Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

Perlos ja yhden miehen nainen: Tosi paljon kiitos kannustuksesta. Nyt on taas hyvä mieli ja mieskin lähti mukaan painon pudotukseen. Tänään oli jo vaakakin paremmissa lukemissa, mutta odotetaan keskiviikkoa ja virallista punnitusta.
Ja perlos mä oon ehdottomasti mukana viikonloppuhaasteissa vaikka joka viikko. Auttaisi miehenkin painontarkkailua. Tää vl mennykin herkuitta, vaikka mieli muistuttaa karkkipäivästä. :LOL:

Bikinit vaan esille, kyllä se kesä tulee uusissa mitoissa. :wave:
 
herkuitta mentiin tämä viikonloppu tosiaan (tai no onhan sitä vähän jäljellä ) Minä sitten vuorostani oksensin pe-la yön ja vattaa polttelee edelleen. Juuri mitään en ole uskaltanut suuhuni laittaa :x
Ja vieläkin on meidän poika kipeänä,jo koetellaan pientä reppanaa. :'( Tänään lääkärillä käytiin kun neljättä päivää ripuloi. (+ tuli sitten se karmea räkätauti päälle) lekuri käski vielä seurailla pari päivää :eek: Osmosalia (tai mikä lie) olen onnistunut hiukan juottamaan ja maitoa. hedelmäsose on ainoa mitä suostuu syömään,mutta sekin lurahtaa vaippaan takasin melkein heti syönnin päälle. Toivottavasti paranisi pian! :/
Että uuteen viikkoon hieman haikein mielin.. :ashamed:
 
mutta nyt alkaa vaikeat ajat. Minulle enimmäisen kympin laihdutus on aina helppo juttu mutta sen jälkeen alkaa helposti lepäillä laakereillaan. Ja ups 10 tulee yhtä nopeasti takaisin.

Mutta jos nyt onnistuisi.

Ei muuta kun kilo kerrallaan eteenpäin. :saint:
 
En minä käsitä, miten sitä voi olla niin säälittävä????? :eek: Mulla mitään herkutonta viikonloppua ollu...Karkkiin sorruin lauantaina... Eikä siinä vielä mitään, sunnuntaina tuli kuin tulikin haettua pizzaa!!! Ja kaikkein hauskinta tässä on se että mulla ei tehny ees mieli sitä mut silti piti ottaa ku mieski otti!!! ARGH!!! Tuleekohan tästä yhtään mittään enää ku pitäs nyt nuita oikeita läskikiloja saada pois. Raskauskilot lähti suht helpolla mut nyt sorrun koko ajan.

oivoi... Eikai se auta muuta ku yrittää nyt sitten olla nämä arkipäivät herkuttomana.. Tuun tänne taas parin päivän päästä nolona kertoon ku epäonnistun :ashamed:

yhden miehen nainen: Hirveetä tuo pienen sairastelu :( Toivottavasti loppuu kohta. Meidän pikku-ukolle nousi eilen illalla kuume ja on edelleen. Vielä ei oo onneksi ripuloitu tai oksennettu, toivottavasti niiltä säästyttäis. Paljon voimia teidän koko perheelle!
 
nipsu07
Pikaisesti tulen vain ilmoittamaan että mulla on laihis nyt jäissä.
Lyhyesti sanottuna sairaala kämmäsi ja olivat peruneet meidän neidin leikkausajan joten melkoinen ketutus on ollut päällä ja tullut syötyä kaikkea mahdollista KOKO ajan mutta fiilikset ovat olleet sen verran maissa etten ole jaksanut stressata tästä painosta.
Joten ne muutama hassu kilo minkä sain pois on varmasti tullut takaisin.Vaa'alla en ole käynyt enkä aiokaan, eli jätän tän viikon punnituksen väliin.
Tarkoitus on kyllä palata ruotuun pikku hiljaa,joten jos vielä voin tovin ainakin roikkua listalla. =)
Uusi aika saatiin tänään että sikäli fiilikset rupeaa vähän paranemaan.Mutta kyllä luottamus kunnalliseen terv.hoitoon horjuu aika lailla!
 
Täällä vaan sairastelu jatkuu. Yli viikkoon ei olla edes ulos päästy. Kamalinta oli kun pojalla oli 39,5 kuumetta ja yskä jatkuu edelleen. Tällä viikolla tuskin punnitsen ollenkaan koska olen syönyt vaan herkkuja, oikea ruoka ei maistu kipeänä. Kuumetta kuitenkin sen verran vähän ettei ruokahalu menny...Toivottavasti pian parannutaan ja päästään normaaliin arkeen. Voimia myös muille sairastelijoille.
 
Iltaa!
Tulimpa täällä pyörähtämään. :whistle:
Huomenna vaaka aamu ja nyt jo hirvittää että mitä se näyttää. :ashamed:
Viime viikon torstaina päässy viimeksi lenkille,perjantaina sairastuin tähän saakeli lentsuun ja edelleen kuumetta ja kauhia yskä ja ihan tukossa. :kieh: :headwall:
Kaikki neljä pientä myös makaa tän taudin kourissa ja isäntä myös.
Että tämmöstä tänne. :/
Parantelen itseni täysin terveeksi vaikka siihen menisi ikuisuus,jälkitautia en halua.
Kyllä sitä lenkille ehtii kun on parantunut.
Kuitenkaan en ole pahemmin turhia syönyt kun kipeenä olen.
Mutta huomiseen! :wave:
 
Huomenta vaan!

Ilmoitan punnituksen tuloksen vasta to kun mennään tänään pojan kanssa sairaalaan tutkimuksiin ja ollaan yö siellä joten ke aamuna en saa punnittua!

Hei, voiko syvät vatsalihakset ja lantionpohjalihakset olla kipeenä? Tein su tosi paljon vatsoja ja nyt 2 pv ollu ihan sika kipee alavatsa, ihan kun olis menkat alkamassa mut kun ei ole, raskaanakaan tuskin olen, tai sitten on pyhä henki käynyt asialla :LOL: Oikein repivää kipua välillä!

Turvottaako muita usein? Muo turvottaa ja ilmaa tulee mahaan kauheesti! Johtusko siitä että syön hedelmiä ja leipää liikaa? Hedelmäthän kuulema käy vatsassa ja ne pitäis aina ottaa tyhjään vatsaan!

Kirjottelen sit tuloksia to! Silloinhan on myös ystävänpäivä :heart:
 
Nyt on motivaatio iihan hukkateillä. |O Löydän mä sen vielä. Saattaa vaikuttaa nyt kyllä pe punnituksessa, mut ee voe mittään.

Alkanu tympiin ku paino jojoilee, mut kai se tästä kesään mennessä. Ei ole onneksi niin monesta kilosta enää kiinni.

Mukavaa päivää kaikille! :D
 
Aloituspaino: 77,1kg
Paino nyt: 73,3kg
Pudotusta viikossa: 700g
Pudotusta yhteensä:3,8kg

Kyllä täällä vaan suurimmalla osalla paino putoaa, hyvä! Jatketaan vaan sinnikkäästi. Ja jos tulee herkuteltua niin seuraavana päivänä sitten vyön kiristystä. Kyllä välillä pitääkin herkutella. Mä en ainakaan pystyisi olemaan loppu elämääni ilman ;)

 
Niin se vaan nayttaa jalleen samaa pudotusta! Nyt olis sitten ensimmainen tavoite saavutettu, eli paino ennen raskautta. Paino on nyt siis 76kg.Paljon on viela matkaa normaalipainoon ja varmaan alkaa nyt laihdutusvauhtikin hiipumaan...kymmenen kiloa kun viela sais pois. Mutta seuraava tavoite on ensin 70kg.

Tanaan kylla annan itselleni ensimmaisen herkuttelupaivan. PAKKO SAADA SUKLAATA!!! En olekaan viela repsahtanut kuurin aikana, mutta nyt olen ensimmaisen tavoitteen saavutettuani sen kait ansainnut :) Nyt paino siis pudonnut yhteensa 6kg. Toivottavasti jatkaa putoamistaan...
 
Aloituspaino:2.1.2008: 75kg
9.1.2008: 72.6 kg(-2.4)
16.1.2008: 72.2kg (-0.4)
23.1.2008: 71.4kg (-0.8)
30.1.2008: 69.4kg (-2.0)
6.2.2008: 69.1kg (-0.3)
Paino tänään 13.2.2008: 68.5kg (-0.6)
Pudotusta yhteensä: 6,5kg

Ihan tyytyväinen olen, aina hyvä mieli, jos yli -500g lähtenyt.
Aurinko paistaa ihanasti, hoitokoira jo tälle aamulle lenkitetty, nyt kuopuksen kanssa ulos.
Tsemppiä kaikille uuten laihisviikkoon!!!

 
Heissan täältäkin. Flunssa on meilläkin kylässä. Onneksi olen itse ainut sairastunut. Oli hieman vaikea hoitaa tyttöä eilen, kun itsellä oli 40,2c kuumetta. Heikotti hieman ja pelotti että pyörryn vielä tyttö sylissä. Paino ei siis nyt ole ensi sijalla vaan paraneminen. Toivon pikaista paranemista kaikille muillekin sairastuneille.

Perlos: Älä ole liian ankara itsellesi. Uusi viikko alkaa taas , tehdään siitä edellisviikkoa parempi.

-Lähtöpaino 81,5kg
-Pudotusta viikossa 600g
-Paino nyt 78,9kg

 
Sairaalassa oltiin ja onneksi ei löytynyt mitään erityistä pojan suolistosta!

Painokin mukavasti pudonnut ja nyt pääsin alle 70kg joka eka tavoitteeni, JEE :D

Tänään aamulla siis paino 69,8kg ja viimeviikolla 71 eli pudotusta viikossa 1,2kg

Olen saikulla niistä mahakivuista joista ti kirjoittelin, otettiin verikokeita kun vasenpuoli alavatsasta tosi kipeä ja painellessakin sattuu, mikäköhän vois olla? Lääkäri soittelee vastauksista kohtapuolin joten josko sit selviäis!

Hyvää päivänjatkoa, lähden nyt valmistamaan ihanaa kukkakaali parsakaalikeittoani :hug:
 
hyvin lähteny, olen oikein iloinen
aloitus paino 88,1kg
paino viime viikolla 83,6kg
paino tänään 81,9kg
viikkopudotus 1,7kg
kokonaispudotus 6,2kg

hienoja lukuja muillakin. hyvä tytöt =)
hyvää ystävänpäivää kaikille tasapuolisesti :hug:
 
Hei!

-700 grammaa. Hyvä näinkin.

27.12. 88,5 kg
4.1 84,9 kg (-3,6 kg)
11.1. 82,5 (-2,4 kg)
18.1. 81,6 (-900 gr)
25.1. 80,1 (-1,5 kg)
31.1. 78,3 (-1,8 kg)
8.2. 77,5 (-800 gr)
15.2. 76,8 (-700 gr)

Huomaa kyllä kun liikunta on vähäsempää niin painonpudotus hidastuu.
Mutta uudella innolla tulevaan viikkoon. Jos tavottelisi tuota 75 kiloa.
 
Olen tiputuksessa kun mikään ei pysy sisällä. Ja pahin pelkoni toteutui, kaksi sydäntä sykii. Ei-identtiset kaksoset siis tulossa, kaksinverroin istukkahormonia :x :x Päivittelen listaa sunnantaina kun pääsen kotiin.
Tsemppiä naiset!!
 
Huimia pudotuksia teillä!!! Tänään otin itseä niskasta kiinni ja aloitin taas keventämisen kun on jo 3 viikkoa paino pysynyt samassa. Kolmeen viikkoon en ole myöskään päässyt liikkumaan kun on sairasteltu. Nyt flunssa on jo sen verran parantunut että toiveissa on huomenna päästä salille. Miehellä on nyt sellasta työvuoroa että en pääse salille tai uimaan ku viikonloppuisin tai tosi myöhään illalla. Illalla lähteminen on tosi työlästä kun olen aamuvirkku ja silloin saan eniten aikaan. Jos tuo tuulikin hellittäisi viikonlopuksi niin uskaltaisi lähteä vaunulenkille. Viimeksi ulkoiltu kaks viikkoa sitten.

Ja huomasin tuossa että 3 kuukauden päästä on jo kesäkelit!!! Ja paino näissä lukemissa taas kerran :(

Vointeja sairastelijoille!
 
...ja reilusti :/
Lenkille en ole koko viikkoon päässyt, ja stepperille en ole jaksanut astua.
Vettä ei ole mennyt alas nimeksikään ja herkkuja kyllä senkin edestä.

Pitää kai myöntää ettei tuo laihdutus olekaan enää niin helppoa kuin ennen |O
Oon varmaan hullu kun meinaan vielä yrittää... :(
Nyt ei ole motivaaatiota, mut aion etsiä sen viikonlopun aikana jostain :|

Mukavaa viikonloppua kaikille! =)
 
nipsu07
Onhan tuo varmasti melkoinen yllätys että kaksi vaavia...Toivottavasti pahoinvointi rupeis helpottamaan pian

Joo, olen käynyt lukemassa viestejänne. Ja hakemassa motivaatiota.Eli ainakin viimeiset 2 tai 3 viikkoa en ole muuta tehnyt kuin herkutellut: roskaruokaa, karkkia,suklaata,leivonnaisia,you name it.Että sillä lailla...Ja salilla en ole käynyt 2 viikkoon...

Eli tarkoitus olis ensi viikon alusta palata ruotuun. En edes uskalla nyt ajatella missä paino menee...Tässä oli tosiaan sellainen henkinen pudotus kun sairaala kämmäs ja olivat peruneet meidän tytön leikkausjan, no 1,5 kk päästä pitäis yrittää uudelleen...Eli tämä kevät ei todellakaan ole paras laihisaika mulle kun on muitakin murheita.Ajatus 10 kg pois kesään mennessä lähinnä naurattaa nyt.Mutta kyllä mä haluaisin edes vähän kevyempi olla...

Ens ma olis siis tarkoitus ruveta taas merkkailemaan syömisiään, jne...*potkua takapuoleen, kiitos!* :) Huomenna olis tarkoitus mennä jumppaan.Mei08 mulla on kans vähän sama että olen aamuihminen ja en kertakaikkiaan jaksa hinata itseäni arkisin salille vaikka mies pääseekin aika aikaisin töistä.
 


Lähtöpaino 2.1.2008 83kg
viikkopunnitus 9.1.2008 -1,8kg
viikkopunnitus 16.1.2008 -0,500kg
viikkopunnitus 23.1.2008 +0,300g
viikkopunnitus 30.01.2008 - 1,1kg
viikkopunnitus 8.2.2008 +-0
viikkopunnitus 15.2.2008 -0,700kg
Paino tällä hetkellä 79,2kg
Kokonaispudotus -3,8kg


Rankka viikko takana,mutta nyt aletaan täälläkin pikku hiljaa olemaan terveitä. Mässäsin kyllä melkoisesti tällä viikolla,heti kun alkoi ruoka taas maistua niin mie aloin herkuttelemaan :ashamed: mutta en ole pitänyt ruokapäiväkirjaa nyt pariin viikkoon vaan opetellut syömään terveellisemmin,useammin,monipuolisemmin.

Joku jo kesästä mainitsikin,hitsi kun se tulee niin äkkiä ;) No mutta kevyempänä kohti kesää mennään koko ajan,eiks niin?! =)
Tipuselle suuri :hug: Toivottavasti pahoinvointisi helpottaisin mahdollisimman pian. ja että kaksoset? :eek: WOU! =)
Nipsu07,mukaan remmiin sieltä,HETI! ;)

Ei anneta naiset periksi,eihän!?!?

Uusi kiireinen viikko tiedossa,mutta pidetään se tavoite takaraivossa eikä herkutella!

Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 

Yhteistyössä