Voi
tipunen, toiset saavat harteilleen enemmän kuin toiset. Mutta päätös on varmasti vaikea ja minkä päätöksen sitten teettekin niin oikea teidän perheelle. Oletko itse miten jaksellut? Oletteko ennättäneet puhua miehesi kanssa asiasta (ei siis toki tarvitse tänne tulla kertomaan,eihän se muille kuulu =) )Ja tosiaan taidat olla hedelmällinen nainen
Voimia :hug: =)
Ja
perlos Kiitos kiitos. jotenkin tuon rajan alittaminen motivoi lisää,vaikka eihän noita kiloja ole vielä hirveästi karissut..mutta jatketaan samaan rataan!!
Täällä mie mässään irtokarkkeja niin että masuun jo sattuu :x
:saint: Ihan vähän meni tämä herkkupäivä överin puolelle,mutta en ole siitä lainkaan itseäni piiskannut! Tänään oli lupa herkutella, muina päivinä ei.
Oon ollut jostain syystä mieli maassa nyt pari päivää.Taitaa tämä "uusi elämä" verottaa...laihdutus ja töihin paluu. Miten nämä päivät ollakin niin lyhyitä enkä ehdi millään hoitaa kaikkea. Kotikin on ihan rempallaan :ashamed: Eilen tiskasin puoli yhdentoista aikaan
yöllä |O Luulenpa että olen kasannut itselleni liian kovat tavoitteet näin alkuun, enkä puhu nyt laihdutuksesta (siinä en anna periksi) vaan äitinä,avovaimona,työntekijänä. Täytyy opetella vähän löysäämään jotta saan taas itseni kasaan.. :ashamed:
Äh,nythän tästä tuli valitusvirsi. Mutta kiitos että sain purkautua,helpotti edes vähän.
Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave: