Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

Aloituspaino:2.1.2008: 75kg
9.1.2008: 72.6 kg(-2.4)
16.1.2008: 72.2kg (-0.4)
23.1.2008: 71.4kg (-0.8)
30.1.2008: 69.4kg (-2.0)
Ja paino tänään 6.2.2008: 69.1kg (-0.3)

Ihan tyytyväinen olen, onpahan miinusta, tuntuu että olen kuin pyörivä pallo, kun menkat turvottaa niin kovasti, eikun taas uutta viikkoa kohti!! Hyvä me kaikki!!!

 
Pääasia ettei plussaa. En ole päässyt kohta kahteen viikkoon salille tai uimaan. Nyt mies ollut kovassa kuumeessa monta päivää ja mullakin on kurkku kipeä. Kun ei vaan vaavi sairastuis. Tässä menee parhaat päivätkin (ovulaatio) sairastellessa :'(
Pitäisi jaksaa lähteä ostamaan jäätelöä, tuntuis ehkä kurkkuun hyvältä.
 
Kiitos anouk, yhden miehen nainen ja mei08 ja :hug: .
Tuon verran näytti vaaka miinusta paino nyt siis 66,5kg. Viikonloppuna en sitten yksinkertasesti pystynyt lähtemään lenkille, olo oli niin voimaton että en yksinkertaisesti pystynyt. Maanantaina sit otin ihteeni niskasta kiinni ja kävin kävelemässä, samoin tänään. Ruoka puoli nyt on mitä on, ei oikeen ruoka maistu ja tulee syötyä ihan mitä sattuun mutta eiköhän tämä taas tästä.
Hyvin on muilla tippunut paino!
 
..märät haalarit just räpsin kuivumaan ja *naps* meni olkapää sijoiltaan... :eek: ..siinä sitten näyttelin urheeta *gipsonin melliä* ja hiukka *karate kittiä* kun rusautin suutuksissani olkpään oven reunaa vasten...meen kyllä kohta näyttämään olkapään sairaalalle...mut kun elämä on epäreilumpaa miun pienelle veljenpojalle niin ei siinä tämmösen matamin kivut kyllä tunnu missään...paino eddelleen 103kg..
 
Ihan hyvä sillä olen syöpötellyt viikoloppuna ja eilen 1,5 laskiaispullaa :ashamed:

Kunhan pääsen alle 70 niin teen jotain kivaa, vielä en tiedä mitä =)

Tipuselle multa kanssa onnea ja voimia yökötykseen! :heart:

Ostin muuten just elämäni ekat pillifarkut ja toivon että ne jossain vaiheessa myös on mulle isot =)

Jaksamista ja tsemppiä kaikille mukana oleville meni miten meni :wave:
 
tiipeli
Heipat!

Teenihän on hienosti saanut painoa alas! Onnittelut! Kunpa saisi itsekin. Punnitus unohtui eilen, käväsenpä nyt....tosin nyt aamupaino, aamupalan jälkeen, normisti oon punninnut joskus lounaan jälkeen... 65.0kg eli ylöspäin, voi peeeeveli!!!! +300. huoh, miten tän saa onnistuu????? :headwall: :headwall: :ashamed:
 
Vilpulle :hug:
Darelbeida voimia sinulle ja veljen perheelle. Voi kun he jaksaisivat nyt nauttia pienestä pojasta vaikka tietävät mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Meillä onneksi pojan tilanne sellainen että tulevaisuudessa hän on ihan "normaali" lapsi. Mulla siis kiloja lähtenyt 2 tämän oksentamisen myötä. Kävin labroissa varmuuden vuoksi (liityy aikaisempiin raskauksiin) ja siellä HCG oli nyt jo yli 20000 joka voi viitata kaksosiin *hirvitys*
Tsemppiä ja jaksuja tähän pimeyteen. Kevät tulee, uskokaan pois!
 

Hienoja suorituksia teillä,minuu jännittää huominen punnitus. :/

Meillä isäntä selvinnyt vatsataudista,kai. Ei uskalla oikein vielä kummoisia syödä mutta töihin läks tänä aamuna. Mutta meitin pieni poika (11kk) oksensi toissa yön ja vielä eilen päivälläkin. :( Toinen on niin reppana kun ei tajua miks oksentaa. No eilisestä päivästä asti ei ole oksentanut,mutta ei ole juurikaan syönyt. Eilen meni nukkuu klo17.30 ja aamulla heräsi klo 7.30 (joi vettä kyllä yöllä,mutta jatkoi uniaan) Tämä aamu on sitten mennyt poikaa kannellessa ja hoivatessa. Toivottavasti paranisi pian. Nyt on vähän kuumetta ja karmea yskä,kai se flunssa iskee nyt sit samaan syssyyn :'(
Ja mie odottelen pelko takapuolessa,et koska se iskee mulle? Koputan puuta,mulla ei ole vuosiin ollut vatsatautia. Nytkin on vain vatsassa vellonut,mutta ei oksettanut. Josko mie selviäisin saamatta tautia?!

nipsu07 täällä pidetään peukkuja et kaikki menee hyvin teillä :hug: Kyllä se tsemppi taas löytyy,kunhan nyt ensin nämä tärkeämmät asiat teillä on ensin ohi.

Darelbeida :hug: halaus myös sinulle ja veljen perheellesi!

Ja tiipeli ja perlos Kyllä se siitä taas iloksi muuttuu! :saint: Kokemuksesta voin kyllä sanoa että tuo "plussatulos-viikko" on aika tympeä,mutta ensi viikolla sitten miinus tulos ;)


Mä en ole yksinkertaisesti ehtinyt ja jaksanut liikkua. Töistä kun pääsen iltaisin niin en jaksa enää lähteä mihinkään. Koiran lenkityskin on välillä toooooosiiiiii kovan työn takana :ashamed: Ostin töihin evääksi mustikkasoppaa (ja raparperi soppaa) kahvitauoille,se kun on nolla pistettä niin tuleepahan edes kevyesti siellä syötyä. Ruokatunnille mulla on sitten joko keitto tai muu lämmin ruoka. Kyllä nää kilot karisee...hoen itselleni jotta en herkuttelisi vallan mahdottomasti :ashamed: Mutta tunnustan nyt samaan syssyyn että suklaata olen syönyt vissiin kolmena päivänä :headwall: Piiskatkaa mua etten herkuttele :ashamed: :D


 
Paljon onnea Tipunen! :)

Multa jäi viime viikon punnitus ilmoittamatta ja eilinen. Mutta mitään ilmoitettavaa ei ole kun samassa on paino pysynyt. Täysin samassa. Täytyisi taas ryhdistäytyä :ashamed:
 
Otin listalta pois niitä nimiä joilta ei ole saatu viikkopunnitusta aloituksen jälkeen. Kannattaa tsekata lähtikö omakin nimi, mun tekemisistä ei oo mitään tietoo :kieh: Mä olen alkuraskaudessa pahoinvoiva ja veemäinen, voi mies parkaa. Kunhan hän nyt vaa jaksais!!
 
Tipunen: onnea odotukseen! :flower: Minut voit pudottaa listalta, turha jatkaa laihista nyt kun ei löydy rahtuakaan motivaatioo! Koetan sit ens kuussa uudelleen..

Tsemppiä teille muille ja onnea pudotetuista kiloista! omat tulleet takaisin korkojen kera :kieh:
 
Ei taas oo tsemppi riittänyt. Yövalvomiset ovat tehneet tehtävänsä ja herkkuja mennyt. :ashamed: Sen verran häpeissäni olen, että en saanut edes tulosta kirjattua ennen kuin nyt, vaikka punnitsin painon jo keskiviikkona. Pitää taas ottaa itseään niskasta kiinni. Ei saa lannistua, eiks niin???

-Tämän viikon saldo + 200g
- Paino ke 79,6 kg
 
marjan juu periksi ei anneta,eihän!? :D Minullakin nollatulos ja ottaa päähän. |O

tirppis pidä taukoa,mutta palaathan takaisin meitin seuraan kun siltä tuntuu :hug: :D ;)

Viime viikko meni miten meni. Poika alkaa oleen parempaan päin ja vielä mie olen ainakin onnistunut oleen terveenä. Mutta melkoinen tauti tuo onkin. Ensin poika oksensi puolitoista vuorokautta,sitten tuli kova kuume,nyt karmea yskä ja ripuli :x Toivon vaan että poika paranisi pian! Kurjaa katsoa sivusta kun ei juurikaan voi oloa helpottaa.

Mutta viikonloppua jälleen kaikille ja uuteen viikkoon hyvillä mielin. Tsemppi päälle taas.
 
Kuka ottaa haasteen vastaan??? :wave:
Mulla menee nää viikonloput aina ihan höpöksi ja nyt miehellekkin sanoin että mitään pizzaperjantaita tai muita herkkupäiviä ei tänä viikonloppuna pidetä. Meillä ku on niin kova kuri että jos mää en saa herkutella ni ei saa kukaan muukaan :LOL: Mutta siis, nyt vakaasti päätin pysyä tiukkana, en kyllä yhtään tiedä onnistunko siinä :ashamed: ni ois ihan kiva saada joku kaveriksi...

marjan: Älä välitä :hug: Yö valvomiset on tosi rankkoja, tiedän kyllä miltä ne tuntuu ja ei haittaa jos vähän sillon lipsuu. Ei pidä olla liian ankara itselle, nyt vaan supertsemppi kehiin ja avot!! Itelläki oli tuo paino noussu just ton 200 g eli samassa tilanteessa ollaan..

yhden miehen nainen: Mahtavaa että sait pidettyä painon alle 80kg!!! Positiivinen ajattelu kunniaan :D

tirppis: Hengähdä hetki ja sitten uuteen laskuun =) :hug:

Ja kaikille muillekkin paljon voima haleja ja energia puuskahduksia... tai jotain... no eniwei, Hyvää Herkutonta (?) viikonloppua kaikille!! :wave:
 
Astuin vaa`alle muutaman kerran ja näytti kahta tulosta. +100 ja +200g.
Kirjaan ylös tuon +200g niin jospa se vaikuttas positiivisesti ensi viikon pudotukseen.:D
Tästä jatketaan, vaikka paino aika lailla junnaa paikoillaan. :/ :D
 
painoni ilmottamaan eli oli 82,6 aamulla kun käväsin vaakassa.
kiirettä pitää töissä ja kotona niin en ehdi paljon kirjottelee mutta yritän edes tän pari kertaa viikossa tulla huhuilee.

tyttö täyttää sunnuntaina 4v ja mitenhän tämän äidin laihis pitää kun on pullaa ja kakkua ja sitä sun tätä :D
 
Heips!

Reissu tehty ja ruodussa pysytty.

27.12. 88,5 kg
4.1 84,9 kg (-3,6 kg)
11.1. 82,5 (-2,4 kg)
18.1. 81,6 (-900 gr)
25.1. 80,1 (-1,5 kg)
31.1. 78,3 (-1,8 kg)
8.2. 77,5 (-800 gr)

Eli se on sitten tasan 11 kiloa takana ja vielä ainakin saman verran edessä.

Jotenkin se silmissä siintelee se kutosella alkava mutta tuntuu olevan niin kaukana. Mutta josko juhannukseksi. Toivossa on hyvä elää

Tipunen laitatko ensimmäiselle sivulle minun viimeisen tiedon jossakin vaiheessa. Kiitos!

Hyvää viikonloppua!

:x :wave:
 
Aloituspaino: 77,1kg
Paino nyt: 74kg
Pudotusta viikossa: 500g
Pudotusta yhteensä: 3,1kg

En sitte ennemmin ilmoittanut tulosta, kun masensi niin. Paino oli jo paljo alempana, mutta ei. Näenköhän alle 70kg ikinä :ashamed:

Perlos haaste otettu vastaan! Tyttöjen synttärit huomenna, mutta en aio syödä mitään!

Tuuli27 mahtava pudotustahti!







 

Yhteistyössä