Hienoja suorituksia teillä,minuu jännittää huominen punnitus. :/
Meillä isäntä selvinnyt vatsataudista,kai. Ei uskalla oikein vielä kummoisia syödä mutta töihin läks tänä aamuna. Mutta meitin pieni poika (11kk) oksensi toissa yön ja vielä eilen päivälläkin.
Toinen on niin reppana kun ei tajua miks oksentaa. No eilisestä päivästä asti ei ole oksentanut,mutta ei ole juurikaan syönyt. Eilen meni nukkuu klo17.30 ja aamulla heräsi klo 7.30 (joi vettä kyllä yöllä,mutta jatkoi uniaan) Tämä aamu on sitten mennyt poikaa kannellessa ja hoivatessa. Toivottavasti paranisi pian. Nyt on vähän kuumetta ja karmea yskä,kai se flunssa iskee nyt sit samaan syssyyn :'(
Ja mie odottelen pelko takapuolessa,et koska se iskee mulle? Koputan puuta,mulla ei ole vuosiin ollut vatsatautia. Nytkin on vain vatsassa vellonut,mutta ei oksettanut. Josko mie selviäisin saamatta tautia?!
nipsu07 täällä pidetään peukkuja et kaikki menee hyvin teillä :hug: Kyllä se tsemppi taas löytyy,kunhan nyt ensin nämä tärkeämmät asiat teillä on ensin ohi.
Darelbeida :hug: halaus myös sinulle ja veljen perheellesi!
Ja
tiipeli ja
perlos Kyllä se siitä taas iloksi muuttuu! :saint: Kokemuksesta voin kyllä sanoa että tuo "plussatulos-viikko" on aika tympeä,mutta ensi viikolla sitten miinus tulos
Mä en ole yksinkertaisesti ehtinyt ja
jaksanut liikkua. Töistä kun pääsen iltaisin niin en jaksa enää lähteä mihinkään. Koiran lenkityskin on välillä toooooosiiiiii kovan työn takana :ashamed: Ostin töihin evääksi mustikkasoppaa (ja raparperi soppaa) kahvitauoille,se kun on nolla pistettä niin tuleepahan edes kevyesti siellä syötyä. Ruokatunnille mulla on sitten joko keitto tai muu lämmin ruoka. Kyllä nää kilot karisee...hoen itselleni jotta en herkuttelisi vallan mahdottomasti :ashamed: Mutta tunnustan nyt samaan syssyyn että suklaata olen syönyt vissiin kolmena päivänä :headwall: Piiskatkaa mua etten herkuttele :ashamed: