Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

Kyllä tosiaan sulla Tipunen on varmasti vaikea paikka miettiä mitä teette! Ajattele kuitenkin sydämmelläsi ja uskon että mikä päätöksesi ikinä onkaan se on sillä hetkellä oikea :hug:
Kovasti voimia sinulle ja koko perheelle! Taidat olla aika vahva nainen ja sinä pärjäät.. :heart:
 
Voi tipunen, toiset saavat harteilleen enemmän kuin toiset. Mutta päätös on varmasti vaikea ja minkä päätöksen sitten teettekin niin oikea teidän perheelle. Oletko itse miten jaksellut? Oletteko ennättäneet puhua miehesi kanssa asiasta (ei siis toki tarvitse tänne tulla kertomaan,eihän se muille kuulu =) )Ja tosiaan taidat olla hedelmällinen nainen :D Voimia :hug: =)

Ja perlos Kiitos kiitos. jotenkin tuon rajan alittaminen motivoi lisää,vaikka eihän noita kiloja ole vielä hirveästi karissut..mutta jatketaan samaan rataan!!


Täällä mie mässään irtokarkkeja niin että masuun jo sattuu :x :D :saint: Ihan vähän meni tämä herkkupäivä överin puolelle,mutta en ole siitä lainkaan itseäni piiskannut! Tänään oli lupa herkutella, muina päivinä ei.

Oon ollut jostain syystä mieli maassa nyt pari päivää.Taitaa tämä "uusi elämä" verottaa...laihdutus ja töihin paluu. Miten nämä päivät ollakin niin lyhyitä enkä ehdi millään hoitaa kaikkea. Kotikin on ihan rempallaan :ashamed: Eilen tiskasin puoli yhdentoista aikaan yöllä :eek: |O Luulenpa että olen kasannut itselleni liian kovat tavoitteet näin alkuun, enkä puhu nyt laihdutuksesta (siinä en anna periksi) vaan äitinä,avovaimona,työntekijänä. Täytyy opetella vähän löysäämään jotta saan taas itseni kasaan.. :ashamed:

Äh,nythän tästä tuli valitusvirsi. Mutta kiitos että sain purkautua,helpotti edes vähän.

Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Punnitus taas jäi tältäkin viikolta,mutta yritystä silti on vaikka se vaaka tuppaa unohtumaan. Niin se vaan on että toiset on oikeen hedelmällistä sorttia,meillä on 1+2+2 noita lapsia siunaantunut.ja ensimmäiset kaksoset kans kierukkaraskaus,toiset kyllä sit ilman ehkäisyä,kun ajateltiin vielä vanhoilla päivillä sitä yhtä yrittää niin tulipa sit taas kaksi.Mutta ei tässä muuta voi kun voimia ja voimia sulle tipunen,jokainen tekee omat ratkaisunsa,kuin parhaaksi näkee,vaikeeta se on,aikanaan ensimmäisen kohdalla,kun oli pillerit pettäny ja ikää 19v,oli kans mietinnän alla mutta keskeytystä ei sit tehty ja onhan toikin sälli sit jo 18v.VOIMIA JA HALAUKSIA:
 
Kylläpäs Tipusella on kiperä tilanne, ei muuta kuin täytyy miettiä ja puhua miehen kanssa mitä kumpikin haluaa.
Tänne pikkukakkonen olisi tervetullut vaik edellisestä synnytyksestä on alle vuos mutta äkkiä se karmea synnytystuska näköjään unohtuu :eek:

Kevyemmin olen yrittänyt syödä mutta tuo pullan syönti vieraiden kanssa on yhä ongelma kun ei osaa sanoa ei. Ja salilla tai uimassa en ole jaksanut käydä selkäkivun takia, ei niistäkään näköjään apua ole. Mutta tänään on kai tuuli laantunut joten täytyy tehdä pitkä vaunulenkki, ollaan pojan kanssa päivä kahestaan. Ja pikkuhiljaa varmaan uskaltaa jumpatakkin tuon selän niksautuksen jälkeen.

Huomennahan on laskiainen joten pulkkailkaa kovasti että saatte nauttia laskiaispullan!
 
Tipuselle ja miekkoselle voimia päätösen tekoon!
Hienosti teillä kaikilla paino pudonnut!!!
Minä olen tauolla, minulla ei ole YHTÄÄN motivaatioo laihduttaa, joten ei ole järkeä itseään kiduttaa! Aloitan jahka tuntuu itsestä aika oikeelta!!
Tsemppiä teille kaikille pudotus urakkaan!!
 
tirppis elä anna periksi! :hug: Vaikkakin itse kokemuksesta tiedän,että itse se motivaatio on saatava aikaiseksi. Vaikka toiset kuinka tsemppaisivat. Mutta jatkat sitten kun siltä tuntuu =)

unohdin vallan viime tekstiini laittaa....vaihdan punnituspäiväkseni takaisin perjantain. Se on aina ennen ollut perjantai ja nyt tuntuu jotenkin hassulta tuo keskiviikko. Ei sitten muuta tällä kertaa :xmas:

 
tiipeli
Voi, onpas totta tosiaan tipusella vaikea päätös edessä! Ja oletpa tosiaan hedelmällistä sorttia! :) Voimia oikean ratkaisun tekoon!

Punnitus oli keskiviikkona. Paino oli 64,7kg eli -600g edellisestä viikosta, mutta vain -700g lähtöpainosta. Ja painonpudotusta nyt siis takana 4viikkoa. Paitsi ei kai tässä mistään painonpudottamisesta voi puhua, samalla tapaa mun paino on sahannut muutenkin! Mutta on se vaan kumma, kun ei putoa enempää vaikka liikuntaa oon lisännyt rutkasti ja ruokavalio on varmasti edes hiukan terveellisempi ja "sopusuhtaisempi" kuin ennen! Juoksemaan kai pitäisi alkaa....sillä keinolla sain viime syksynä nopeasti painoa alas. Mutta se vaan sattuu olemaan ällöttävämpiä lajeja mitä tiedän, niin ei juuri houkuttele! Ei etenkään yksin |O

Tirppikselle kovasti tsemiä, toivottavasti se motivaatio sieltä löytyisi pikku hiljaa.

Palataanpa taas ensi viikolla. Toivottavasti lumilinnan rakentaminen ja muu hyötyliikunta mitä tänä viikonloppuna on tullut harrastettua, näkyy vaa' alla ensi keskiviikkona!!! :D
 
Kyllä se niin on että kun on nähnyt elävän sikiön ultrassa ja katselee noita muita lapsosia niin ei tätä keskeytetä. Raskaus ei todellakaan ollut toivottu mutta kai tähän tilanteeseen sitten sopeudutaan. Pahoinvointi on alkanu :x Töissäkään asia ei pysy salassa koska en voi työskennellä saleissa jossa läpivalaistaan tai käytetään sytostaatteja..Vettä menee noin 3 litraa päivässä ja mustikkakeittoa litra. Siinä se mun ruokavalio tulee olemaan pari kuukautta, niinkuin ennenkin. Painoa mulla ei ole tullut raskauksissa vaan sitten raskauksien jälkeen kun valvon pienen kanssa joka huutaa 24/7 ja siinä menee sitten suklaalevy jos toinenkin ja miksei pari keksipakettiakin :snotty: Laihduttaa en siis voi mutta terveellistä ruokavaliota yritän ylläpitää :)
 
nipsu07
Onneksi olkoon! :) Nyt voi varmasti onnitella.Hienoa että saitte päätöksen tehtyä mikä varmasti on teille juuri se oikea.
Voimia pahoinvointiin! :) Mä en juurikaan tosin ole joutunut siitä ikinä kärsimään,pientä etovaa oloa lukuunottamatta.Toivotan kaikkea hyvää raskaudelle! :hug:
Mulla tuli kans raskauskiloja vain 3 kg mutta lähtöpainoakin oli ihan kiitettävästi ja sitten vauvan synnyttyä suklaata on mennyt levy jos toinenkin (ei oikeasti viitsi edes laskea kuinka monta levyä... :LOL: )
 
Itsellä on mennyt tämä viikonloppu itkiessä. Joku varmaan huomasikin iltasanomien nettisivuilla jutun missä kerrottiin suomalaismetsurista joka kuoli tulipalossa... :'( :'( . Tämä mies oli mieheni eno :'( . Ajatukset on nyt jossain ihan muualla kuin omissa läskeissäni, en ole jaksanut lenkillä käydä enkä kyllä pahemmin ole stepperilläkään tampannut osa syynä on vielä tämä flunssa joka iski pe-la välisenä yönä. Ruoka puoli on sit menny niin että olen syönyt mitä sattuun, jotenki nämä asiat vaan ei nyt ole mitenkään tärkeitä. Huoli on kova tämän miehen vaimosta ja kolmesta pienestä lapsesta, sekä omasta miehestäni. Tämä eno oli hänelle todella tärkeä lähes kuin oma veli. Anteeksi kun purin suruni tänne.
katsellaan mitä ke punnitus tuo tullessaan.
 
Vilpulle :hug: ja Tipuselle paljon onnea!

Nyt sitten eilen pidin karkkipäivän yli kuukauden jälkeen ja valitettavasti ei ne niin hyviä edes ollut, kun oli mielessään ajatellut. En onneksi syönyt paljoa, mutta join lasillisen valkoviiniä ja aika raskaan illallisen. No tänään olen sitten pihtaillut. Jätin jäätelöt ja laskiaispullat väliin. Hyvä minä!


 
Onnea tipunen :flower: :hug: ja vilpulle iso :hug: :'(

pikaisesti kävin lukemassa mitä työ muut ootta kirjoittaneet. meillä isäntä alkoi tänään päivällä valitella oloaan ja ei edes laskiaipullaa syönyt. Mikä on omituista!!! Mutta selvisihän se,nyt hää on sit oksentanut lopun iltaa. :x Toivottavasti me ei pojan kanssa saataisi pöpöä (aika epätodennäköistä). Vaan onhan sekin tapa saada kiloja pois. :whistle: Ei vain mikään mukava,terveellinen eikä pysyvä tapa. :x Mikään ei ole inhottavampaa kuin oksennustauti :ashamed:

no mutta mukavaa alkavaa viikkoa,me koitetaan parannella itsemme!
 
Onnea Tipuselle! Vilpulle voimia.
Niin se taas viikonloppu meni, eilen tuli syötyä pari laskiaispullaa ja hirvikäristystä. Nyt taas paluu arkeen. Syömme aika harvoin punaista lihaa ja maistui kyllä hyvälle. Jauhelihaa kyllä syödään muttei koko lihaa paitsi sen mitä jää yli kun pojalle laitan. Broileri on parempaa ja kevyempää. Tekasin tuossa juuri kaalisalaattia ja sen kanssa sit kalkkunaa ja riisiä. Ja nyt maistuu puuro aamuisin kun pojallekki laitan. Ulkoilusääkin on oikein hyvä eli tänään pitää tehdä kunnon vaunulenkki. Jännityksellä odotan keskiviikon punnitusta, pakko tippua edes vähän!
 
mulla on mennyt ihan pipariksi tää koko homma... koko ajan sorryn herkkuihin... enkä saa liikuntaan motivaatiota/kaveria :ashamed: haluaisin osata paremmin ottaa itseäni niskasta kiinni ja lopettaa herkkuihin sortumisen... pahimpia on varsinkin illat kun pisteet on täynnä (saan siis syödä 19 pistettä) osaisiko joku kertoa mitä kannattaa valita tolla pistemäärällä.. mulla vie kahvin kanssa maito tosi paljon pisteitä kun mustana en mee ja oon kova kahvin juoja (5-8 kuppia pvssä) onko mitään maitoa olemassa jossa ei oo kaloreita :kieh:
 
Viikonloppu meni ihan mukavasti.
Herkkuja meni napaan, mut en täysin unohtanut liikuntaa.
Lauantaina kävin 45 min sauvalenkin ja sunnuntaina steppasin 45 min. Ja nyt taas tarkkaillaan syömisiä ja lipitetään vettä :D
 
mä kans juon tosi paljon kahvia ja just maidon kera mutta en kyllä laita niitä maitoja pisteisiin. mun mielestä vähän rasittavaa jos joka maitoliru mikä kahviin menee pitäs laittaa ylös.
laihtunu olen silti.
joo ja profeel maidosta menee vaan puol pojoo per lasi, mutta se ei maistu sitten kyllä yhtään miltään.

hyvin muuten menny vaikka viime viikolla vaan 100g putos mutta tänään jo kävin vilkaisemassa niin pudonnu on aika kivasti

hyvää päivänjatkoa kaikille =) :wave: :wave:
 
kultakala kun kyseli tuosta kahvi maidosta...Minä laitan aamulla ruokapäiväkirjaan valmiiksi 2 pistettä jotka kattaa päivän maitotipat kahvin seassa. Muistaakseni en merkannut niitä lainkaan kun aikoinaan tiputin painoa. Mutta en myöskään syö liikuntapisteitä. Kai ne kompensoi toisiaan,paino on kyllä pudonnut silti :D
 
Huomenta!
Mites täällä menee? :D
Meillä oli veljen häät lauantaina ja oltiin siis viikonloppu reissussa.
Tuli syötyä vähän enemmän ja en pahemmin laskenut pisteitä.
Eli tämän aamun vaaka näytti 65.7kg.
Viimeviikosta oli lähtenyt vain -600g.
Mutta parempi ettei kuitenkaan noussut.
Perjantaina pitäs menkkojen alkaa ja mulla särkenyt jo kaks päivää päätä. :kieh:
Tai migreeniä taitaa olla kun näin kauan kestää.
Ja mä olen aina ennen menkkoja ihan jäässä,mua palelee koko ajan ja vaatetta joutuu laittaan vähän väliä lisää. :headwall:
Mutta nyt mä lähden aamukahvin juontiin. :whistle:
 
Ihan hyvin mennyt, ei reppsahduksia pisteiden ulkopuolella. Ens viikonloppuna on sitten se kauan odotettu pisteetön päivä, kun pojat lähtee (toivottavasti kukaan ei tule kipeäksi ymym..) mummolaan varmaan kahdeksi yöksi, luksusta!!! Ja lauantaina meinaa kohtuudella syödä herkkuja enkä siis laske pisteitä!
Paljonko muuten laskiaispullasta pisteitä, ajattelin leipasta sellasia ei kovin isoja pullia, olisko 4,5 vai minkä verran?
Ok eipä muuta, tulen huomenna ilmoittamaan painon, tuntuu että ei olis yhtään lähtenyt, mutta saa nähdä.
Iloista tiistai päivän jatkoa!!!
 
Viime viikolla en punninnutkaan puntarin lakkoilun vuoksi. Taitaa olla -800g siihen kahen viikon takaseen siis. Alaspäin mennään hitaasti.

Onnea Tipuselle! :flower: Kun päätös on tehty niin voi alkaa nauttia odotuksesta! Vaikkei se sulla taida nyt alkuun sitten ollakaan niin nautinnollista :eek: :heart:

Teeni Mä aattelin että laskiaispulla ois 5 p. mutta riippuu tietty koosta... No joka tapauksessa tuli sunnuntain pistemääräks(siis syödyks) sitte 37 kun oikein popsi. En muista olitko se sä joka niistä liikuntapisteistä mulle vastas. Olen nyt päätyny siihen tulokseen että yritän toimia siten, että en kaikkia liikuntapisteitä söis mutta enemmän kuin 12 viikossa kuitenkin, koska mulla tulee niitä aika reilusti. Katsotaan nyt pelittääkö tää homma siten...
 
Terve!
Pudotusta taas - 300 g...nyt siis paino 61,7 kg.Viikonloppuna olin tuhmasti-...söin ku pien sika ja kävin työkaverin kanssa ryypiskelemässä..että siihen nähden oon tyytyväinen...ja viime to menin ja söin pizzerian pizzaa :ashamed:
Eilen olin ihan kiltisti pisteiden rajoissa,tänään on vielä 8 pistettä jäljellä...tulin vasta töistä ja mä en unnetusti syö töissä mitää...vetäsin sit äsken kanakeittoo ja ruisleipää..
jotain pitäs viel siis syödä,nyt on vaa ähky.
 
Ihan hyva pudotus tuli... Onneks lahti mukavasti kahden viikon tauon jalkeen, niin in taas motivaatiota.

Painoa nyt siis yhteensa tippunut 4kg ja paino talla hetkella 78kg. Kaksi kiloa olis jaljella ensimmaiseen tavoitteeseen, jonka painoin ennen kuin alotin odottamaan esioista. Lopulliseen tavoitepainoon on kylla viela pitka matka...
 
Olen tosi tyytyväinen. Painoa nyt 78,5kg. Olen kyllä syönyt mitä sattuu,sunnuntainakin ainakin 4 laskiaispullaa :ashamed:
Stepperillä olen polkenut jopa 5 min päivässä,en voi käsittää miten joku jkasaa melkein tunninkin sillä vetästä. Onkohan miula askellus liian iso vai mikä mättää... Ihanaa jos ensi viikolla paino olis jo 77, jotain.
Tipuselle onnittelut vauvan johdosta nyt ihan virallisesti! :flower:
Lähipiirissä on viime aikoina ollu paljon vauva uutisia,niin iloisia kuin todella surullisiakin. Elämä antaa ja ottaa,näinhän se menee...
 
nipsu07
Täytyy kai olla tyytyväinen kun en ole mielestäni ollut laihiksella viimiset pari viikkoa.Tytön leikkaus ylihuomenna että ajatukset vähän muualla kuin laihiksessa.
Katotaan sitten vaikka maaliskuussa josko sitten löytyisi joku megatsemppi päälle.

Paino 2.1. 75,3 kg
pudotus +400 g
Paino nyt 72,9 kg
Kokonaispudotus -2,4 kg
 

Yhteistyössä