niin huono viikko ja varmasti plussaa ens tiistaina. Ei jotenkin edes huvita ryhdistäytyä. No josko se plussa sais jotakin aikaiseksi.

Tuuli27 ja perlos, joo kesällä ollaan hoikkia tyttöjä (jos pystyn tästä ryhdistäytymään...)!

Nipsu07 ryhdistäydytään yhdessä maanantaina, eiks joo?

Tipunen :hug:
 
Yritin kirjoitella keskiviikkona tänne mutta viestiä ei ikinä näkyny täällä, minne lie eksynyt.
Mutta tosiaan tuon verran oli lähtenyt painoa pois. Minulla alkoi yllättäen menkat viime ti ja vuoto eikun jatkuu vaan ja kaikkein mukavinta tässä hommassa on se että pilleriliuska loppuu vasta ensi torstaina :kieh: . Saa nähä alkaako sit uudestaan menkat vai vuotaako nyt sitten pari viikkoo yhtä soittoo... mukavaa. Ukko kulta toi sitten mahataudin kotio työreissultaan, se laukkas vessassa to-pe yön, esikko alotti sit la aamuna oksentamisen ja tänään sit poju rupes oksentaa. Saa nähä milloin on mun ja keskimmäisen vuoro. Se "hyvä puoli" tässä taudissa on että ei tartte montaa päivää ryllätä. Tyty oksensi 2 kertaa ja sen jälkeen ei enää mitään, pojal sama homma...Ei varmaan ketään kiinnosta lukee oksentamisesta, sori.
Mulla on kans tuo motivaatio yhä kateissa ja herkkuja haluttaa kamalasti mutta yritän olla herkuttelematta. Olen sitten päättäny että en stressaa tuon motivaatio pulan kanssa hirveesti. Liikun minkä liikun ja yritän syödä terveellisesti. Aina kun on tuo -merkki punnituksessa niin olen tyytyväinen. Kesään on vielä aikaa joten jatketaanhan hommaa!
Tsemppiä kaikille!
Ja Tipuselle :hug:
 
Siinähän se meni viikonloppukin herkutellessa.Lenkillä olen eilen ja tänään käynyt sauvojen kera. Molemmilla kerroilla 45min.
Tarkoitus olisi huomenna ryhdstäytyä. Saas nähä sitte miten viikko käynnistyy... :/

Tsemppiä kaikille! :D
 
Ja tipuselle halaus, toivottavasti pahoinvointi helpottaisi :hug:

Minulla tämä laihdutusprojekti on ollut pian kolme viikkoa jäissä. Mutta eilen ryhdistäydyin ja päätin että homman on jatkuttava. Selailin ketjua taaksepäin ja sanon että hienoa työtä te teette. Onnea kaikille pudonneista kiloista :flower: . Itse yritän tsempata ja tulen keskiviikkona kertomaan tuloksia...
 
Aamun puntaroinnissa samat 70,0 kuin viimeks, ÄRH! Nyt ollaan sitten kipeitä, kaks lasta ja minäkin tänään. Kyllä tekis mieli lohturuokaa... :p :snotty:

Tipuselle tsemppiä! :hug:

Muilla kyllä upeita pudotuksia, hyvä te! :flower:
 
En edes käynyt viime viikolla laittamassa punnitustuloksia ylös (+500g) Jotenkin on motivaatio ihan totaalisen hukassa!!!! |O
Tänäänkin olen vetäny vaan herkkuja naamaan. Lidlistä ostin hedelmätoffee patukan ja suklaapupu pussin ja ne on kohta syöty+ plus paljon muuta.Mitä enemmän veetuttaa,niin sen enemmän tulee lyötyä läskiksi syömiset. Mutta olen päättänyt että pääsiäisenä painan 75kg, enkä yhtään enempää! :kieh: Mässäilen nyt jonkun aikaa ja sitten aloitan taas uudelleen motivoituneena (toivottavasti) Tsemppiä kaikille muille :wave:
 
Huomenta!
Täällä vaan sisällä oltu kohta 2 viikkoa kun ei lenkillekkään ole uskaltanut lähtee. :headwall:
Vielä on nuha ja yskä,mutta ei kuumetta.
Milloinkohan sitä muuten tohtii lenkkipolulle?
Viimeviikon paino oli 64.6kg
Tänä aamuna vaaka lukema oli 63.3kg.
Eli pudotusta 1.3kg.
Edes herkutellut en ole vaikka kipeenä olen ollut ja liikkumaan en ole päässyt.
Onneksi kuitenkaan ei plussaa tullut.
Yhteispudotus on nyt 13.2kg
Tavoite on aluksi se 16½kg.
 
Tipuselle kauheesti voimia ja isot onnittelut :D . Mahtaa olla aika paukku, mutta on ne lapset kaikki niin ihania!

Remmissä ollaan, mutta motivaatio on nyt kyllä tosi hakusessa!!!! Venähti nuo esikoisen synttärit kolme viikonloppuiseksi ja mässätty on!!!! Yllättävää sinänsä että paino ei oo noussu yhtään! Ja luulis että se jo itessään motivois, mutta kun ei. Kaikkee herkkua tekee koko ajan mieli. Toivottavasti se into taas löytyis, nyt ei haluais antaa periks. Eli paino nyt sen 63,3 ja viisi kiloa olis saatava pois. Mistähän sais kaivettua sen vuodenvaihteen innokkuuden takaisin :ashamed: ..

Mies saisi kyllä olla enemmän asiassa mukana ja olis kiva kuulla joskus että näyttäis hyvältä jne. Tai sitte mä en vaan näytä niin hyvältä että sitä pitäis olla kehumassa. Ja vois myös olla ostamatta jäätelöautosta laatikkotolkulla jätskiä kun sattuu samaan aikaan parkkipaikalle. Seuraavaks työnnän sen laatikon isännän ha*******n :LOL: .

Olipas hyvä että kirjotin, alkaa motivaatiokin nostella päätään. Nyt ulos ja lenkille kun aurinkokin paistaa niin ihanasti :attn: .

Heipat :D
 
Ja kohta onki sitten uudet lukemat jo tiedossa. Mulla painoa nyt tällä hetkellä 72 kg ja tällä tyylillä ens viikolla alle 70kg... Hyvähän se tietenkin on jos sitä painoa ei tulis niin kauheesti. Vuodelepo jossakin vaiheessa kuitenkin edessä. Oksettaa vaan. Eilen pääsin kotiin ja sisällä on pysynyt puoli litraa mustikkakeittoa. Ilmeisesti on olemassa jotakin pahoinvointia helpottavaa mutta täällä päin eivät sitä määränneet. Aattelivat varmaan että liikenee tuosta eukosta nyt jokunen kilo lähteäkin. Hb oli laskenut alle 90:nen, rautalääkitys aloitetaan sitten joskus 12 rv:n jälkeen. Mahdanko pysyä silloin enää pystyssä, lienee arvoitus kaikille... Poikanen on ottanut raskaasti äidin poissaolon joten hankalia aikoja tiedossa. Oli raukka parka saanut pahan astmakohtauksen perjantaina päiväkodissa ja vietti viikonlopun osastolla. Minä omassa tiputuksessa ja poika höyryissä... Mukavaa perhe-elämää. :|
 
Kipeena ollu, enka ole sitten paassyt urheilemaan yhtaan. Suklaatakin yhtena paivana soin :ashamed:
Muuten olen kylla syomisissa aika hyvin pysynyt, mut kai sitten liikaa syonyt. kun en ole yhtaan kuluttanut sita liikkumalla. No ei anneta periksi. Tiukemmalla linjalla taas ensi viikko.
 
Mikä viikko sulla on menossa? Kuulostaa kyllä kaameelta tuo Hb 90 ja rautaa ei vielä aloteta. Yritä siinä sitten hoitaa lapsia, minkä ikäset sun lapset on?

Voimia teidän perheelle! Ja myös niille pikkuisille aluille siellä massussa!

:hug:

Meillä ollaan influenssassa. Nyt rupes tuo 11 kuinenkin rykimään vaikka sillä on se rokotus otettu syksyllä. Mies vielä sinnittelee terveenä. Oon yrittäny silti pitää syömistä aisoissa, karkkia on kyllä ollu vähän pakko syödä. Maanantaiaamuna oli paino 70,0 ja tänään 68,0. Kiva, muttei varmaan pysyvää, katotaan sitte ens maanantaina oikee punnitus...
 
Moi!
Apua,oon mukana edelleen..oon vähän nyt repsahdellu enemmänkin...paino nyt 62 kg...viel olis siis AINAKIN se 4 kg tiputettavana..nyt e vaa saa itteeni mitenkään niskasta kii...ryhmässäkään en oo jaksanut käydä...
Miten ihmeessä mä saisin taas motivaatioo jatkaa...ottaa päähän..
 
Painoa pudonnut! Viime viikolla oli 79kg ja nyt tänä aamuna 77,6kg. Ja olen syöny kun possu konsanaan enkä liikkunu yhtään! Olin kyllä yllättyny tosi iloisesti,tästä onkin nyt sitten hyvä jatkaa,motivaatiotakin heti löyty kummasti. Varmasti osuutta asiaan on kun olen tyttöä imettäny tuplaten enemmän kun tavallisesti. Tyttö sunnuntai aamuna oksenteli ja on sen jälkeen syöny kiinteitä ihan olemattoman vähän ja nyt suussa pilkottaa 3 hammasta,niin niilläkin on varmasti osasyy syömättömyyteen. Mikään muu ei ole kelvannu kun tissimaito.
Kokonaispainonpudotus tällä hetkellä 5,4 kg.
 
Tänä aamun vaaka näytti lukemaa 64.8kg eli se 1.2kg ois nyt lähtenyt viikon aikana. Mahataudissa ollaan oltu, lenkille ei ole päässyt. Mutta jospa jo huomenis uskaltais ulkoilemaan, meinaa olla hieman heikko olo.
tsemppiä kaikille jatkoon!
 
Tyytyväinen olen siinä mielessä että nyt kolmena päivänä on pisteet ylittynyt, ei kovin suuresti, mutta kuitenkin, ollut sellaista haipakkaa ja kyläilty paikoissa, missä joutunut syömään myös lämmisntä ruokaa ja ei oikein voi itse valita mitä syö... mutta siis miinusta kuitenkin. Ja nyt taas itseään niskasta kiinni, ettei tule enempää "takapakkia"
Tipusen raskauden alku kuulostaa aika hurjalta, VOIMIA KOVASTI!!!
Eipä muuta tällä kertaa, täytyy taas rientää..
Aloituspaino:2.1.2008: 75kg
9.1.2008: 72.6 kg(-2.4)
16.1.2008: 72.2kg (-0.4)
23.1.2008: 71.4kg (-0.8)
30.1.2008: 69.4kg (-2.0)
6.2.2008: 69.1kg (-0.3)
13.2.2008: 68.5kg (-0.6)
Paino tänään 20.2.2008: 68,3kg (-0.2)
kokonaispudotus:6.7kg

 
nipsu07
No ihmekö tuo kun on syöty monta viikkoa ihan tolkuttomasti,ja eilen illalla sitten vielä karkkia ja suklaata ja piti mukamas aloittaa tiukka linja... :ashamed:

Tipuselle voimia! :hug: Mulla on aina ollut alhainen hemoglobiini vaikka kuinka syön mitä rautalääkkeitä.Heti synnytyksen jälkeen mulla oli tosi hurja huimaus, en pystynyt edes istumaan.Aamulla selkis verikokeista että hemoglobiini oli ollut jotain 90 ja jotain.

Ilmoittivat eilen entisestä työpaikasta että siellä olis ehkä töitä tarjolla..alkaen ensi kuusta.En todellakaan niin pian mihinkään lähde mutta syksyllä voisin ehkä lähteä, tarvii katsoa mitä tapahtuu.Senkin puolesta olis nyt hyvä aikaa laihikseen. :headwall:

Niin siis mun tän hetkinen paino on 73,5 kg, 72,9 kg oli muistaakseni kun viimeksi katsoin ja siitä on varmaan ainakin 3 vkoa aikaa...
 
ellirilli viikkoja 9. Lapset on 9v, 7v ja 2,5v. Kuopus tässä niitä ongelmia tuo kun hänellä on omia sairauksia enemmän kuin tarpeeksi. Töissäkin pitäisi käydä mutta eihän se kivaa ole kun potilasta herätellään niin minä oksennan vieressä :x :x :x .
Päivityksiä teen kun ehdin.
 
Ihan hyvä tuokin kun tässä välillä paino oli lähes lähtölukemissa ja nyt paino siis 88kg. Nyt olen taas syönyt kevyemmin ja liikkunutkin enemmän. Ens viikolla pääsen varmaan salille ja uimaankin useammin. Vaunulenkki tahtoo jäädä lyhyeksi kun yrittää ehtiä pian kotiin että saa vähän omaa aikaa kun poika nukkuu. Perlos olet oikeassa että kiire tulee jos meinaa kesällä olla tavoitemitoissa, aika hiljasta..., mutta jos nyt edes se seiskalla alkava luku mikä oli eka tavoite. Tein tässä sellasia ihania vaateostoksia, mutta toisaalta typeriä koska ovat nykyistä kokoa ja mitenkäs sit kun laihtuu, hukkaan menee!

Reippaita talvipäiviä kaikille!
 
Että näin..

No olen syönyt liikaa, liikkunut olen kuitenkin jonkin verran, lauantaina ja eilen jumpassa ja tänään kävelin töihin n. 25min toivottavasti pian taas menee alle ton 70kg joka eka tavoitteeni :)

Mulla tosiaan kolmekymppiset tulossa huhtikuussa ja juhlat pidän toukokuussa joten josko sinne saisin itseni hoikemmaksi tehtyä :D

Tipuselle taas voimia ja loppuis toi pahaolo pian :(
 
Tuli sitä plussaa niin kovasti viime viikolla, niin annan itelle vähän aikaa taas tottua tähän laihdutukseen. Ettei motivaatio heti karkaa jos onkin vaikka paino pysytnyt tällä viikolla samassa.
Eilen käytiin grillillä, mut se oli kyl jo aikaa sitten tiedossa, kun suunnittelimme shoppailureissua eri paikkakunnalle. Hyvä selitys ;) Mut älysin muuten syödä kevyesti päivällä.
Liikuntaa on tullut tälle viikolle 1X45 min sauvakävelylenkki. Viime viikonloppuna 2.
Saa nähdä miten ehtii enää loppuviikosta. Siskon vauvan ristiäiset lauantaina. On järjestelemistä ja leipomista. Wau! Taas yks hyvä selitys... ;)

Mukavee päevänjatkova! :wave:
 
Niimpä se kolmen viikon mässyttely kostautui, ja kilo tuli takaisin eli nyt yhteispudotus taitaa olla kilo. No ei auta kun ottaa kovat aseet käyttöön ja kaivaa paikkareiden pisteopukset esille. Mutta nyt pyrin tsemppaamaan, toivottavasti ensi viikolla pudotus olisi miinus merkkinen. Mukavia kevättalvisia päiviä =)
 

Yhteistyössä